2013-07-07, 23:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SithBoboSith
Namnet verkar stämma, det enda felet har varit en feltaggad bild varpå en felaktig person som fram till dess inte var känd med namn var GM's utseende.
Men hur kan vi vara säkra på att namnet är rätt..?
Citera
2013-07-07, 23:29
Medlem
barnets avatar
Jag undrar också hur ni kan vara så säkra på namnet? Hur kan ni veta namnet på GM och vad är källan?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukflashback
ser ingen koppling.

"ett par minuters promenad ifrån där SSMT sägs övernatta" Ja ok. Det betyder?
"Brotten begås just före den Thai-fest som anordnas.." Ja ok, och?
"GM taggas i klubbens bilder." Ahh there you go

Som sagts tidigare har några bekanta träffat honom på morgonen och försökt tala honom till rätta men han har tydligen sprungit iväg.

Du glömde säga "Ja ok, och?" om att han av någon märklig anledning är med i klubbens FB-grupp men det är väl en slump?

Ska vi hoppas på att Polisen inte pratar med medlemmarna i klubben om detta? Det finns ju ingen koppling
Citera
Medlem
VonArsles avatar
http://gfx2.aftonbladet-cdn.se/image/17092120/485/normal/c41e087c35674/KNIVMAN-VARBERG_PIXEL-2013-07-07.jpg

GM på bilden har inte samma t shirt som den utepakde nikolas i tråden.

Ni har hängt ut en stackrs oskyldig.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuperXg
Jag är källan på det. GM skulle jag lätt kunnat länka ut, dock gör jag inte det.

Hej, ser att du är nyreggad här, välkommen! Nyfiken på hur det kom sig att du gick in här idag?
Citera
Medlem
SithBoboSiths avatar
Citat:
Namnet verkar stämma? Hur vet du det? Vilket namn?
Du har aldrig funderat på att läsa tråden? Ingen av "dom som vet" har emotsagt namnuppgifterna, bara bilderna.
Citera
2013-07-07, 23:30
Medlem
HumpingDogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mandinga
Jag kanske inte borde yttra mig då jag inte tillfört något, men för fan. Ni får ju sluta sitta och gissa och random spotta ur er namn ni hittar på facebook.

Spekulera i hur det gått till, fine. Spekulera i motiv, fine. Men att helt random, utan några som helst belägg börja peka ut olika "GM's" är bara löjligt. Flashback, ni/vi kan bättre än så.

Förövrigt så tror jag inte detta är kopplat till SSMT överhuvudtaget.

Först får ingen spekulera sedan spekulerar du själv. Jag kan förvisso ge dig helt rätt i att det är åt helvete att stensäkert peka ut någon utan att vara säker. Gissa och resonera runt en person är ok men här tycks ju folk vara säkra utan bevis.
Citera
Medlem
mickehogbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Obscene1
Denne man "frillan", verkar ha en liknande tribaltatuering på sin högerarm.. med det sagt vill jag inte hänga ut någon. Jag vet ingenting.

https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/188484_4907909465871_867903393_n.jpg

Han är det...
Citera
Medlem
Citat:
ser ingen koppling.

"ett par minuters promenad ifrån där SSMT sägs övernatta" Ja ok. Det betyder?
"Brotten begås just före den Thai-fest som anordnas.." Ja ok, och?
"GM taggas i klubbens bilder." Ahh there you go

Gm kommer från haninge/ brandbergen. Southside kommer från haninge/ brandbergen.
Citera
Medlem
Att killen är från sthlm kunde man ju läsa i nyheterna. Att han var från just Brandbergen går och att läsa i nyheterna.

Vilken relation han har till Muay thai går inte att säga men har svårt att se någon med den hållningen och kroppen tävlar i det. Kanske försöker nå dit genom att käka anabola, det i mix med annat slår slint och killen går lös.

Frågan är vad det är som gör att han till en början bestämmer sig för att mörda.
Citera
2013-07-07, 23:31
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GETS
Vart kommer namnet Estem*r från? Vem säger att det är GMs namn?

Någon PM:ade mig det namnet. Av flera av varandra oberoende skäl tycker jag uppgiften är tillförlitlig.
Citera
2013-07-07, 23:31
Medlem
Cruachans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Någon beskriver de inblandades skador så här:

BO:
- 1928 (avliden): Halsen avskuren. Dödförklarad på plats.
- 1970: Skuren över halsen, dessutom skallskador. Allvarligt skadad.
- 1995: Skador i hals och bål, lindrigare skadad. Låste in sig på toaletten i samband med angreppet.

GM:
- 1989: Skottskadad i låret och buken. Dödförklarad på operationsbordet.

Nu tillför jag inte särskilt mycket till tråden, men herregud - paniken av att vakna upp av att en galning står ovanför sängen och hugger i en. Att sen lyckas ta sig in på dass och låsa om sig. Låter som en skräckfilm.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in