2013-07-09, 16:56
Medlem
Kurt-Beritzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Civile99
Var det trailer för nya The Sims eller GTAV jag såg för jag är inte säker? Vem fan vill spela tennis i ett GTA?

Är besviken också på att spelet såg så fult ut men det är ju dessa konsoller som drar ner grafiken så mycket. Hade hellre sett att man baserat spelet utifrån PC i första hand och sedan göra det kompatibelt för PS4/xbox one när dessa släpps, istället för att göra ännu ett spel för dom uråldriga PS3/xbox360. Nu kommer vi ju säkert att få vänta 4-5 år till innan det kommer GTAIV med hygglig grafik för PS4/Xboxone/PC

Du vill kanske inte spela tennis, men du måste förstå att det finns dom som vill det och det har R* haft i åtanke.

Du hade hellre sett att det släppts till andra plattformar men det har inte R* gjort, kan du inte acceptera det så tycker jag att du ska bojkotta spelet.

Vi kanske får vänta 4-5 år, och det tycker dom flesta av oss är ok ( vi som inte lever för att klaga )
2013-07-09, 16:58
Medlem
zundells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Som ovan säger: Det är i free-roam-läget som underhållningen ligger.

Jag ser fram emot att få jaga brorsan med ett passagerarflygplan medan han ovetandes leker runt med sin Faggio på motorvägen.
http://www.youtube.com/watch?v=vaIbpSaEoYc

Visst ligger charmen i SP. MEN, det känns dumt att döma ut GTA Online utan att veta någonting om det. Sen när dessutom Rockstar har sagt; "on the multiplayer side we hope that GTA V will do for multiplayer open world games what GTA 3 did for open world single-player games.”".

ICKE några små ord där inte..

2013-07-09, 17:07
Medlem
Verkar som allt jag ville skulle vara med finns där! Är fan tårögd!
2013-07-09, 17:08
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaejko
Köper inte det pga att alla mina polare kommer köra på ps3 + ingen månadskostnad.
Hoppas du kör ps3, för vi ska röja sönder hela Los Santos sen

Jag tror att jag ska avboka min collectors till 360, och plocka upp spelet till PS3 istället. Jag råkade boka innan jag visste att PS3 var plattformen dom utvecklade främst på.

EDIT: Vart finns Special Edition att boka någonstans?
2013-07-09, 17:12
Medlem
acerblazerlols avatar
Najs najs najs najs najs najs
Vad tror ni, ska man köpa vanliga utgåvan eller ta en special edition/collectors edition?
Pris?
2013-07-09, 17:13
Medlem
Civile99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Handfast
Jag vill spela tennis i GTA, jag vill även spela golf, jaga djur, bli full, sno bilar och råna banker! Det är detaljerna och valmöjligheterna som kommer göra det här spelet till årtiondets bästa spel, men om du själv inte vill spela tennis så tycker jag du skall låta bli.

Rockstar har haft spelet under utveckling i minst sex år, alltså innan det fanns dev-kit för ps4 eller Xbox-one och dom har även varit tydliga med att konsollmarknaden är deras huvudsakliga, något vissa verkar ha svårt att acceptera.

Alla spel kan alltid se bättre ut, få/inga spel kan erbjuda den atmosfär, manus, karaktärgalleri, och känsla som rockstar konstant levererar genom sina produkter, vill du ha stilistisk perfektion utan valfriheter så föreslår jag att du tittar på valfri animerad film!

Ok det är din åsikt och många verkar gilla det. Tycker själv att det finns andra spel om man gillar sånt, för jag vill ha ett GTA som går ut på att vara göra kriminella uppdrag och mörda.

Hade man inte kunnat utgå från en väldigt kraftig PC för sex år sedan, och sedan för PS4 när dev kits för det blev tillgängligt för något år sedan? Inte vet jag för jag är ingen som kan göra dataspel utan det var bara en tanke.

Citat:
Ursprungligen postat av Kurt-Beritz
Du vill kanske inte spela tennis, men du måste förstå att det finns dom som vill det och det har R* haft i åtanke.

Du hade hellre sett att det släppts till andra plattformar men det har inte R* gjort, kan du inte acceptera det så tycker jag att du ska bojkotta spelet.

Vi kanske får vänta 4-5 år, och det tycker dom flesta av oss är ok ( vi som inte lever för att klaga )

Personer som vill spela tennis, byta kläder osv borde ju spela the Sims och inte GTA istället. Hade hellre sett att mera energi hade lagts på viktigare saker.

Kommer inte att bojkotta spelet, varför skulle jag göra det?

Ok.
2013-07-09, 17:20
Medlem
skylten92s avatar
Jaga djur, vad kommer PETA säga om detta?
2013-07-09, 17:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hej_tjo
Helvetes!!!!!!!!!!!

Ingen som vet om det kommer komma crackad Xbox 360 version till PC? Någon som hört något? Kanske dags att starta en warez-snack tråd.
Dom lär släppa det på PC kort efter, ta det lugnt.
2013-07-09, 17:24
Medlem
Jävlar, såg ju ut att kunna bli grymt! Skrattade till när de åkte förbi på ATVer på grusvägen eller vad det var, och cykling lär bli grymt! Ska kolla igenom videon igen och se vad man missade första gången!

Skönt att ha förbokat grejerna, nästa nyhet på Rockstar:
"Dear GTA V Fans, due to the high amount of pre-orders we're having difficulties with producing enough copies in time... This will affect those who pre-ordered their copy from xx-xx and onwards. We're truly sorry for the inconvenience..."

Närå, men nu längtar man till 17sept! GTA V och Avicii-plattan
2013-07-09, 17:24
Medlem
CommonKnowledges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Civile99
Ok det är din åsikt och många verkar gilla det. Tycker själv att det finns andra spel om man gillar sånt, för jag vill ha ett GTA som går ut på att vara göra kriminella uppdrag och mörda.

Hade man inte kunnat utgå från en väldigt kraftig PC för sex år sedan, och sedan för PS4 när dev kits för det blev tillgängligt för något år sedan? Inte vet jag för jag är ingen som kan göra dataspel utan det var bara en tanke.

Personer som vill spela tennis, byta kläder osv borde ju spela the Sims och inte GTA istället. Hade hellre sett att mera energi hade lagts på viktigare saker.

Kommer inte att bojkotta spelet, varför skulle jag göra det?

Ok.

Allt du nämner som du vill ha finns redan och för dom som vill ha mer så finns det också. Vad är det som du stör dig på? Du skriver att du hellre hade sett att man la mer energi på på "viktigare saker" men du har ju ingen aning om vad det lagts mest energi på och hur spelet är att spela. Förstår inte hur man kan yttra sig och avgöra hur bra eller dåligt något är innan man ens provat det.

Ingen tvingar dig att göra alla sidogrejer. Du kan fortfarande hålla på med huvudgrejerna som från vad vi kan se i trailern har förbättrats x10 sedan IV.
2013-07-09, 17:25
Medlem
CommonKnowledges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skylten92
Jaga djur, vad kommer PETA säga om detta?
Samma sak som dom sagt till RDR och andra spel där detta finns: Inget?

2013-07-09, 17:32
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adava
Dom lär släppa det på PC kort efter, ta det lugnt.

Kort efter? IV släpptes typ 220 dagar efter konsol släpp...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in