[quote=Storkmedskruvkork|44234425
Har inte sagt att man ska dra en ninja kick och sparka kniven upp till taket, för att sedan fånga kniven på nedvägen och sätta den i bröstet på killen. Säger bara att om du tänker LIIIITE utan för ditt rum så ser du på videon att GM kryper runt på marken och är heeeelt ofarlig i det tillfället men ändå skjuter dom igen... DÄR är felet. Men du är den klassiska "polisen gör sitt jobb, och ska inte straffas när dom gör fel" killen. Du har antagligen alltid fått den hjälp du behöver när din cykel har blivit snodd och polisen ska hjälpa dig att hitta den!

[/QUOTE]
Men jag skriver fortfarande om när killen påbörjar rusningen mot polisen. Om du inte förstår det är det inte mycket att göra något åt. Men i det läget fanns inte mycket annat att göra än att skjuta.
Och som jag skrev tidigare till dig så tycker även jag när jag sitter bakom min skärm hemma i soffan i lugn och ro att det sista skottet (som vi inte vet vart det tar) känns onödigt. Men som våra "experter" sagt, det är svårt att på filmen se hur poliserna som precis upplever sitt livs värsta minuter uppfattar det.