2013-06-29, 18:41
Medlem
NostradamusJRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GaiN
Inte tänker du väl ta 600mg Dolcontin på en gång? Det är ju sex doseringar á 100mg per panna.

Postafen hjälper lite, men inte så mycket. Jag brukar personligen inte spy av Morfin oralt, men det är ju individuellt.

Må väl
GaiN

Jag skriver i den stora självmordstråden men de är sega på att svara/har inget svar därför hänger jag även här. Med brist på verktyg så tänkte jag bara slänga i mig alla + 300mg iktorivil men jag vill ju inte spy upp hela kalaset. Är för övrigt 30mg á tablett så att köra en (eller 20) rövpannor känns inte aktuellt.

BLABLABLA SKA DU TA LIVET AV DIG SÅ SLUTA GNÄLL OM ANTALET RÖVPANNOR

Såja nu fick jag bort OT från alla andra. Jag har missbrukat Tramadol för många år men blivit ren och av alla piller/bomber jag tagit så har jag bara spytt 2 gånger vilket ger mig goda förutsättningar.

Tänkte bara andras erfarenheter av höga orala intag och iallamående/kräkningar.
Citera
2013-06-29, 18:50
Medlem
GaiNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NostradamusJR
Jag skriver i den stora självmordstråden men de är sega på att svara/har inget svar därför hänger jag även här. Med brist på verktyg så tänkte jag bara slänga i mig alla + 300mg iktorivil men jag vill ju inte spy upp hela kalaset. Är för övrigt 30mg á tablett så att köra en (eller 20) rövpannor känns inte aktuellt.

BLABLABLA SKA DU TA LIVET AV DIG SÅ SLUTA GNÄLL OM ANTALET RÖVPANNOR

Såja nu fick jag bort OT från alla andra. Jag har missbrukat Tramadol för många år men blivit ren och av alla piller/bomber jag tagit så har jag bara spytt 2 gånger vilket ger mig goda förutsättningar.

Tänkte bara andras erfarenheter av höga orala intag och iallamående/kräkningar.

Personligen hade jag krossat Dollisarna och kört en fet lösning för rektalt bruk, detta för att inte ha någon möjlighet att spy upp det. Ikton kan du ta oralt.

Vill du göra det seriöst så borde du ju halsa en sjua brännvin också, minst.

Må väl
GaiN
Citera
2013-06-29, 20:14
Medlem
NostradamusJRs avatar
Citat:
Personligen hade jag krossat Dollisarna och kört en fet lösning för rektalt bruk, detta för att inte ha någon möjlighet att spy upp det. Ikton kan du ta oralt.

Vill du göra det seriöst så borde du ju halsa en sjua brännvin också, minst.

Må väl
GaiN

Har alltid sett upp till dig GaiN, tror du hade en Jeckelbrothersavatar tidigare men det är inte relevant. Så då kommer jag få stå och gnugga bort det gula siktet, låt torka, krossa, blanda med vatten, polera min "pump" så den passar min oskuld till rövhål. Allt detta till lite dödsmetal. Äter antabus så alkohol är inget alternativ. Den faktorn hade jag räknat med tidigare
Citera
2013-06-30, 22:04
Medlem
GaiNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NostradamusJR
Har alltid sett upp till dig GaiN, tror du hade en Jeckelbrothersavatar tidigare men det är inte relevant. Så då kommer jag få stå och gnugga bort det gula siktet, låt torka, krossa, blanda med vatten, polera min "pump" så den passar min oskuld till rövhål. Allt detta till lite dödsmetal. Äter antabus så alkohol är inget alternativ. Den faktorn hade jag räknat med tidigare

Ska du ta dom i rövpanna behöver du inte gnugga bort ytskiktet. Nästan rätt, hade Riddle Box-omslaget som avatar innan jag hittade tillbaka min riktigta. Men Jeckel Brothers är också en jävligt fin platta. Bitches!

Ser att du har hatchetman som avatar, så det ska vara. Juggalo 4 life broder!

Må väl
GaiN
Citera
2013-07-01, 14:30
Medlem
Dexter007s avatar
Har tagit totalt 50mg Morfin sulfat rektalt, problemet är att jag känner nästan inget. Ingen klåda eller liknande, är knappt påverkad.

Har jag gjort något fel? 50mg är väl lagom när man inte har tolerans? Tog 30mg först, sen 20mg till efter 30min. Löst upp tabletterna i 3 meter kallt vatten, sen dragit upp sprutan så långt det går och sakta släppt iväg. Legat på sidan i väntan på ruset som aldrig kom.. Nu har jag 50mg kvar och vet inte riktigt vad jag ska göra med dom.
Citera
2013-07-01, 14:33
Medlem
GaiNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dexter007
Har tagit totalt 50mg Morfin sulfat rektalt, problemet är att jag känner nästan inget. Ingen klåda eller liknande, är knappt påverkad.

Har jag gjort något fel? 50mg är väl lagom när man inte har tolerans? Tog 30mg först, sen 20mg till efter 30min. Löst upp tabletterna i 3 meter kallt vatten, sen dragit upp sprutan så långt det går och sakta släppt iväg. Legat på sidan i väntan på ruset som aldrig kom.. Nu har jag 50mg kvar och vet inte riktigt vad jag ska göra med dom.

