2013-07-05, 20:40
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ilpobre
Polisjakter med polismc efter motorcyklar och polisbil efter bilar skulle göra det mycket roligare och realistiskt tror jag, samt att man kan få olika bötesbelopp för olika brott.
Det förstnämnda är nästan garanterat med tanke på att man har sett ett gäng olika mc poliser.
Jag hade också gärna sett Mafia 2 systemet när det gäller böter, känns så random att köra in i en polis och bli ihjälskjuten direkt...
2013-07-05, 22:51
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av edberg24
Jag hade också gärna sett Mafia 2 systemet när det gäller böter, känns så random att köra in i en polis och bli ihjälskjuten direkt...
Fast dom sköt ju aldrig förens man flydde platsen?
Jo Mafia 2 hade ett fett skönt system men att muta sig ur det lär se konstigt ut i denna tidsåldern.
Och det skulle det även om man betalar böter på plats. Hade man ekonomiskt gått back ett par dygn senare hade jag hellre röstat ja på.
2013-07-06, 07:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kickex
Fast dom sköt ju aldrig förens man flydde platsen?
Jo Mafia 2 hade ett fett skönt system men att muta sig ur det lär se konstigt ut i denna tidsåldern.
Och det skulle det även om man betalar böter på plats. Hade man ekonomiskt gått back ett par dygn senare hade jag hellre röstat ja på.
Vittnen då? Om man mular polisen och alla som sett dig så borde bountyn försvinna. Brotten lär vara kvar i en databas men utan någon som sett förövaren lär det bli svårt så de lägger ner fallet.
2013-07-06, 07:57
Medlem
QuadGods avatar
Någon mer en jag själv som känner ett visst fan/helvete jag vill köpa å ändo inte köpa till ps3.. Jag vill ha det på ps4, samtidigt vill jag ha det på släppdatumet..
2013-07-06, 10:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av anonymSTHLM
Jag förstår precis hur du känner. Själv kommer jag vänta på att det släpps på Game Boy.
Jag tror någonstans att det kommer vara väl värt den extra väntetiden.

. Rolig du är. Men jag kommer köpa när det släpps 17sep. Kommer bli så awesome. Man kan pimpa sina bilar hur man vill även trimma samt använda sina bilar på multiplayer och man kan köpa mycke kläder som man kunde på San Andreas även köpa hus som man kunde på Vice City. Så det är blandning av SA och VC. Längtar.
2013-07-06, 11:13
Medlem
majxstros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonymSTHLM
Jag förstår precis hur du känner. Själv kommer jag vänta på att det släpps på Game Boy.
Jag tror någonstans att det kommer vara väl värt den extra väntetiden.

Hahaha bästa hittils!
Längtan är enorm! Sitter här och försöker fördriva tiden med annat men det går så förbannat segt... Några förslag om vad man kan göra tills release?
2013-07-06, 12:00
Medlem
Bert-Ljungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majxstro
Hahaha bästa hittils!
Längtan är enorm! Sitter här och försöker fördriva tiden med annat men det går så förbannat segt... Några förslag om vad man kan göra tills release?
Spela dina gamla GTA spel kanske kan vara något? Jag hade tänkt att försöka klara ut Vice City, San Andreas och IV nu i sommar
2013-07-06, 12:03
Medlem
majxstros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bert-Ljung
Spela dina gamla GTA spel kanske kan vara något? Jag hade tänkt att försöka klara ut Vice City, San Andreas och IV nu i sommar

Sålde mitt steamkonto med GTA4 och alla expansioner...
Sen har jag spelat ut San Andreas x antal gånger och vice city.

Köpte RDR för några månader sedan, enbart för att stilla suget. Det hjälpte inte.
2013-07-06, 12:09
Medlem
kaktjuvens avatar
Otålig som fan här med. Slutade med att jag köpte mig en hund ist.
Härlig sammanfattning i första sidan.
Dock undrar jag var man kan köpa Collectors Edition
2013-07-06, 12:21
Medlem
Någon som vet vad det kommer vara för upplösning på spelet? Jag har 0 koll när det gäller konsoler.
2013-07-06, 12:23
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PixelPiraten
Är inte det där Franklin? Fast nu när du säger det, han är inte så lik.

Det var visst inte Jamal utan Lamar, bilden heter Lamar så rimligtvis är det han haha
2013-07-06, 12:23
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olepeter
Någon som vet vad det kommer vara för upplösning på spelet? Jag har 0 koll när det gäller konsoler.

720p.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in