2013-06-29, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SalamiSlam
Tror nog du missförstod min fråga lite.

Det jag undrar är alltså när Orlando skickade Dwight till Lakers och Bynum gick till 76ers och Vucevic till Magic bl.a så fick Orlando draftval utöver det, någon som har koll på vilka det var?

Jaaha det är jävligt rörigt med det, de har fått 1 first round av Nuggets, Sixers och Lakers och 1 2nd round av nuggets och Lakers.

Fast de har en del jävla protections så kan de dröja innan Magics får en del av de.
2013-06-29, 21:53
Medlem
Sobofieds avatar
Nets hade haft en chans mot Heat om det var 2004.
2013-06-30, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sobofied
Nets hade haft en chans mot Heat om det var 2004.

2008 skulle de ha varit mästare. Deron Williams är en bättre Rondo (frågan är dock om inte Rondo passat bättre med det här laget) med en KG innan fathertime och knäskadan, Paul Pierce och Joe Johnson fortfarande elit scorers och över medel försvarare. Plus Brooky.

Men varför har jag inte fått ett PM av dig, blir besviken om inte du, Spliffen, Hatasnigel är med.

Och jag förmodar att Dropoutbear också är intresserad?
2013-06-30, 18:08
Medlem
1) Chris Paul will re-sign with the Clippers according to his representatives.

2) Mavericks are interested in trading for Rajon Rondo.

3) Andrei Kirilenko opts out of his contract to become a free agent.
2013-07-02, 09:54
Medlem
Kelly Olynyk till Celtics... viktigt!
2013-07-03, 09:52
Medlem
fredrocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MockDraft
'

Jo låter kuligare med insats, ska vi köra en omröstning eller? 50 kr insats yay or nay?
Lugnt med insats för min del, spelar ingen större roll dock

Var tror folk att Howard kommer att spela? Nu när Kobe har sagt att han har tre år till i sig, hjälper det eller stjälper det för Lakers chanser att behålla D12?
2013-07-03, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fredrock
Lugnt med insats för min del, spelar ingen större roll dock

Var tror folk att Howard kommer att spela? Nu när Kobe har sagt att han har tre år till i sig, hjälper det eller stjälper det för Lakers chanser att behålla D12?

Det ryktas väl om bla Memphis och Rockets?

Citat:
Ursprungligen postat av fredrock
Nu när Kobe har sagt att han har tre år till i sig,

Vad menas?
2013-07-03, 18:09
Medlem
Vad tror ni om Knicks i år ifall det blir som så att;

Ut: JR Smith, Marcus Camby och Steve Novak

In: Monta Ellis, Andrea Bargnani och Tim Hardaway Jr?

Ellis och Smith är väl ungefär lika bra. Eller ja, Ellis är en bättre spelare men jag har svårt att se att han accepterar en roll som 6th man och då kommer laget drabbas negativt. Enligt mig bör Shumpert starta för att höja startfemmans defensiva stabilitet. Accepterar Ellis den rollen Smith hade i år är det en förstärkning, annars är jag tveksam. Bargnani däremot är en klar förbätring mot Camby som är hur gammal som helst, hur ineffektiv som helst och fullkomligt suger numer. Har ingen koll på Hardaway Jr så kan inte uttala mig om honom.

Det krävs fler pusselbitar för att skapa en contender och ha en chans mot Heat. Men exempelvis Bulls bör årets Knicks kunna ta hand om relativt enkelt. Detsamma gäller Pacers om de förlorar någon av sina nyckelspelare.
2013-07-03, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hawkq
jag är med på insats också, det gör det bara roligare och mer seriöst!

9/13 wunderbar

En till och vi kan dra igång två ligor ifall det finns tillräckligt intresse för en utan insats.

Snigel du kan försäkra oss om en liga med insats come on boy.
Citat:
Ursprungligen postat av hatasnigel
Vad tror ni om Knicks i år ifall det blir som så att;

Ut: JR Smith, Marcus Camby och Steve Novak

In: Monta Ellis, Andrea Bargnani och Tim Hardaway Jr?

Ellis och Smith är väl ungefär lika bra. Eller ja, Ellis är en bättre spelare men jag har svårt att se att han accepterar en roll som 6th man och då kommer laget drabbas negativt. Enligt mig bör Shumpert starta för att höja startfemmans defensiva stabilitet. Accepterar Ellis den rollen Smith hade i år är det en förstärkning, annars är jag tveksam. Bargnani däremot är en klar förbätring mot Camby som är hur gammal som helst, hur ineffektiv som helst och fullkomligt suger numer. Har ingen koll på Hardaway Jr så kan inte uttala mig om honom.

Det krävs fler pusselbitar för att skapa en contender och ha en chans mot Heat. Men exempelvis Bulls bör årets Knicks kunna ta hand om relativt enkelt. Detsamma gäller Pacers om de förlorar någon av sina nyckelspelare.

Jag tror med tanke på deras cap situation var bargnani ett grymt val man gav upp en sämre bargnani(novak) och Camby som ändå inte spelar pga skador. Bargs kan ge energi från bänken och ytterligare en scorer bredvid Melo.

Och jag tycker att shumpert borde vara sixth man han kommer acceptera det och han och montay kan ändå spela PG så minuter bör ej vara brist på minuter för de.
Senast redigerad av MockDraft 2013-07-03 kl. 18:29.
2013-07-03, 18:43
Medlem
B-Dawks avatar
Då fantasy inte riktigt är topic men ändå något som växer har jag gjort en egen tråd kring fantasysnacket: https://www.flashback.org/t2173222

/Mod
2013-07-03, 18:48
Medlem
DudeitsEmils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spliffpatrullen
Kelly Olynyk till Celtics... viktigt!

Han ser lovande ut!
Vad tror dom om nästa säsong nu när kg och pierce borta?
2013-07-03, 20:38
Medlem
Dwades avatar
vars tror ni howard går då? Personligen tror inte jag lakers är en bra fit för honom. Om hawks skulle signa j smoove och dwight så skulle man ha en hyfsad frontcourt kan man ju säga men jag tror ändå houston med howard och harden skulle kunna vara något. Howard vill ju ha mycket boll annars börjar han grina och det får han ju inte i lakers. Får han det så börjar pau och kobe grina så det blir en jobbig situation i lakers med för många stjärnor.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in