2013-07-09, 21:47
Medlem
Pulver-Henkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lugna ner dig
Vad menar du med hasch? Snubben nämner inte ens det i sin tråd.
Vad menar du med snubbe? Det står inget om ts kön i tråden. Sluta märka ord för helvete.

Vad kan Mümmel ha för betydelse? Är det någon slags pakt de har ingått? När man googlar får man mest info om kaniner. Nån som vet?
Citera
2013-07-09, 21:49
Medlem
lugna ner digs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pulver-Henke
Vad menar du med snubbe? Det står inget om ts kön i tråden. Sluta märka ord för helvete.

Vad kan Mümmel ha för betydelse? Är det någon slags pakt de har ingått? När man googlar får man mest info om kaniner. Nån som vet?
Skrev lite snabbt. Sluta märka ord för helvete, ingen idé att hålla på så.
Citera
2013-07-09, 21:50
Medlem
Citat:

Det kommer efter drycken "Mümmelman" som dom drack på en skidresa
Citera
2013-07-09, 21:50
Bannlyst
Citat:

Nej och det har 0% koppling till vad som har hänt. En tatuering är en större grej än att byta namn ffs.
Citera
2013-07-09, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tromig
Det kommer efter drycken "Mümmelman" som dom drack på en skidresa
Känner du gm ?
Citera
2013-07-09, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Känner du gm ?
Testa läs igenom tråden
Citera
2013-07-09, 21:54
Medlem
SithBoboSiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b0llarnAiDig
Nej och det har 0% koppling till vad som har hänt. En tatuering är en större grej en att byta namn ffs.
Nej, namnet har ingen koppling till vad som har hänt, men dådet kommer för alltid ha en koppling till det unika namnet och dess eventuella historia, det har NE sett till och jag tvivlar på att de övriga är så supernöjda med det.

Citat:
Ursprungligen postat av lugna ner dig
Skrev lite snabbt. Sluta märka ord för helvete, ingen idé att hålla på så.
Vad är ditt jävla problem din sönderrökta jävla aspie? Du ska väl inte snacka om att märka ord. För dig verkar det vara livsavgörande skillnad på hasch och cannabis, det är det inte för resten av världen som inte rökt sönder hjärnbalken.
Senast redigerad av SithBoboSith 2013-07-09 kl. 21:57.
Citera
2013-07-09, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tromig
Testa läs igenom tråden
Det har jag gjort. Har väl inte snappat upp allt.
Citera
2013-07-09, 21:56
Medlem
Om GM var 24 år gammal, var han väl 15 när morden i Linköping begicks. Detta betyder att om 8-åriga Mohammed Ammouris skulle levt idag hade han varit 17 eller 18 år gammal, vilket ett av offerna var i detta dåd.

När jag läste i tråden om dubbelmordet i Linköping hittade jag denna text från den 28 juni i år (Kolla själva):

"Finns det någon vänlig själ som skulle kunna skicka Mohammed Ammouris
klasslista från tiden för brottet? Namn och adress på hans
klasskamrater då skulle uppskattas väldigt mycket."

Varför ville någon ha detta? Misstänksamt?

Utan att dra några för stora växlar och förhastade slutsatser så känns väl detta lite spännande?
Citera
2013-07-09, 22:02
Medlem
A5yls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f0liehatt
Om GM var 24 år gammal, var han väl 15 när morden i Linköping begicks. Detta betyder att om 8-åriga Mohammed Ammouris skulle levt idag hade han varit 17 eller 18 år gammal, vilket ett av offerna var i detta dåd.

När jag läste i tråden om dubbelmordet i Linköping hittade jag denna text från den 28 juni i år (Kolla själva):

"Finns det någon vänlig själ som skulle kunna skicka Mohammed Ammouris
klasslista från tiden för brottet? Namn och adress på hans
klasskamrater då skulle uppskattas väldigt mycket."

Varför ville någon ha detta? Misstänksamt?

Utan att dra några för stora växlar och förhastade slutsatser så känns väl detta lite spännande?

Du gör skäl för ditt namn, Foliehatt , intressant iakttagelse, men väldigt långsökt om du frågar mig.
Citera
2013-07-09, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mediatric
Men snälla jävla Diabeteskoma.

Så du säger att det inte fanns kunniga läkare att tillgå den aktuella dagen?
Det du säger är isåfall precis det jag säger -att resurserna inte räckte till.
Om detta sen beror på antal op.salar, antal kunniga läkare eller trasiga kaffemaskiner i personalrummet är i detta läget ointressant.

Jag har aldrig sagt att sjukhuset inte fungerade som det var tänkt, eller att någon ska ha prioriterats ner.
Det är noga uträknat vilken kapacitet "Hallands Sjukhus Varberg" ska ha och resurserna speglar inte alltid detta.

Om du har så ont av spekulationer,varför svarar du inte lasse-anabola själv?

Jo det var väl precis det du gjorde?

Du påstod att det bara fanns två trauma-rum och underförstått att GM nedprioriterades pga att han var just GM.

Upp till bevis? För jag tror inte på det för fem öre.
Citera
2013-07-09, 22:05
Medlem
styrlunds avatar
Har det framkommit varför polisen hade förhöjd beredskap i Varberg den aktuella morgonen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in