2010-09-14, 02:13
Medlem
mrorbins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godgirlgonebad
hmm..

har 390mg rent i piller.. och 300 mg dolcontin i piller..

blir det ngn effekt om jag skulle svälja alla samtidigt? och går det att blanda med alkohol..

Om du vill dö så svälj allt, annars så kan du snorta 50 mg så blir du moffad om du saknar tolerans.
Citera
2010-09-14, 02:24
Medlem
godgirlgonebads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrorbin
Om du vill dö så svälj allt, annars så kan du snorta 50 mg så blir du moffad om du saknar tolerans.

aha.. så det är säkert att man dör?

ska man bara krossa dem då eller? finns det andra sätt?
Citera
2010-09-14, 16:16
Medlem
laxes avatar
blöt tabletten och gnugga av skalet men en duk tills den e helt vit, sedan krossar du den fint som fan, sen löser du den i vatten. när det löst sig bra snör du ner en bomullstuss och drar upp lösningen i pumpen genom bomullet, sedan på med kanyl och dra åt stasen, tryck in nålen i lämplig ven med ögat uppåt lämna gärna lite luft i pumpen för när du då träffar en ven fylls detta omedelbart med mörkrött venöst blod, sen trycker du in kolven och njuter!
Citera
2010-09-24, 18:11
Medlem
NaturalBornChillers avatar
En två fråga/or om dolcontin.

Vet inte om detta stämmer in på alla, men när jag tagit en måttlig dos dolcontin så blir jag kärleksfull och glad. Typ ska gå runt och prata mycket med mina polare om hur mycket jag älskar dem och att det betyder så mycket för mig.

När man tar det nasalt: hur länge bör man vänta tills man tar nästa lina? Jag kör en tablett 30mg och delar upp i två linor och kör en i varsinn borre.

Skönt med knark.
Citera
2010-09-24, 18:14
Medlem
Xalterads avatar
Dolcarna har en halveringstid på 6h så det är väll en preferensfråga med mellanrum o så, jag brukar köra hela mängden IV eller rektalt för skönast påslag.
Citera
2010-09-24, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xalterad
Dolcarna har en halveringstid på 6h så det är väll en preferensfråga med mellanrum o så, jag brukar köra hela mängden IV eller rektalt för skönast påslag.

Aldrig kört IV och kommer säkert aldrig våga, eller kanske i framtiden. och min rövpump är långt åt helvete från mig och jag tänker inte käka dem,...Mår så jävla dåligt då.
Citera
2010-09-24, 18:25
Medlem
Aja. Det blir nog en skön kväll med Dolcarna, nitrazepam och nån imovane på toppen,,,kanske en bärs.
Vem vet
Citera
2010-09-24, 19:31
Medlem
laxes avatar
Har du någon som helst opiodvana kan du nog lätt snorta 50mg åt gången.
Citera
2010-09-26, 13:25
Medlem
Streetmanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NaturalBornChiller
Vet inte om detta stämmer in på alla, men när jag tagit en måttlig dos dolcontin så blir jag kärleksfull och glad. Typ ska gå runt och prata mycket med mina polare om hur mycket jag älskar dem och att det betyder så mycket för mig.

När man tar det nasalt: hur länge bör man vänta tills man tar nästa lina? Jag kör en tablett 30mg och delar upp i två linor och kör en i varsinn borre.

Skönt med knark.

En fråga: Hur mycket är en måttlig dos för dig?
I övrigt känner jag igen mig i det du skriver

/Streetmann
Citera
2010-09-26, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Streetmann
En fråga: Hur mycket är en måttlig dos för dig?
I övrigt känner jag igen mig i det du skriver

/Streetmann

När jag kör brukar jag kanske köra i mig 200 till 300mg Varav jag blandar hur jag kör, Lite käkar jag, lite i röven och lite i näsan.
Citera
2010-09-26, 22:53
Medlem
Läste på fass
Toxicitet
Letal dos för vuxna (utan toleransutveckling) anges till cirka 120-200 mg peroralt.

Kom över 2 lådor á 90tabb/st 200mg.
Är en tabblet överdos? För en vuxen utan toleransutveckling.
200mg skulle motsvara 150mg morfin.
Citera
2010-09-27, 17:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NaturalBornChiller
När jag kör brukar jag kanske köra i mig 200 till 300mg Varav jag blandar hur jag kör, Lite käkar jag, lite i röven och lite i näsan.

Haha skönt med en flashbackare som vågar stå för det!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in