Citat:
Ursprungligen postat av
GoodMourning
Så du sitter alltså och bedömer klackar framför din tv och Youtube? Ta dig ner till Olympia på måndag och försök höra oss där istället för att sitta och kukmäta vem som har de fetaste YT-klacken.
Alla andra klackar i Sverige går att bedöma via tvn. Plus de gånger jag sett ert bortafölje. Men Hifs klack kanske ENDAST kan upplevas live för ni når en sådan akustisk som spränger alla ljudbarriär och det låter lägre via tvn etc än alla andra.
Som jag sa, har upplevt att MFF, Bajen, DIF, AIK samtliga har bra klackar/sångprestation via både tvn, youtube och via bortafölje. HIFs klack har jag aldrig hört. Jag vet ej varför. Jag har nog mindre emot HIF än de tidigare nämnda klubbar. Jag vet ej varför ni ej hörs. Måste vara fel på min tv.
Jag åker inte på bortamatcher då jag inte vill vistas i Stockholm, Malmö och den stad Helsingborg nu är ifrån i onödan.
Gillade förövrigt det jag såg via omvägar att HIF skrev på sin hemsida inför mötet med oss att HIF och IKF är Sveriges två mest framgångrika klubbar sedan 1993 och inte åkt ur allsvenskan sedan dess. Roligt att välja just 1993 och då även undvika att nämna att MFF har 2 guld sedan dess och DIF har 3. Nej, det är något speciellt med HIF.