2013-07-14, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RogerRoger
Vad baserar du den misstanken på? Lillard hade visserligen utvecklats en hel del redan innan han kom till NBA, men den intelligens, ambition och rigorösa disciplin som han visat så här långt, får i alla fall mig att hoppas på något stort de närmaste säsongerna. Ska för övrigt bli intressant att se hur han kommer att samarbeta med McCollum. Med lite tur kan man få en glimt redan i Summer League.

Han är redan 23 år och är redan en jävligt bra skytt, han kommer finslipa sitt spel lära sig att kontrollera tempot mera men mycket mer än så kan han inte utveckla. Missförstå mig inte han är en jävligt bra spelare men mer än kanske ett par all stars ser jag inte.

Davis var jäkligt bra redan som rookie får han 36-37 minuter kommande säsongen utan några större skador förväntar jag mig 18-20/12/3.
2013-07-14, 17:38
Medlem
Rotselleris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MockDraft
Oj då börjar hända saker!!!

http://www.cbssports.com/nba/blog/eye-on-basketball/22753375/report-lakers-wes-johnson-agree-to-oneyear-minimum-deal

En bra pick up för så lite pengar! Kan skjuta och hyffsat atletisk
2013-07-14, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rotselleri
En bra pick up för så lite pengar! Kan skjuta och hyffsat atletisk

Ny Earl Clark
2013-07-14, 22:06
Medlem
Myrthels avatar
Citat:
Ny Earl Clark
Ser de här som en "Tryout". Alla tre, Young, Johnson och Kaman, om dem spelar bra såkan de få ett längre kontrakt och bredda truppen inte om, NÄR vi värvar stjärnor. Inga dåliga spelare att slänga in från bänken.

Det här visar också vilken appeal ett lag som Lakers har när spelare som Young och Johnson båda accepterar ett "Veteran's minimum"-kontrakt.
2013-07-15, 03:32
Medlem
Oranginas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AyyaBayya
Vad tror ni om Detroit Pistons playoff chanser iår? Dom har ett riktigt bra ungt talangfullt lag och dom har spetsat upp det med Josh Smith som är enligt mig en av de mest underskattade signingen på off-season! och påtal om Pistons hur tror ni det kommer bli med Jerebkos speltid iår? Jag tror att Smith & Singler kommer gå före i rangordningen...

Spelar de Smith som SF = god natt!
2013-07-15, 03:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Myrthel
Ser de här som en "Tryout". Alla tre, Young, Johnson och Kaman, om dem spelar bra såkan de få ett längre kontrakt och bredda truppen inte om, NÄR vi värvar stjärnor. Inga dåliga spelare att slänga in från bänken.

Det här visar också vilken appeal ett lag som Lakers har när spelare som Young och Johnson båda accepterar ett "Veteran's minimum"-kontrakt.

De vet vad de gör, Ariza, Brown och Clark fick alla stora kontrakt efter ett eller två år med Lakers. De vet att ett år i Lakers kommer ge de mer pengar. JR Smih gjorde samma sak förra året. Inget nytt spelar man i lag som får mycket TV tid och gör man bra ifrån sig kan man ge sig fan på att man får Mid level contract.

Citat:
Ursprungligen postat av Orangina
Spelar de Smith som SF = god natt!

Smith är en idiot en av de bästa på att attackera korgen men spenderar 90% av sin tid på att skjuta mid range jumpers. Grym försvarare som kan försvare PF och SF även SG. Man har Smith-Monroe-Drummond så Pistons försöker bygga något likt 04. Defensive powerhouse.
2013-07-15, 03:53
Medlem
Oranginas avatar
Citat:
Smith är en idiot en av de bästa på att attackera korgen men spenderar 90% av sin tid på att skjuta mid range jumpers. Grym försvarare som kan försvare PF och SF även SG. Man har Smith-Monroe-Drummond så Pistons försöker bygga något likt 04. Defensive powerhouse.

Ja, snubben är kåt på att skjuta mid range och treor trots att han missar alla och som SF så skulle han bli tvungen att skjuta.
2013-07-15, 19:11
Medlem
AyyaBayyas avatar
Har hört rykten om att Pistons & Celtics ska göra en ganska big trade som innefattar Rondo+Jeff Green för Drummond+Caldwell Pope. Då undrar man lite, vad tänker Pistons på? Dom släpper kanske NBA's hetaste talang just nu, Drummond och en Caldwell-Pope som har visat framfötterna på SL för en Rondo med knäproblem och inte kan skjuta även om hans liv stod på spel. Pistons behöver en PG som kan skjuta ner dom där treorna, den killen är inte Rondo.
Vad är era funderingar?
2013-07-15, 19:20
Medlem
Fått in email av 10+jag så elva stycken som är redo. Kommer släppa in en till sen om det finns intresse för två till kör vi på 14.

Vet att det är ot här men är på mobben orkar inte byta tråd.

Citat:
Har hört rykten om att Pistons & Celtics ska göra en ganska big trade som innefattar Rondo+Jeff Green för Drummond+Caldwell Pope. Då undrar man lite, vad tänker Pistons på? Dom släpper kanske NBA's hetaste talang just nu, Drummond och en Caldwell-Pope som har visat framfötterna på SL för en Rondo med knäproblem och inte kan skjuta även om hans liv stod på spel. Pistons behöver en PG som kan skjuta ner dom där treorna, den killen är inte Rondo.
Vad är era funderingar?

Kommer inte hända, är det någon som tradas är det Monroe.
2013-07-15, 19:38
Medlem
Oranginas avatar
Citat:
Vad är era funderingar?

Vill de va sämsta 3-poängslaget i ligan så visst.
2013-07-15, 19:48
Medlem
TKD_1337s avatar
Stephen A. Smith intervjuade Howard för två dagar sedan. Det är en knapp tio minuter lång intervju men väldigt sevärd där han berättar varför han valde Houston Rockets istället för Lakers, om sin relation med Kobe, om han ville ha Phil Jackson som tränare m.m.

http://www.youtube.com/watch?v=pyQ4i-0KKpM
http://www.youtube.com/watch?v=IVCFj57Kf6Y

"I've never been a cry baby, that's one thing I wanna say...".
Senast redigerad av TKD_1337 2013-07-15 kl. 19:54.
2013-07-15, 20:15
Medlem
AyyaBayyas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TKD_1337
Stephen A. Smith intervjuade Howard för två dagar sedan. Det är en knapp tio minuter lång intervju men väldigt sevärd där han berättar varför han valde Houston Rockets istället för Lakers, om sin relation med Kobe, om han ville ha Phil Jackson som tränare m.m.

http://www.youtube.com/watch?v=pyQ4i-0KKpM
http://www.youtube.com/watch?v=IVCFj57Kf6Y

"I've never been a cry baby, that's one thing I wanna say...".

"Everytime i step outside my house there's a bright light on me"
Hahah om jag förstod rätt så menade han dags-ljuset? klockrent isåfall

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in