Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2013-07-01, 05:40
Medlem
Någon som vet vad Tramadol- x200 är för något? och är det stor skillnad på tram och lyrica?
Citera
2013-07-01, 12:38
Medlem
TorstenFlincks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joanik
Någon som vet vad Tramadol- x200 är för något? och är det stor skillnad på tram och lyrica?

X200 lär väl vara 200 mg tabletter. Bara aldrig hört någon uttala sig så. Tramadol och lyrica är helt olika mediciner.
Citera
2013-07-01, 14:42
Medlem
Uncuts avatar
Tänk att det ska vara så svårt att få tag på tram i Sverige. Silk Road är ju inte direkt pålitligt om man behöver det regelbundet. Beställde en omgång förra söndagen som ännu inte har kommit (inrikes!). Försäljaren har försvunnit verkar det som.
Någon som har tips på hur man kan få tag på det med mindre krångel?
Citera
2013-07-01, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uncut
Tänk att det ska vara så svårt att få tag på tram i Sverige. Silk Road är ju inte direkt pålitligt om man behöver det regelbundet. Beställde en omgång förra söndagen som ännu inte har kommit (inrikes!). Försäljaren har försvunnit verkar det som.
Någon som har tips på hur man kan få tag på det med mindre krångel?
Svårt? Har du ingen i din närhet eller krets som sitter på T? Själv tycker jag det finns överflödigt, dock till överpris....
Citera
2013-07-01, 15:05
Medlem
Uncuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skams
Svårt? Har du ingen i din närhet eller krets som sitter på T? Själv tycker jag det finns överflödigt, dock till överpris....

Tyvärr känner jag ingen som får det utskrivet, nej. Om någon hade fått det hade han förmodligen käkat dem själv
Citera
2013-07-01, 16:35
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemion
Nä, detta var nog första och sista gången jag tog tramadol. Kanske började med för mycket för första gången iofs, tog 500mg.

Men nu 24 timmar efter så mår jag dåligt. Har under hela dagen mått lite små kasst. Så var det inte imorse. Har konstant ont i magen och en huvudvärk som kan liknas den man får vid bakfylla, eller ja hur jag mår överlag kan liknas med en rejäl bakfylla. Detta kanske är fullt normalt, men vad vet jag. Borde läst på bättre och väntat på svar innan jag tryckte i mig allt, så jag har bara mig själv att skylla.

Det jobbigaste av allt är nog ändå synen, märkte det när jag körde en sväng innan. Jag tappade helt fokus med blicken flera gånger efter att jag blinkat. Fick verkligen koncentrera mig på att hålla fokus på gatan. Nu mot kvällen är det inte samma problem med synen. Dock fortfarande illamående.

Men det går säkert över det med, hoppas jag
Jasså, fy fan det är slitsamt! Det går allt över ska du se.

Mvh // stone..
Citera
2013-07-01, 16:53
Medlem
Messiahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemion
Nä, detta var nog första och sista gången jag tog tramadol. Kanske började med för mycket för första gången iofs, tog 500mg.

Men nu 24 timmar efter så mår jag dåligt. Har under hela dagen mått lite små kasst. Så var det inte imorse. Har konstant ont i magen och en huvudvärk som kan liknas den man får vid bakfylla, eller ja hur jag mår överlag kan liknas med en rejäl bakfylla. Detta kanske är fullt normalt, men vad vet jag. Borde läst på bättre och väntat på svar innan jag tryckte i mig allt, så jag har bara mig själv att skylla.

Det jobbigaste av allt är nog ändå synen, märkte det när jag körde en sväng innan. Jag tappade helt fokus med blicken flera gånger efter att jag blinkat. Fick verkligen koncentrera mig på att hålla fokus på gatan. Nu mot kvällen är det inte samma problem med synen. Dock fortfarande illamående.

Men det går säkert över det med, hoppas jag

Du tog för mycket helt enkelt. först och främst allt över 400mg ger risk för Krampanfall och bara de gör att jag håller mig borta från just tramadolet.

Sen 500mg är väldigt stor dos för att vara första gången du testar. och dom symtom du upplever har jag också upplevt när jag tog lite över ett gram tramadol när jag tagit de ett par gånger innan. mådde fruktansvärt dåligt och det gick inte över hur mycket jag än försökte och slutade med att jag slog i mig Butylone för att ta bort de dåliga.
Citera
2013-07-01, 23:44
Medlem
pris på 15 st tramadol på svarta marknaden?
Citera
2013-07-01, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BreakYou

Dosen på varje tablett hade ju varit bra att veta.
Citera
2013-07-02, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av freakydyky
Dosen på varje tablett hade ju varit bra att veta.

50
Citera
2013-07-02, 00:55
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BreakYou
https://www.flashback.org/t749718

Posta där.
Citera
2013-07-02, 16:15
Medlem
oskyldigtanklagads avatar
Krossade 7 stycken adolonta 200mg (eller vad dom nu heter), plus att ja tröck i mig 3..

Inväntar effekt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in