blöt tabletten och gnugga av skalet men en duk tills den e helt vit, sedan krossar du den fint som fan, sen löser du den i vatten. när det löst sig bra snör du ner en bomullstuss och drar upp lösningen i pumpen genom bomullet, sedan på med kanyl och dra åt stasen, tryck in nålen i lämplig ven med ögat uppåt lämna gärna lite luft i pumpen för när du då träffar en ven fylls detta omedelbart med mörkrött venöst blod, sen trycker du in kolven och njuter!
Vet inte om detta stämmer in på alla, men när jag tagit en måttlig dos dolcontin så blir jag kärleksfull och glad. Typ ska gå runt och prata mycket med mina polare om hur mycket jag älskar dem och att det betyder så mycket för mig.
När man tar det nasalt: hur länge bör man vänta tills man tar nästa lina? Jag kör en tablett 30mg och delar upp i två linor och kör en i varsinn borre.
Dolcarna har en halveringstid på 6h så det är väll en preferensfråga med mellanrum o så, jag brukar köra hela mängden IV eller rektalt för skönast påslag.
Dolcarna har en halveringstid på 6h så det är väll en preferensfråga med mellanrum o så, jag brukar köra hela mängden IV eller rektalt för skönast påslag.
Aldrig kört IV och kommer säkert aldrig våga, eller kanske i framtiden. och min rövpump är långt åt helvete från mig och jag tänker inte käka dem,...Mår så jävla dåligt då.
Vet inte om detta stämmer in på alla, men när jag tagit en måttlig dos dolcontin så blir jag kärleksfull och glad. Typ ska gå runt och prata mycket med mina polare om hur mycket jag älskar dem och att det betyder så mycket för mig.
När man tar det nasalt: hur länge bör man vänta tills man tar nästa lina? Jag kör en tablett 30mg och delar upp i två linor och kör en i varsinn borre.
Skönt med knark.
En fråga: Hur mycket är en måttlig dos för dig?
I övrigt känner jag igen mig i det du skriver