2013-06-30, 17:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sannkunskap
Nä, jag känner inte speciellt många däremot vet jag vilka som är vakna och inte.

Så det är Du som är det allseende ögat idag?

Jag skulle nog vilja påstå att du fallit i samma fälla som illuminaughty lurar alla andra foliehattar i, nämligen den fälla som är betad med illusionen av att veta mer än andra, medföljande en smak av självbelåtelse.

Även där är du exakt som jag var förr.
Tick tack tick tack
Citera
2013-06-30, 17:51
Medlem
sannkunskaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ippskiff

Jag skulle nog vilja påstå att du fallit i samma fälla som illuminaughty lurar alla andra foliehattar i, nämligen den fälla som är betad med illusionen av att veta mer än andra, medföljande en smak av självbelåtelse.

Tick tack tick tack

Jag vet inte mer än andra, däremot vet jag att jag inte vet.
Citera
2013-07-01, 00:04
Medlem
HappyHours avatar
http://www.indiegogo.com/projects/the-people-s-voice
På nästan 30 dar (några timmar kvar) har David samlat ihop £272,910 till The People's Voice. Pengarna går oavkortat till projektet. Jag tror det blir riktigt grymt!
Citat:

Tick tack tick tack
Det är ju du som tror att du vet bättre än var enda person i denna forumsdelen, seriöst varje inlägg du gör.
Citat:
Du är fortfarande så. Dina inlägg är oftast spydiga och självbelåtna.
Citera
2013-07-01, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HappyHour
På nästan 30 dar (några timmar kvar) har David samlat ihop £272,910 till The People's Voice. Pengarna går oavkortat till projektet. Jag tror det blir riktigt grymt!

Det är ju du som tror att du vet bättre än var enda person i denna forumsdelen, seriöst varje inlägg du gör.

Du är fortfarande så. Dina inlägg är oftast spydiga och självbelåtna.

Hur i Jesu namn är det möjligt?..... sånt jävla rövpiss....
Citera
2013-07-01, 12:25
Bannlyst
Citat:

Jag tror att det bara kommer bli en ny version av "Coast to Coast", eller precis som Alex Jones shower... Mycket snack men noll verifikation.

Trevligt av dem att sälja T-shirts dock, så här innan stationen ens kommit igång.
Dessutom är det ju snällt av honom att samla in pengar till projektet så han slipper använda de han tjänar själv på böcker, filmer och dylikt.
Citera
2013-07-02, 16:44
Medlem
HappyHours avatar
Citat:
Jag tror att det bara kommer bli en ny version av "Coast to Coast", eller precis som Alex Jones shower... Mycket snack men noll verifikation.

Trevligt av dem att sälja T-shirts dock, så här innan stationen ens kommit igång.
Dessutom är det ju snällt av honom att samla in pengar till projektet så han slipper använda de han tjänar själv på böcker, filmer och dylikt.
Dock har Alex Jones och David Icke rätt mycket olika åsikter och Icke lär inte ha samma amerikanska stuk över sina shower som gör dom osebart jobbiga för resten av världen. Det går givetvis bara att spekulera hurvida det kommer bli, jag har aldrig kollat på mer än korta klipp av AJ:s shower. Jag personligen tror att detta kommer bli riktigt bra, med b.la korrespondenter 24/7 i olika världsdelar!

T-shirtsen kan man bara få om man donerar en viss summa, det känns lite trevligare att donera om man får något fysiskt minne av det.
Citera
2013-07-03, 10:59
Medlem
HappyHours avatar
Citat:
Tror du inte att han kommer få stå för kostnaderna för resten och driften av det?
Citera
2013-07-03, 11:09
Bannlyst
Citat:
Tror du inte att han kommer få stå för kostnaderna för resten och driften av det?

