2013-07-04, 11:25
Medlem
Gravers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hodur
Det är vad andra säger, inget bekräftat.
Varför skriver du ut det som om det vore sanning då?
Det är bara att gå in på cyborgmatt.com så kan man hitta information om hur det går till.
Eftersom jag känner mig snäll idag så ger jag er här länken där det finns att läsa att man inte kommer få en massa grejer när man har alla korten utan att man kommer att kunna göra en sorts utmaning i framtiden genom dessa kort, vilket kommer att ge rewards om man lyckas med utmaningen.
Hur dessa kommer att gå till finns det ännu ingen information om.

http://www.cyborgmatt.com/2013/06/introducing-the-player-cards/
Senast redigerad av Graver 2013-07-04 kl. 11:53.
Citera
2013-07-04, 13:01
Medlem
riikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av megapixel
Hej!

Jo jag personligen gillar Keita, inte bara laget i sig (ni är jävla bra pågar, men goAudio är bäst...).
Men det jag gillar mest är att keita försöker tag sitt ansvar i communityt och langa ligor och så.

http://www.reddit.com/r/DotA2/comments/1hb17l/is_the_keita_league_going_to_come/casl0ys angående ligan. Ett ganska stort skämt var det.
Citera
2013-07-04, 14:01
Medlem
Hodurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Graver
Varför skriver du ut det som om det vore sanning då?
Det är bara att gå in på cyborgmatt.com så kan man hitta information om hur det går till.
Eftersom jag känner mig snäll idag så ger jag er här länken där det finns att läsa att man inte kommer få en massa grejer när man har alla korten utan att man kommer att kunna göra en sorts utmaning i framtiden genom dessa kort, vilket kommer att ge rewards om man lyckas med utmaningen.
Hur dessa kommer att gå till finns det ännu ingen information om.

http://www.cyborgmatt.com/2013/06/introducing-the-player-cards/

En kortlek ska fortfarande vara värd 15 keys sen att man får item rewards var inte helt borta från verkligheten.
Citera
2013-07-04, 16:57
Medlem
Upn0rths avatar
Citat:
En kortlek ska fortfarande vara värd 15 keys sen att man får item rewards var inte helt borta från verkligheten.

Varför ska den vara värd 15 keys?
Citera
2013-07-04, 17:08
Medlem
Ruggeugglans avatar
Citat:

Vad gjorde att du hittade hit och började starta nya trådar om Dota 2 och höja spelet till skyarna?

Det känns som om varje gång någon försöker komma med någon som helst kritik om spelet så kommer du och slår dem på fingrarna och berättar hur fantastiska Valve är. Du försvarar ju till och med mutesystemet med att Valve har de bästa programmerarna. Har du insyn i tillverkningen? Bundis med någon av killarna på Valve? Berätta.
Citera
2013-07-04, 17:53
Medlem
rehyptols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruggeugglan
Vad gjorde att du hittade hit och började starta nya trådar om Dota 2 och höja spelet till skyarna?

Det känns som om varje gång någon försöker komma med någon som helst kritik om spelet så kommer du och slår dem på fingrarna och berättar hur fantastiska Valve är. Du försvarar ju till och med mutesystemet med att Valve har de bästa programmerarna. Har du insyn i tillverkningen? Bundis med någon av killarna på Valve? Berätta.

Bara ignorerar den där Hodur, kommer med osanningar, kan noll om spelet, tycker att mute-systemet är det mest perfekta som finns.
Citera
2013-07-04, 20:42
Medlem
Hodurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruggeugglan

Jag har varit med sedan steam betan och kan en hel del bland annat om hur de jobbar osv. Jag försvarar mute systemet för att det fungerar, kan man inte läsa av statistik så är det bara så men det är redan bevisat att det är ett bra system.
Statistik från förra månaden (första):
  • Endast 1% av alla aktiva Dota 2 spelare är mutade.
  • Sedan systemet satts igång har 35% av all negativt prat minskats.
  • 60% av de som blir mutade förbättrar sitt beteende och blir inte mutade igen.
  • Totalt har reports sänkts 30%
Senast redigerad av Hodur 2013-07-04 kl. 20:51.
Citera
2013-07-04, 20:46
Medlem
Hodurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Upn0rth
Varför ska den vara värd 15 keys?

De är värda 15 keys/stack just nu. Sedan kommer man kunna använda dom för att få item rewards.

Mvh
Citera
2013-07-04, 20:49
Medlem
Hodurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rehyptol
Bara ignorerar den där Hodur, kommer med osanningar, kan noll om spelet, tycker att mute-systemet är det mest perfekta som finns.

Du blir mutad om du snackar skit/trashtalkar så enkelt är det, och spelet är garanterat bättre med detta system på plats. Sedan uppdaterade de mute systemet och tog bort alla mutes, nu är det inte lika jobbigt för de som blir mutade av "misstag"

Vilka osanningar pratar du om och att jag kan noll om spelet?

Mvh
Senast redigerad av Hodur 2013-07-04 kl. 20:52.
Citera
2013-07-04, 20:53
Medlem
rehyptols avatar
Citat:
Du blir mutad om du snackar skit/trashtalkar så enkelt är det, och spelet är garanterat bättre med detta system på plats. Sedan uppdaterade de mute systemet och tog bort alla mutes, nu är det inte lika jobbigt för de som blir mutade av "misstag"

Mvh

Är du seriöst dum i huvudet? Systemet är automatiskt, får du några reports så blir du automatiskt mutad.

Du trodde att man kunde solo köa sig till en hög winratio, dina osanningar har vi ju här i tråden där du säger saker du har läst men kan inte länka till diverse uttalanden.
Citera
2013-07-04, 20:56
Medlem
Hodurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rehyptol
Är du seriöst dum i huvudet? Systemet är automatiskt, får du några reports så blir du automatiskt mutad.

Systemet är automatiskt men antalet reports spelar ingen roll så länge du inte har snackat skit osv.

Citat:
Multiple people ganging up on you to report you in the same game has no effect on whether or not you are banned. We are looking at patterns of behavior over time only.

Citat:
We also hear from users reporting false reports and unwarranted bans, and when we investigate them we typically see that they’re unaware of how they are coming across to other players in-game.
Citera
2013-07-04, 20:58
Medlem
rehyptols avatar
Citat:
Systemet är automatiskt men antalet reports spelar ingen roll så länge du inte har snackat skit osv.

"We are looking at patterns of behavior over time only."

Som jag tidigare sagt har du kommit tillbaks från en mute och inte har sagt ett enda ord till någon och folk väljer att reporta dig ändå så kommer du bli mutad endast för att du tidigare varit mutad. Capische?

Bara kolla in deras forum.

http://dev.dota2.com/forumdisplay.php?f=446
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in