2013-07-07, 23:23
Medlem
psflaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av agnusdei
Nicol*s Estem*r i Brandbergen har en c/o adress enligt ratsit.se. Han står skriven hos en Ås* H*ammervald

Facebook: https://www.facebook.com/asa.hammervald.5

De har varandra som vänner på facebook så det borde vara bekräftat att det är hon relaterat till att det finns två kvinnor i stockholm med det namnet.

Här är en bild på Nicol*s Estem*r från 2009 i ett av hennes album:
https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/5772_1202507417345_4818219_n.jpg
QUOTE]

Enligt Folkbokföringen 1990 verkar Nicola*s mamma heta Åsa ...
Citera
2013-07-07, 23:23
Medlem
mandingas avatar
Jag kanske inte borde yttra mig då jag inte tillfört något, men för fan. Ni får ju sluta sitta och gissa och random spotta ur er namn ni hittar på facebook.

Spekulera i hur det gått till, fine. Spekulera i motiv, fine. Men att helt random, utan några som helst belägg börja peka ut olika "GM's" är bara löjligt. Flashback, ni/vi kan bättre än så.

Förövrigt så tror jag inte detta är kopplat till SSMT överhuvudtaget.
Citera
2013-07-07, 23:24
Medlem
Om man är normalt funtad och inte labil, kan droger göra en så galen att man hör röster och skit, går bärsärkagång och slår ner folk?
Eller är det så att man vill testa att göra galna grejer, har kort stubin och sen är det lätt att bara skylla på droger?

Har lite svårt att se mig själv göra såna knivdåd etc. Men så knarkar jag inte eller missbrukar heller...
Citera
2013-07-07, 23:24
Medlem
LeonVances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SergeantPrepper
Vem säger att han har rätt?

Citat:
Ursprungligen postat av kukflashback
Vem var den förste då?

Anonym.

Men eftersom denne hade rätt i att GM var från Stockholm så får man anta att även thaiboxningen är rätt.
Citera
2013-07-07, 23:25
Medlem
shazbots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tgv23000
Det här verkar vara ett ensamt psykfall som gått bärsärk med kniv och valt offer slumpvis på en gågata, kan alltså vara vilken etnicitet som helst. Skotten kom från polisen

Det är väl för fan alltid psykfall som attackerar folk med kniv. Oavsett etnicitet. Är så jävla trött på alla jävla SD:are som förpestar varenda jäkla tråd. Så fort det är en neger som utför en kriminell gärning så är det "Självklart att han var svart" men är det en Svensk som utför samma dåd så är det "Ja men han var ju psyksiskt störd". Kan ni bara sluta vara så jävla efterblivna och insnöade?

Vare sig han var vit, svart, gul, ful, snygg, smart, hade liten kuk eller fb-dase så är det väl klart som fan att han (liksom alla andra som hugger ner folk på stan med kniv) var psykiskt störd?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SithBoboSith
Koppling ja, men han är inte en thaiboxare själv. I början så är det ju en i "gänget" som har pekats ut, nu är han decimerad till en i svansen.

Ja det håller jag med om.
Han verkar ju känna någon i klubben iaf och om uppgifterna stämmer om att några bekanta till honom har träffat honom i morse och försökt tala honom till rätta så är det inte omöjligt att dessa bekanta är medlemmar från klubben.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HumpingDog
Källa på det?

EDIT

Är på han politikermanér utesluten sedan några timmar? Jag vill så gärna att det är en kampsportare.
Jag är källan på det. GM skulle jag lätt kunnat länka ut, dock gör jag inte det.
Citera
Medlem
SithBoboSiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mandinga
Jag kanske inte borde yttra mig då jag inte tillfört något, men för fan. Ni får ju sluta sitta och gissa och random spotta ur er namn ni hittar på facebook.

Spekulera i hur det gått till, fine. Spekulera i motiv, fine. Men att helt random, utan några som helst belägg börja peka ut olika "GM's" är bara löjligt. Flashback, ni/vi kan bättre än så.

Förövrigt så tror jag inte detta är kopplat till SSMT överhuvudtaget.
Namnet verkar stämma, det enda felet har varit en feltaggad bild varpå en felaktig person som fram till dess inte var känd med namn var GM's utseende.
Citera
2013-07-07, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mandelkaka
Här är bättre upplösning på bilderna, man kan skymta en tatuering på högerarmer, vid civilsnutens knä (såvida det inte är en konstigt skugga)
http://hn.se/image_processor/1.2237728.1373217465!/image/3502610644.jpg_gen/derivatives/wide/3502610644.jpg

Denne man "frillan", verkar ha en liknande tribaltatuering på sin högerarm.. med det sagt vill jag inte hänga ut någon. Jag vet ingenting.

https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/188484_4907909465871_867903393_n.jpg
Citera
Medlem
rabuldats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shazbot
Det är väl för fan alltid psykfall som attackerar folk med kniv. Oavsett etnicitet. Är så jävla trött på alla jävla SD:are som förpestar varenda jäkla tråd. Så fort det är en neger som utför en kriminell gärning så är det "Självklart att han var svart" men är det en Svensk som utför samma dåd så är det "Ja men han var ju psyksiskt störd". Kan ni bara sluta vara så jävla efterblivna och insnöade?

Vare sig han var vit, svart, gul, ful, snygg, smart, hade liten kuk eller fb-dase så är det väl klart som fan att han (liksom alla andra som hugger ner folk på stan med kniv) var psykiskt störd?

eller påvärkad
Citera
Medlem
kukflashbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SithBoboSith
Namnet verkar stämma, det enda felet har varit en feltaggad bild varpå en felaktig person som fram till dess inte var känd med namn var GM's utseende.

Namnet verkar stämma? Hur vet du det? Vilket namn?
Citera
2013-07-07, 23:28
Medlem
rabuldats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuperXg
Jag är källan på det. GM skulle jag lätt kunnat länka ut, dock gör jag inte det.

han har alltså åkt med dom ner.
för att hänga . som en vän till dom.
sen att han inte är boxare gör ju honom ändå kopplad till dem.
eftersom han hängt med dom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in