2013-07-09, 17:37
Medlem
Jag kan ärligt talat inte hitta något som kan förbättras, det ser ju helt sinnessjukt underbart ut!
2013-07-09, 17:40
Medlem
Civile99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommonKnowledge
Allt du nämner som du vill ha finns redan och för dom som vill ha mer så finns det också. Vad är det som du stör dig på? Du skriver att du hellre hade sett att man la mer energi på på "viktigare saker" men du har ju ingen aning om vad det lagts mest energi på och hur spelet är att spela. Förstår inte hur man kan yttra sig och avgöra hur bra eller dåligt något är innan man ens provat det.

Ingen tvingar dig att göra alla sidogrejer. Du kan fortfarande hålla på med huvudgrejerna som från vad vi kan se i trailern har förbättrats x10 sedan IV.

Skitsaker som du menar att jag kan strunta i (vilket jag kommer att göra också) har dock tagit tid för rockstar att göra när man hade kunnat skippa detta och släppa spelet tidigare utan detta onödiga trams.

Men visst, fine att det finns med. Finns tydligen en del som gillar det och kul för er, bara jag som inte tycker det hör hemma i GTA.
2013-07-09, 17:41
Medlem
MrWilsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ardbeg-och-LSD
Tror ärligt talat inte att den där redan omtalade tatueringen med RIP Michaels på ett kors betyder att han dör. Rockstar är inte så pass klantiga att dom spoilerar spelet i en trailer utan det är typiskt dom att försöka förvirra oss bara

I övrigt ser det verkligen fantastiskt ut.

Tror inte heller att han dör. För det skulle ju göra free roam efter main storyn rätt värdelös om man bara kunde spela som två av de tre protagonisterna.
2013-07-09, 17:53
Medlem
MrWilsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Civile99
Ok det är din åsikt och många verkar gilla det. Tycker själv att det finns andra spel om man gillar sånt, för jag vill ha ett GTA som går ut på att vara göra kriminella uppdrag och mörda.

Hade man inte kunnat utgå från en väldigt kraftig PC för sex år sedan, och sedan för PS4 när dev kits för det blev tillgängligt för något år sedan? Inte vet jag för jag är ingen som kan göra dataspel utan det var bara en tanke.

Personer som vill spela tennis, byta kläder osv borde ju spela the Sims och inte GTA istället. Hade hellre sett att mera energi hade lagts på viktigare saker.

Kommer inte att bojkotta spelet, varför skulle jag göra det?

Ok.

jag är bara glad att vi får vänta länge på GTA 6, Så det inte blir som Call of Duty där man skiter ut samma spel varje år med nya texturer i butik. Eftersom vi får vänta länge så visar det att Rockstar vill få ut det mesta av spelet och få in så mycket som fansen vill ha som möjligt.
2013-07-09, 18:02
Medlem
sigurts avatar
Så fort det dyker upp lite rundownslänkar så får vi slänga in dom här så ingen av oss missar något!

Sånt jävla sug man har nu efter det här spelet, hade inte förväntat mig att det skulle se så bra ut gentemot GTA IV!

Blev positivt överraskad!!
2013-07-09, 18:11
Medlem
punanihunters avatar
Ser riktigt grymt ut, men personligen ska jag inte hypa upp det alltför mkt.
Var riktigt hypad inför GTA IV när det kom ut, men visade sig vara ett av de sämsta spel nånsin.
Konstigt att det fick perfekta recensioner och vann GOTY. Riktigt dåligt spel
2013-07-09, 18:15
Medlem
khys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av punanihunter
Var riktigt hypad inför GTA IV när det kom ut, men visade sig vara ett av de sämsta spel nånsin.
Tyvärr är ju det du skriver sant, men de kan bara inte floppa igen. Det jag saknade mest i GTA IV var avsaknaden av lantliga miljöer, jag tröttnade fort på att bara köra omkring i stadsdelar. Tror det var det som gjorde att jag inte gillade spelat så mycket, det blev för enformigt.
Jag tror och hoppas att V blir minst lika bra som SA och det säger mycket.
2013-07-09, 18:22
Medlem
_Samuelsson_s avatar
Vad ska man säga, det ser grymt ut! Blir riktigt peppad ... Dock funderar jag på att göra mig av med min ps3a, så vi får hoppas på att det släpps till PC ... eller PS4!
2013-07-09, 18:27
Moderator
skunkensunes avatar
Har man fått se hur fysiken är när det kommer till bilkrockar? Är den mer utvecklad och verklighetstrogen jämfört med tidigare?
2013-07-09, 18:54
Medlem
Exonis avatar
Någon som skrev innan i tråden idag att IGN kommer släppa info om spelet? har det kommit ut eller?
2013-07-09, 18:55
Medlem
FreakinOALs avatar
av det jag hade sett så såg bilkörningen såg lite för arcade-liknande ut. får hoppas att dom ändrar detta. (antagligen efter spelet är i ett tidigt stadie).
2013-07-09, 19:02
Medlem
markokasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av punanihunter
Håller med dig helt, tycker ärligt att IV är det sämsta GTA som har gjorts (jämför med 3, Vicecity och SA)

Händer ibland att jag sätter på det men man spelar ju inte mer än 10 minuter för det finns ju knappt något att göra. Köra på människor är typ det roligaste, dock så är bilfysiken horribel imo.

Skillnad på V där man verkar kunna hitta på en jävla massa grejer, kommer bli fett!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in