2013-07-02, 21:17
Medlem
Cruachans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av diwedo
Jo den frågan var verkligen på allvar.

Och när du har två liknande inlägg brevid varandra så är du antingen från Malmö eller ett troll.

Varför ens dra upp rankningar på lagens supportrar? Blir lika dåliga diskussioner varenda jävla gång.

Härligt förstainlägg, efter sex års väntan. Bah läxa upp dem!
2013-07-02, 21:51
Medlem
waccoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olympian
Det har förekommit många lögner och påhitt om IFK Norrköping på sistone och det är bra att du erkänner det, men det är verkligen en klubb som faktiskt har haft både supportrar och framgångar historiskt sett. I modern tid har det aldrig varit en klubb i vår storlek, men även om ni numera tar till de mest absurda medel för att framställa er själva som större än vad ni är så tycker jag inte att man bör förneka det fåtal som faktiskt brytt sig om Peking genom åren, eller klubbens verkliga meriter.

Det här är det riktiga Norrköping:
http://www.youtube.com/watch?v=fi5-P3w0GLU
http://www.youtube.com/watch?v=BiaPv2aUFGM
http://www.youtube.com/watch?v=-YKVNSHVCtE

Vad du är, det låter jag vara osagt.

Edit:
Och där fick jag bekräftat att det faktiskt stämmer att ni vunnit 12 SM-guld (eller i vart fall 12 allsvenska segrar) genom en sång som du waccoe tidigare förnekat att ni har i er repertoar.

Jag har bara förnekat att vi ska ha sjungit en version av den ryska nationalsången vilket vi aldrig gjort. Att vi sjöng en kass version av den franska för några år sen stämmer däremot. Sopa.
2013-07-02, 23:03
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theken1891
Yes! .
Och vad är det ni försöker åstadkomma med det? Ser inte riktigt poängen.
2013-07-02, 23:04
Medlem
Rubarth23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Förövrigt vill jag tilägga att Sumpan är Djurgårdsland!
Nog för att jag varken läser eller skriver här särskilt ofta och med största sannolikhet missar omkring 90% av inläggen men sånt där struntprat sänker trådens trovärdighet mer än diverse ultrasrankingar

Har lite svårt att avgöra huruvida stämningen är bra eller inte på Nationalarenan. Mot BP kändes det bättre än igår men folk tycks inte instämma. Sittplats körde dock på jävligt bra igår när Norra slumrade till för en stund vilket alltid är trevligt att bevittna.
2013-07-02, 23:06
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubarth23
Nog för att jag varken läser eller skriver här särskilt ofta och med största sannolikhet missar omkring 90% av inläggen men sånt där struntprat sänker trådens trovärdighet mer än diverse ultrasrankingar

Tro vad du vill, det är fakta och alla över 30 vet om det.
2013-07-02, 23:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Tro vad du vill, det är fakta och alla över 30 vet om det.

Jag känner en snubbe i Sumpan som håller på Sundsvall. Sumpan är Sundsvalland!

2013-07-03, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rubarth23

Har lite svårt att avgöra huruvida stämningen är bra eller inte på Nationalarenan. Mot BP kändes det bättre än igår men folk tycks inte instämma. Sittplats körde dock på jävligt bra igår när Norra slumrade till för en stund vilket alltid är trevligt att bevittna.
Vi är ett 15-tal DIF med säsongskort från Sumpan i mitt kompisgäng. Aik har knappast varit ett självklart val för kidsen i sumpan som ni solnaiter ständigt vill få det till. Av de jag vet går på matcher är det definitivt mest DIF, däremot finns det många som aldrig varit på varken friends eller råsunda men kallar sig gnaget.
2013-07-03, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kabomm
Vi är ett 15-tal DIF med säsongskort från Sumpan i mitt kompisgäng. Aik har knappast varit ett självklart val för kidsen i sumpan som ni solnaiter ständigt vill få det till. Av de jag vet går på matcher är det definitivt mest DIF, däremot finns det många som aldrig varit på varken friends eller råsunda men kallar sig gnaget.

Jaha? Och alla jag känner i Sumpan har säsongskort på Nationalarenan. Vad vill du få ut av ditt inlägg? Ska jag namedroppa kompisar som bor nära Stadion så att det området skall anses "vara AIK"? Sundbyberg är hur som helst troligen mer förknippat med AIK just nu (även om ni djurgårdare nu tydligen inte håller med).

Diskussionen är väl ganska onödig, om det inte finns nya undersökningar av medlemmar / säsongskortsinnehavare.
2013-07-03, 00:36
Bannlyst
Sumpan är Sundsvalland säger jag ju era sneknullade pottsorkar!!!
2013-07-03, 00:46
Medlem
SoderortFTWs avatar
Videomongot Henrik Hildingsson kommer väl från Sumpan?
2013-07-03, 00:52
Medlem
För en som inte är Stockholmare. Sumpan= Sundbyberg?
2013-07-03, 00:55
Medlem
Bondbruds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stagla1930
För en som inte är Stockholmare. Sumpan= Sundbyberg?
Korrekt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in