2013-07-08, 12:10
Medlem
Varför skriver ni ens när ni inte vet ett jävla piss? Jag förstår att det spekuleras, självklart, men skriv inte saker som om ni visste när ni uppenbarligen inte har en jävla susning om nånting!

Jag var vän med GM.

Det är bekräftat att det är NE, 24åringen från haninge.. Det är alltså han med tatueringen på armbågen som några redan har kommit fram till.
Han är med i och tränar med SSMT, osäker dock om han skulle vara med på tävlingen.

Jag är helt övertygad om att det är någon sjuk drog inblandad.
NE var en sjysst,rolig och väldigt omtyckt kille. Smart, allmänbildad och vettig.

Lkpg morden kan ni utesluta helt att han är inblandad i.
Citera
2013-07-08, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEATHSTARR
Du verkar missa detaljen att polisen inte visste om att mannen dödat någon. Det blev känt efteråt.
En annan detalj är att personen inte sköts för att han ev dödat någon, utan för att han gick mot polisen med kniv.
Citera
2013-07-08, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tromig
Varför skriver ni ens när ni inte vet ett jävla piss? Jag förstår att det spekuleras, självklart, men skriv inte saker som om ni visste när ni uppenbarligen inte har en jävla susning om nånting!

Jag var vän med GM.

Det är bekräftat att det är NE, 24åringen från haninge.. Det är alltså han med tatueringen på armbågen som några redan har kommit fram till.
Han är med i och tränar med SSMT, osäker dock om han skulle vara med på tävlingen.

NE var en sjysst,rolig och väldigt omtyckt kille. Smart, allmänbildad och vettig.

Edit; Han är f.ö helt svensk om någon undrade
Citera
2013-07-08, 12:13
Medlem
SvenneMelons avatar
Citat:

Jag var vän med GM.

Källa på det?
Citera
2013-07-08, 12:14
Medlem
JagVetNogs avatar
Citat:

Nej han skulle inte vara med och tävla. Varför försöker SSMT mörka?

Beklagar sorgen
Citera
2013-07-08, 12:17
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagVetNog
Nej han skulle inte vara med och tävla. Varför försöker SSMT mörka?

Jag tror att de helt enkelt inte vet hur de ska hantera situationen. Ingen vill/kan/orkar gå ut med någon form av kondoleanser eller liknande.
Citera
2013-07-08, 12:20
Medlem
Citat:
Edit; Han är f.ö helt svensk om någon undrade

Ja, det är också bekräftat sedan tidigare.

Tragiskt....sannolikt har han fått någon drog i sig. Troligen var det därför folk i klubben larmade polisen, han kanske betett sig hotfullt och egendomligt redan på förläggningen.
Citera
2013-07-08, 12:21
Medlem
Tycker detta fall borde reda till en eventuell flashbackutredning om VEM SÅLDE HONOM DROGEN OCH VEM SALUFÖR EN DYLIK DROG, KANSKE JUST NU? Där borde de, som vet något mer, inte tiga!
Citera
2013-07-08, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Jag tror att de helt enkelt inte vet hur de ska hantera situationen. Ingen vill/kan/orkar gå ut med någon form av kondoleanser eller liknande.

Det kan ju vara så enkelt......men ändå...att bara låtsas som det regnar är likväl egendomligt. Medlemmarna måste ju blivit skärrade av detta......eller, hemlighöll klubben detta för medlemmarna under själva tävlingen?
Man kanske ville gå ut med det till sina egna först, och då efter tävlingarna?
Citera
2013-07-08, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
Finns varken någon Hammerv*ld, m*mmel eller Estem*r i Varberg enligt Ratsit.

.

Det beror på att han endast besökte Varberg. Han ska vara ifrån Huddinge, Stockholm.
Citera
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karlinge
Finns varken någon Hammerv*ld, m*mmel eller Estem*r i Varberg enligt Ratsit.

.

nej, och att det skulle vara mormodern han haft ihjäl är jag tveksam till.

den döda tanten ska enligt uppgift heta s*nja nilss*on och bo på lilla drottninggatan.

vore ett märkligt sammanträffande att thaiklubben och mormodern bor så nära varandra..men vem vet.
Citera
Avstängd
karlinges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av azazo
Tycker detta fall borde reda till en eventuell flashbackutredning om VEM SÅLDE HONOM DROGEN OCH VEM SALUFÖR EN DYLIK DROG, KANSKE JUST NU? Där borde de, som vet något mer, inte tiga!

Känns som det är fler faktorer än endast 1 drog att skylla på här. Det är att förenkla att börja skylla det här på "knark". Den mörka sanningen om psykiska problemen kommer komma fram i utredningen.
Om man är vän och inte märker något fel på en sån här karaktär är det något fel på en själv, sorry, men det är den hårda sanningen. Ingen flippar så här av att ta droger från fullt normal.

http://hn.se/nyheter/varberg/1.2239095-polisen-sag-mannen-pa-84-aringens-balkong

– Gärningsmannens attacker har varit mot halsen. Han har haft för avsikt att döda, säger Peter Erlandsen.

.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in