Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2013-06-28, 02:45
Medlem
redbullzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lukasohai
Har bara köpt tram 1 gång och då fick jag köpa 1000mg för 300 fast det egentligen kostade 200, men han var ju såklart tvungen att hustla mig och en annan på 100kr var
Ska jag köpa tram igen kommer jag bara köpa om jag får det för 200. Bara jag som tycker man känner sig skön som fan när man ska sova + när man vaknar när man tagit tram? går man runt ute t.ex under tram ruset känns det knappt imo

Alltid tråkigt att bli hustlad, blev själv hustlad 4-5ggr när jag försökte köpa Tram i början när jag flyttade till en ny stad. Först fick jag ett paket kritor sen nästa säljare gav mig mint-tabletter och en gång "tog snuten dom". Jävla idioter det finns

Drömmarna på Tramadol är underbara Gå är däremot inte det skönaste, mår så fruktansvärt illa.
Citera
2013-06-28, 06:53
Medlem
Cools avatar
Jag föredrar också att handla IRL men kan tipsa om att handla på nätet, för att slippa bli blåst! Finns flera legitima ställen att beställa från!
Citera
2013-06-28, 12:18
Medlem
gugglianos avatar
En enkeldos om ca 300mg, hur lång tid tar det innan den försvinner ur pink och blod?
Citera
2013-06-28, 17:02
Medlem
smhi2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bz01
är det så i alla län eller bara i vissa?
Vet bara hur det ser ut i sthlm, 100pack kan gå ner till 650-1400kr beroende på kontakter osv.
Citera
2013-06-28, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smhi2
Vet bara hur det ser ut i sthlm, 100pack kan gå ner till 650-1400kr beroende på kontakter osv.
Är dom då 50mgare
Citera
2013-06-28, 21:42
Medlem
Nemions avatar
Har fått tag på en karta 50mg Tramadol hexal.

Hur tar jag detta lättast? Har aldrig testat innan. Är det något jag bör tänka på, kommer sitta ensam under kvällen?
Det är tabletter och inte kapslar som folk har pratat om.

Tack!

EDIT: Det var kapslar, hade inte öppnat och kollat!
Senast redigerad av Nemion 2013-06-28 kl. 21:50.
Citera
2013-06-29, 01:30
Medlem
Nemions avatar
har sedan halv 12 smällt i mig 500mg Tramadol men känner fortfarande inget. Var detta för mycket? Det är första gången för mig. Bör jag vara orolig? Läste lite om kramp och EP anfall nu precis. Blev lite nojjig.
Citera
2013-06-29, 09:49
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemion
har sedan halv 12 smällt i mig 500mg Tramadol men känner fortfarande inget. Var detta för mycket? Det är första gången för mig. Bör jag vara orolig? Läste lite om kramp och EP anfall nu precis. Blev lite nojjig.
Gick allt bra med dig?

Mvh
Citera
2013-06-29, 12:34
Medlem
Nemions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone..
Gick allt bra med dig?

Mvh

Allt gick bra, tackar som frågar. Men när jag gick för att sova vid 3 tiden så kände jag fortfarande inget =(

Men nu när jag vaknat så känner jag mig lite konstig i kroppen. Känner mig lite yr typ fast ändå inte, typ skönt yr. Min läsk smakade ingen kolsyra alls, och jag är lite raspig på rösten när jag skall prata.

Men annars är allt bara bra.

EDIT: Är sjukt varm och svettas som en galning. HAr även spytt nu när jag tog en cigg. Spydde dock bara upp energi drickan som jag drack. Men mår inte dåligt ändå.
Senast redigerad av Nemion 2013-06-29 kl. 12:44.
Citera
2013-06-29, 16:34
Medlem
fel
Senast redigerad av xyzst 2013-06-29 kl. 16:38.
Citera
2013-06-29, 21:59
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemion
Allt gick bra, tackar som frågar. Men när jag gick för att sova vid 3 tiden så kände jag fortfarande inget =(

Men nu när jag vaknat så känner jag mig lite konstig i kroppen. Känner mig lite yr typ fast ändå inte, typ skönt yr. Min läsk smakade ingen kolsyra alls, och jag är lite raspig på rösten när jag skall prata.

Men annars är allt bara bra.

EDIT: Är sjukt varm och svettas som en galning. HAr även spytt nu när jag tog en cigg. Spydde dock bara upp energi drickan som jag drack. Men mår inte dåligt ändå.
Skönt och höra att allt är bra med dig!
Citera
2013-06-30, 00:17
Medlem
Nemions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone..
Skönt och höra att allt är bra med dig!

Nä, detta var nog första och sista gången jag tog tramadol. Kanske började med för mycket för första gången iofs, tog 500mg.

Men nu 24 timmar efter så mår jag dåligt. Har under hela dagen mått lite små kasst. Så var det inte imorse. Har konstant ont i magen och en huvudvärk som kan liknas den man får vid bakfylla, eller ja hur jag mår överlag kan liknas med en rejäl bakfylla. Detta kanske är fullt normalt, men vad vet jag. Borde läst på bättre och väntat på svar innan jag tryckte i mig allt, så jag har bara mig själv att skylla.

Det jobbigaste av allt är nog ändå synen, märkte det när jag körde en sväng innan. Jag tappade helt fokus med blicken flera gånger efter att jag blinkat. Fick verkligen koncentrera mig på att hålla fokus på gatan. Nu mot kvällen är det inte samma problem med synen. Dock fortfarande illamående.

Men det går säkert över det med, hoppas jag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in