Citat:
Ursprungligen postat av Aleopa
(Ang. Moriskan)
Måste ta ut pengar innan eller stå i den enorma automatkön i källaren...
Alternativt ta ut pengar vid ingången till folkets park, vid coop-närbutiken. Brukar aldrig vara kö där, max 2-3 personer.
-------------------
Etage
Min bild av etage är rätt ösigt ställe men det har sjuka ups and downs. Vissa dagar asnajs, andra dagar rent åt helvete. Nice när "pianobaren" är öppet.
Hipp
Hipp ogillar jag generellt men kan inte riktigt sätta fingert på varför. Kanske lokalens utformning.
Kulturbolaget
Blandad musik och blandat folk. Trevliga och schyssta vakter. Aldrig några problem.
Chili
Väldigt litet och har varit ganska folktomt ofta. Varit där totalt två gånger då det varit fullt/kö, båda förra sommaren.
Moriskan
Beroende på kvällar men mitt intryck är att det är mycket alternativfolk/afrikaner/hipsters och knark på det stället.
Happy Bar
Skön stämning, bra lokaler och en supertrevlig värd. Förra sommaren hade de 139:- per flaska vin om jag inte missminner mig (blaskevin givetvis, men sjukt prisvärt att ta ut flaskan till uteserveringen och sitta med två glas när det är varmt en sommarkväll/natt)
Inkonst
Sköna drum n bass-kvällar, även om jag vanligtvis inte gillar den typen av musik. Blir alltid galet tryck och man bara går loss där inne, hehe.
Glömt/valt att inte ta upp massa nattklubbar.
Gick ut 3-4ggr/vecka under ungefär 2 år. Dock inte varit ute på ett bra tag så rapporterna är ju inte direkt dagsfärska...