Nej, jag tror han kommer finansiera det med reklamplatser och andra annonsformer samt än mera donationer.
Citera
2013-07-03, 11:10
Medlem
Kirk.Douglass avatar
Citat:
Mitt problem är inte så mycket med VAD han gör utan snarare HUR han gör det. I det mesta av hans publika material så delar han inte ut mer information än att man får en känsla av hopplöshet och maktlöshet inför de gigantiska komplex av kontroll medan allt som är av något som helst intellektuellt värde finns i böcker och dvd'er som bara finns tillgängliga för den som betalar.
Massor med information utelämnas och en hel del information presenteras i förvanskad form.

Han följer ett otäckt mönster av portionerad information och disinformation just enough för att få folk att vara fokuserade på det som sägs men ändå inte få information nog att faktiskt kunna göra något åt det.
Ickes största bedrift är att han har fått så stora mängder människor att vakna. Och det ska han ha credd för. Sedan kan jag hålla mig dig om att han tar russinen ur kakan när han ger information och jag har även snackat med en kille som hjälpt till med många av hans böcker som ogillade Ickes icketrovärdiga research. Jag har även träffat Icke personligen vid ett tillfälle. Ej att förglömma är Icke liksom du och jag enbart en människa med fel och brister. Att nyfrälsta NWO-upplysta ser honom som en semigud är deras problem.
Citat:
Världen behöver inte fler bokförsäljare och youtubetittare. Världen behöver fler som går ut och använder ögonen i den riktiga världen istället.
Håller fullständigt med. Tyvärr är människor generellt för lata och det är först in the eyes of extreme danger som de verkligen agerar.
Citera
2013-07-04, 09:47
Medlem
area50s avatar
Jag hoppas nästan på att "dom" fejkar eller utför en riktig alien-invasion så att alla katiga sheeple får tillbaka all skit dom kastat på oss, "foliehattar"
Citera
2013-07-10, 03:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av area50
Jag hoppas nästan på att "dom" fejkar eller utför en riktig alien-invasion så att alla katiga sheeple får tillbaka all skit dom kastat på oss, "foliehattar"

Pff, det enda jag skulle göra om ett sådant scenario skulle komma är att aktivera "legionen" och använda alla mina häftiga kunskaper jag samlat på mig under 30 års tid åt att göra livet duktigt surt för whoever det är som invaderar.

Medan ni rädda foliehattar bryter er in i "noah 12" och försöker gömma er så gott det går så tar vi vetenskapare vårt intellekt till vara och börjar skjuta ned skepp istället.
Citera
2013-07-10, 09:50
Medlem
Citat:
Pff, det enda jag skulle göra om ett sådant scenario skulle komma är att aktivera "legionen" och använda alla mina häftiga kunskaper jag samlat på mig under 30 års tid åt att göra livet duktigt surt för whoever det är som invaderar.

Medan ni rädda foliehattar bryter er in i "noah 12" och försöker gömma er så gott det går så tar vi vetenskapare vårt intellekt till vara och börjar skjuta ned skepp istället.
Tror inte herr Ippskiff har tillräcklig mängd och ej heller rätt amunition för att kunna göra någon skada, personligen röstar jag för att hoppa på arken.

De sakerna som kommer att inta jorden är inte trevliga. Här (ca 8 min in om inte tidslänken fungerar) kan du få lyssna till en som mött en Nephilim (i form av en varulv), 10 fot lång vilket motsvarar ca 3 m.

Jag har själv haft hembesök ett antal gånger av saker som inte är av denna värld och de kan få en att bli imobiliserad (förlamad). När det var som värst så provade jag att be om lite assistans från vår herre och det bara blixtrade till (såg ut ungefär som när Millenium Falcon går in i ljushastighet) och sen var det hela över på ett ögonblick. Du måste själv be om hjälp för annars kan den goda sidan inte träda in och hjälpa dig.

En döende man berättar här att det enda du behöver i den här världen är något som aldrig förändras och det är skyddet/"säkerheten" som endast kan fås av vår skapare, allt annat är förgängligt och utan betydelse.
Senast redigerad av BloodNGuts 2013-07-10 kl. 10:12.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in