2013-07-07, 23:32
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogsluder
Han verkar i alla fall inte ha några utgångshål i byxorna, så frågan är vart skotten hamnade.

Benet och buken, så som jag fattat det.
Citera
2013-07-07, 23:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Obscene1
Denne man "frillan", verkar ha en liknande tribaltatuering på sin högerarm.. med det sagt vill jag inte hänga ut någon. Jag vet ingenting.

https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/188484_4907909465871_867903393_n.jpg
Ja. Samma kroppshållning som på den här bilden också: http://www.svt.se/nyheter/regionalt/hallandsnytt/skottlossning-och-knivattack-i-varberg
Citera
2013-07-07, 23:33
Medlem
Förnamnet "Mümmel" har 8 personer. Nästan alla är i åldern 21-24 år, bor i Handen/Brandbergen och namnen låter i övrigt svenska.

Så, namnet kanske inte alls är tyskt, utav någon anledning så tycks en del föräldrar i Handen/Brandbergen döpt sina barn till "en liten kanin", för drygt 20 år sedan.
Citera
2013-07-07, 23:33
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mandinga
Jag kanske inte borde yttra mig då jag inte tillfört något, men för fan. Ni får ju sluta sitta och gissa och random spotta ur er namn ni hittar på facebook.

Spekulera i hur det gått till, fine. Spekulera i motiv, fine. Men att helt random, utan några som helst belägg börja peka ut olika "GM's" är bara löjligt. Flashback, ni/vi kan bättre än så.

Förövrigt så tror jag inte detta är kopplat till SSMT överhuvudtaget.

Uppgiften NE kommer inte från Facebook.
Citera
2013-07-07, 23:35
Medlem
Mustards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mickehogberg
Han är det...
Och det vet du, varför då?
Citera
2013-07-07, 23:35
Medlem
mandingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HumpingDog
Först får ingen spekulera sedan spekulerar du själv. Jag kan förvisso ge dig helt rätt i att det är åt helvete att stensäkert peka ut någon utan att vara säker. Gissa och resonera runt en person är ok men här tycks ju folk vara säkra utan bevis.

Citat:
Jag kanske inte borde yttra mig då jag inte tillfört något, men för fan. Ni får ju sluta sitta och gissa och random spotta ur er namn ni hittar på facebook.

Spekulera i hur det gått till, fine. Spekulera i motiv, fine. Men att helt random, utan några som helst belägg börja peka ut olika "GM's" är bara löjligt. Flashback, ni/vi kan bättre än så.

Förövrigt så tror jag inte detta är kopplat till SSMT överhuvudtaget.

Läser du igen så kanske du förstår, det självklart fritt fram att spekulera. Men att spotta ur sig namn genom att gissa hejvilt skulle jag inte vilja kalla spekulera. Så ta dig en läsvända till och läs det jag skrev.
Citera
2013-07-07, 23:36
Medlem
VonArsles avatar
GM har svart hår på pixlingen
Citera
2013-07-07, 23:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av shazbot
Det är väl för fan alltid psykfall som attackerar folk med kniv. Oavsett etnicitet. Är så jävla trött på alla jävla SD:are som förpestar varenda jäkla tråd. Så fort det är en neger som utför en kriminell gärning så är det "Självklart att han var svart" men är det en Svensk som utför samma dåd så är det "Ja men han var ju psyksiskt störd". Kan ni bara sluta vara så jävla efterblivna och insnöade?

Vare sig han var vit, svart, gul, ful, snygg, smart, hade liten kuk eller fb-dase så är det väl klart som fan att han (liksom alla andra som hugger ner folk på stan med kniv) var psykiskt störd?
Håller med dig till 100%. Eller så var han drogpåverkad. Kanske ska börja hata alla knarkare och snacka skit om dem istället om det visar sig vara. Förstår fortfarande inte vart namnet Es*emar kommer in någonstans. Vem är egentligen GM?
Citera
2013-07-07, 23:37
Medlem
mandingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Uppgiften NE kommer inte från Facebook.

Nej, den kommer från din källa som du tidigare nämnt. Men det finns ingen annan som har fått indikationer att det skulle vara rätt. Alla följer helt enkelt efter ditt spår och din källa.
Citera
2013-07-07, 23:37
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iamqueensblvd
Håller med dig till 100%. Eller så var han drogpåverkad. Kanske ska börja hata alla knarkare och snacka skit om dem istället om det visar sig vara. Förstår fortfarande inte vart namnet Es*emar kommer in någonstans. Vem är egentligen GM?

Jag fick det i PM. Se mina tidigare poster i den här tråden.
Citera
2013-07-07, 23:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Jag fick det i PM. Se mina tidigare poster i den här tråden.
NE asså? Eller är det JE som det snackas om?
Citera
2013-07-07, 23:39
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mandinga
Nej, den kommer från din källa som du tidigare nämnt. Men det finns ingen annan som har fått indikationer att det skulle vara rätt. Alla följer helt enkelt efter ditt spår och din källa.

Ja, och det bör man ju inte göra. Själv ifrågasätter jag inte den som PM:ade mig, men kan ju inte begära att andra på samma grunder ska kunna värdera uppgiften.
Senast redigerad av Troian 2013-07-07 kl. 23:43.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in