2013-07-07, 11:01
Bannlyst
Citat:
"Many have called – five have been chosen. The rest of you must work harder to prove you are not unsaveable"

https://twitter.com/EpsilonismToday/status/352465031474065408
Epsilons tävling är avslutad. Vi andra lär få nöjet att leta upp dom senare i GTA V. Några tryck med eldkastaren och de springer som yra höns

Vet inte om jag ställt frågan tidigare men tror ni att judar kommer återkomma i GTA V? Var alltid kul att se deras min när man drog ur dom ur bilen. Vill minnas att någon rabbin hade ett basebollträ som han försökte dra till mig med.
2013-07-07, 12:07
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerZerk
Epsilons tävling är avslutad. Vi andra lär få nöjet att leta upp dom senare i GTA V. Några tryck med eldkastaren och de springer som yra höns

Vet inte om jag ställt frågan tidigare men tror ni att judar kommer återkomma i GTA V? Var alltid kul att se deras min när man drog ur dom ur bilen. Vill minnas att någon rabbin hade ett basebollträ som han försökte dra till mig med.

Jag har inte alls orkat läsa mig till vad hela den här grejen med Epsilons är eller vad deras tävling gått ut på men har jag förstått det rätt utifrån det lilla jag har snappat up så har de nu valt ut fem tävlande som kommer att få sina ansikten på "random pedestrians" i Gta V dvs vanliga fotgängare som inte har med storyn att göra, right?

Så vad egentligen är det som är så coolt med detta förutom för dom som "vann" haha?
2013-07-07, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
Någon som vet vad det kommer vara för upplösning på spelet? Jag har 0 koll när det gäller konsoler.
1080i alt. 720p.

1080i>720p.
2013-07-07, 22:34
Medlem
fearreapers avatar
Jag kom med?!?!?!?!?!? !!!!

Citat:
Ursprungligen postat av PerZerk

2013-07-07, 23:05
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fearreaper
Jag kom med?!?!?!?!?!? !!!!
..Frågar du oss om du kom med, eller är alla dina frågetecken bara malplacerade?
2013-07-08, 02:13
Medlem
Basfrostens avatar
Jag är så sugen så jag tror jag kommer dö. Vill spela som Trevor!
2013-07-08, 02:40
Medlem
buttnutters avatar
Vilket jävla dilemma... Jag är ingen gamer i grunden, men har vuxit upp på alla GTA-spelen från ettan förutom IV, eftersom jag aldrig skaffade ps3. Jag är sjukt sugen på att spela GTA V, men behöver alltså köpa ps3 för att göra det. Det känns ju bortkastat om fyran kommer ut i samma veva, att köpa en konsol för ett spel.

Några tips på hur jag ska lösa detta dilemma på bästa sätt? Hur ser möjligheterna ut att kunna ladda ner GTA V till ps4?
2013-07-08, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buttnutter
Vilket jävla dilemma... Jag är ingen gamer i grunden, men har vuxit upp på alla GTA-spelen från ettan förutom IV, eftersom jag aldrig skaffade ps3. Jag är sjukt sugen på att spela GTA V, men behöver alltså köpa ps3 för att göra det. Det känns ju bortkastat om fyran kommer ut i samma veva, att köpa en konsol för ett spel.

Några tips på hur jag ska lösa detta dilemma på bästa sätt? Hur ser möjligheterna ut att kunna ladda ner GTA V till ps4?
360 är också en lösning. 2kr dyrare än PS3, men du får med ett spel och kinect. http://www.siba.se/product/10895042/microsoft-slim-4-gb-2-spel?sec=9317158 http://www.siba.se/product/11165813/ps3-500gb-svart?ref=search
2013-07-08, 13:08
Medlem
Rutinerad-Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Läs summeringen innan du postar.

Och GTA IV har endast släppts till PS3?
2013-07-08, 13:17
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rutinerad-Anka
Och GTA IV har endast släppts till PS3?
Nej, det har även kommit till Xbox 360 och PC. Jag syftade dock på den andra meningen i hans inlägg gällande Grand Theft Auto V.
2013-07-08, 14:13
Medlem
Gravers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Jag har inte alls orkat läsa mig till vad hela den här grejen med Epsilons är eller vad deras tävling gått ut på men har jag förstått det rätt utifrån det lilla jag har snappat up så har de nu valt ut fem tävlande som kommer att få sina ansikten på "random pedestrians" i Gta V dvs vanliga fotgängare som inte har med storyn att göra, right?

Så vad egentligen är det som är så coolt med detta förutom för dom som "vann" haha?

http://gta.wikia.com/Epsilon_Program_in_HD_Universe

Dvs, inte "random pedestrians" utan 5 utav medlemarna i den religiösa kulten Epsilon som varit med i alla eller iallafall de flesta GTA-spelen sedan Vice City Stories.

Här är en intervju med deras ledare.
http://www.youtube.com/watch?v=egU67jjZv8Q
Senast redigerad av Graver 2013-07-08 kl. 14:18.
2013-07-08, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Läs summeringen innan du postar.
Inget stoppar oss från att spekulera huruvida GTA V släpps till PC eller inte.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in