Citat:
Ursprungligen postat av
BloodNGuts
Hur har du tänkt bekämpa andliga väsen?
Det har jag redan förklarat i inläggen ovan.
Citat:
Ursprungligen postat av
BloodNGuts
Enligt
Ephesians 6:12 så är motståndet andliga väsen (fallna änglar, demoner osv) och det är något ur den kategorin som jag har "brottats" med några gånger utan framgång.
Vet du att vara totalt hänsynslös då?
Alltså, det är ingen dans på rosor att slåss mot demoner. Man måste vara lika hänsynslös som dem..
Är man inte kapabel att utföra sådan andlig brutalitet så skall man inte befatta sig med sådana väsen över huvud taget.
Jag har dock inget val, då de attraheras av en del av de energier jag utstrålar. Man hade liksom inget annat val än att helt enkelt lära sig tackla dem.
Citat:
Ursprungligen postat av
BloodNGuts
"Ephesians 6:12
King James Version (KJV)
12 For we wrestle not against flesh and blood, but against principalities, against powers, against the rulers of the darkness of this world, against spiritual wickedness in high places."
I find Drama quite boring. The universe is much simpler than many people would like to believe.
Citat:
Ursprungligen postat av
BloodNGuts
En Nephilim på några meter är nog svårslagen med den vapenarsenal en Svennebanan kan få händerna på.
Däremot hanterar de projicerad mental energi väldigt väldigt dåligt, och med rätt intention och fokus så brinner de som ett ljus på ett ögonblick.
Citat:
Ursprungligen postat av
BloodNGuts
Nej, någon "amplifierad kärleksenergi" har jag inte tillgång till utan det har mest varit "brottning" för min del. Är ny inom det här och får improvisera allt eftersom.
Ah, ja .. Nej, brottas skall du inte göra med dem. De har i princip hela nollpunktsfältet till sitt fria förfogande så du kan aldrig klå dem med råstyrka. Du måste istället fokusera på att helt cancellera ut deras energier genom att, med samma tillgivenhet och resolution som de använder, sända ut raka motsatsen till deras energi.. Och, negativ energi må vara både kraftfull och intensiv, men positiv energi är understödd med 10 gånger mer power varpå du klår dem i uthållighetsdelen. Det är nämligen så att Du också har tillgång till hela nollpunktsfältet och rätt använt kan det åstadkomma underverk med minimal arbetsinsats.
Citat:
Ursprungligen postat av
BloodNGuts
Tydligen var inte det särskilt populärt för han började knuffa mig i ryggen och när jag fortfarande inte reagerade så lyfte han upp mig i taket och då tyckte jag det vart lite otrevligt och sa något i stil med: "I Jesu Kristi namn nu räcker det!" Det var då något kom in och avbröt "flygturen" och jag såg en ljuseffekt liknande Milenium Falcons ljushastighets-inträde.
Du använder din tro på Jesus, jag använder mitt Ego.. Men i mångt och mycket och rent tekniskt sett, så gör vi nog ungefär samma sak där.
Citat:
Ursprungligen postat av
BloodNGuts
Jag har bara tagit i ordentligt så har jag kommit ur deras grepp, kanske gör något av det du säger fast omedvetet.
Ett nej är alltid ett nej och dessa entiteter är väl medvetna om den kraft som människan faktiskt besitter så om man bara säger ifrån och menar det så backar de direkt.
Själv fungerar jag väl mera som en bug-zapper där .. De förtrollas av mitt ljus och går in för att plocka fram sugröret och dricka och ZAP!
Man kan väl säga som så att numera är det väldigt väldigt få entiteter som faktiskt kommer när jag lyser som starkast, och de som kommer brukar hålla sig på tryggt avstånd och nöja sig med att bara observera numera.
Citat:
Ursprungligen postat av
BloodNGuts
Bättre fly än illa fäkta!
They can find you Anywhere. It's pointless to run from partly interdimensional entities. They are everywhere and everytime in 3D.
Bättre fäkta än illa fly.
Citat:
Ursprungligen postat av
BloodNGuts
Den goda sidan är Gud (treenigheten) och hans ärkeänglar.
Jag har en helt annan uppfattning om kosmos än vad du har och särskiljer inga entiteter från några andra. Jag ser goda go bad och dåliga go good varenda dag och har helt enkelt bara slutat upp med att kartlägga dem och fokuserar istället på att hålla Min Egen instinktiva mentala integritet och linje för vad som är och inte får vara.
När jag blåser vita lågor så tappar jag inte in på nån speciell entitet utan fokuserar snarare på att kanalisera energin från HELA det positiva kollektivet på en gång, oavsett vem som är var och hur.
Fokuserar man på namn och skit så sätter man upp sig för fällor eftersom det är skitlätt för t ex 4-dimensionella entiteter att kapa namn och klippa in sig på "radio"stationen.
Citat:
Ursprungligen postat av
BloodNGuts
Våran tid här på jorden tror jag är ett sorts test för att se om vi är "värdiga" att få komma till himmelriket den dagen vi dör.
värdig/klar/nyckläckt/myndig eller whatever typ.

Själv har jag varit i himlen, got bored to tears after a half eternity and went back here to find out why. Now I know .. I really LOVE this life.
Citat:
Ursprungligen postat av
BloodNGuts
Själva grejen är den att om du inte har bett Jesus att rädda dig så kvittar all kunskap du har om det här för du kommer hamna i helvetet den dagen ditt liv är till ända.
Men i och med att jag har personlig erfarenhet av väldigt många aspekter av existensen som sådan, så vet jag att de orden är lögn/förvanskning av sanningen.
Citat:
Ursprungligen postat av
BloodNGuts
Nu lever han ju inte längre, men hans själ lever vidare i evighet.
So do yours.
Alltså, Jesus är en trevlig entitet, nice på alla sätt och väldigt lätt att ha att göra med, men det är allt så långt som jag är intresserad av honom.