Låter skumt, utan tolerans borde du bli ganska mysig. Hur länge sen var detta?

Om du vill maximera effekten kan du ju skaffa verktyg och injicera. Här finns en bra guide:
Bli hög på rätt sätt: En säkerhetsmanual för sprutnarkomaner

Må väl
GaiN
Citera
2013-07-01, 14:50
Medlem
Dexter007s avatar
Citat:
Låter skumt, utan tolerans borde du bli ganska mysig. Hur länge sen var detta?

Om du vill maximera effekten kan du ju skaffa verktyg och injicera. Här finns en bra guide:
Bli hög på rätt sätt: En säkerhetsmanual för sprutnarkomaner

Må väl
GaiN
Ja det tycker jag också, väldigt skumt. Dock första gången jag tar något rektalt, detta var 1.5+ timmar sen nu. Ska inte säga att jag inte känner något alls men det är som 15mg oxy oralt kanske, alltså knappt något alls.

Tänker inte börja Iv'a dock, ska vänta nån timme och förska med 30mg till vill inte od'a bara eftersom jag är utan tolerans.

Brukar ni stoppa upp pumpen så långt det går i tvåan eller bara precis så man kommer in? Jag gjorde båda, fattar inte.. Första gången jag tar morfin dock, prövat alla sorts opiater men inte morfin, kanske inte är så euforiskt och ger inte klåda? Känns dock märkligt om det inte skulle göra det med tanke på att moffe är grundstapeln liksom.
Citera
2013-07-01, 16:33
Medlem
Dexter007s avatar
Dratt i mig totalt 80mg Morfin sulfat nu sen kl 13:00. Har nu fixat lite Hydromorfon och undrar om det är en dålig idé att dra i mig 2mg Hydro på morfinet?

För Morfinet tar mig verkligen inte dit jag vill vara, väldigt besviken.. Men kanske smartast att vänta tills imorgon med Hydron.
Citera
2013-07-02, 15:06
Moderator
fredrik686s avatar
Citat:
50mg är väl lagom när man inte har tolerans?

Citat:
Första gången jag tar morfin dock, prövat alla sorts opiater men inte morfin, kanske inte är så euforiskt och ger inte klåda?
Men om du har tagit "alla sorters opiater" så kanske du har tolerans?
Citera
2013-07-04, 15:59
Medlem
hur fasiken ska man bära sig åt om man vill få dolcontin lösningen(IV) att bli lättflytande och inte typ nyponsoppa gånger 3?

min lösning blev feeett tjock, så det fick bli rövpanna ist !
Citera
2013-07-07, 18:50
Medlem
Enkelspårigs avatar
Ar utomlands och saknar svenska bokstaver.

Har tio stycken Dolcontin 5mg depot https://www.fass.se/LIF/produktfakta...7&UserTypeID=2

Forr har jag testat 30mg-tabletter, de ar mycket storre i fysisk storlek. Jag menar da att losningen blir bara lite storre eller ungefar likastor med dessa jmf. med 30mg. Det ar ett ar eller mer sedan jag sist konsumerade detta. Det jag gjorde da var att skala bort det orangea skalet pa tabletten, krossa den sa gott det gick och losa upp i vatten och sen in i rektum med losningen. Vill minnas att jag korde totalt 60mg per gang, kanske 90mg.

Ar det nagon skillnad pa dessa 5mg-tabletter? Borde jag kunna skala bort fargen och krossa sa gott det gar och losa upp och sedan kora upp det rektalt utan att det blir for stor dos? Behover fargen pa skalet skalas bort egentligen? Minns inte var jag fatt det ifran
Citera
2013-07-12, 18:17
Medlem
Enkelspårigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enkelspårig
Ar utomlands och saknar svenska bokstaver.

Har tio stycken Dolcontin 5mg depot https://www.fass.se/LIF/produktfakta...7&UserTypeID=2

Forr har jag testat 30mg-tabletter, de ar mycket storre i fysisk storlek. Jag menar da att losningen blir bara lite storre eller ungefar likastor med dessa jmf. med 30mg. Det ar ett ar eller mer sedan jag sist konsumerade detta. Det jag gjorde da var att skala bort det orangea skalet pa tabletten, krossa den sa gott det gick och losa upp i vatten och sen in i rektum med losningen. Vill minnas att jag korde totalt 60mg per gang, kanske 90mg.

Ar det nagon skillnad pa dessa 5mg-tabletter? Borde jag kunna skala bort fargen och krossa sa gott det gar och losa upp och sedan kora upp det rektalt utan att det blir for stor dos? Behover fargen pa skalet skalas bort egentligen? Minns inte var jag fatt det ifran

Jag har forsokt rakna hur lange det var sedan jag sist tog opiater och det maste vara kanske tva ar nu.

Pa den tiden jag tog nagot sa byggde jag aldrig upp nagon tolerans, kanske tog en gang i manaden. Kan jag borja med 30mg upplost i vatten rektalt utan att overdosera tror ni?

Jag vet att jag har kort 30mg-tabletter forr, och fyllt pa med 30mg till men toleransen KAN ha varit storre. Ar utomlands och vill inte stalla till med trubbel for mig sjalv....

Skjuter inte jag kor rektallosning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in