2013-07-03, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dwade
vars tror ni howard går då? Personligen tror inte jag lakers är en bra fit för honom. Om hawks skulle signa j smoove och dwight så skulle man ha en hyfsad frontcourt kan man ju säga men jag tror ändå houston med howard och harden skulle kunna vara något. Howard vill ju ha mycket boll annars börjar han grina och det får han ju inte i lakers. Får han det så börjar pau och kobe grina så det blir en jobbig situation i lakers med för många stjärnor.
Nästan säker på att det blir Houston för Dwight. Annars är han tamejfan mer dum i huvudet än vad jag hade trott.
2013-07-03, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DudeitsEmil
Han ser lovande ut!
Vad tror dom om nästa säsong nu när kg och pierce borta?
Celtics bör tanka. Tankar man och hamnar sist i ligan är man garanterad att få möjligheten att få drafta antingen Jabari Parker, Julius Randle eller den nästa riktigt jävla stora spelaren i NBA Andrew Wiggins. Samtliga har potential att bli franchise cornerstones och det är precis vad Celtics behöver nu.
2013-07-03, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hatasnigel
Nästan säker på att det blir Houston för Dwight. Annars är han tamejfan mer dum i huvudet än vad jag hade trott.

Klart det blir Houston. Jag menar:

Citat:
slim thug ✔ @slimthugga
Yooo @DwightHoward what uppp gone come down to Houston G we got ya u already know Kobe gone act like a girl and blame u all season

slim thug ✔ @slimthugga
We real out here u can buy a big ass crib for cheap ill throw u a few assist on hoes make your next move your best move G @DwightHoward

slim thug ✔ @slimthugga
Have u ever been to @dreamshouston or V-Live @DwightHoward ??? LA ain't got strippers like we do

slim thug ✔ @slimthugga
We both got babymamas @DwightHoward do u know that they only get 20% in Houston it's wayyyy worst in LA

slim thug ✔ @slimthugga
A bottle of rosé in a Houston club is $250 max in LA $1000 befo taxes and gratuity @DwightHoward

slim thug ✔ @slimthugga
The galleria mall is a fool kid every store in one spot stay crawling with Bad bitches @DwightHoward

slim thug ✔ @slimthugga
Yo @DwightHoward meet @IAmMaliahMichel @MercedesMorr @miraclewatts00 @Lira_Galore @IAmTresureP @MisMODELKIKI @victoriarrrose @MAC_BXTCH

slim thug ✔ @slimthugga
A @DwightHoward dat boy @JHarden13 out here living like a king

slim thug ✔ @slimthugga
And @DwightHoward we got the Texans so not too much pressure on winning a ring this year we got time to grow u kno LA gone hate tho

2013-07-04, 00:50
Medlem
Dwades avatar
Citat:
Celtics bör tanka. Tankar man och hamnar sist i ligan är man garanterad att få möjligheten att få drafta antingen Jabari Parker, Julius Randle eller den nästa riktigt jävla stora spelaren i NBA Andrew Wiggins. Samtliga har potential att bli franchise cornerstones och det är precis vad Celtics behöver nu.

Tror wiggins är lite överreklamerad faktiskt. Folk börjar tro på en ny Lebron och det vet jag inte riktigt. Bra det kommer han att bli, och att draften 2014 är en riktigt, riktigt stark draft råder det ingen som helst tvivel om.
2013-07-04, 01:00
Medlem
Celtics have hired Brad Stevens as their new head coach.
2013-07-04, 01:58
Medlem
J.R. Smith is finalizing an agreement to re-sign with the Knicks.
2013-07-04, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dwade
Tror wiggins är lite överreklamerad faktiskt. Folk börjar tro på en ny Lebron och det vet jag inte riktigt. Bra det kommer han att bli, och att draften 2014 är en riktigt, riktigt stark draft råder det ingen som helst tvivel om.
Ny LeBron, nej. Ny Durant, ja.

Wiggins är en naturlig scorer med en sjukt hög ceiling.
2013-07-04, 16:27
Medlem
Citat:
Ny LeBron, nej. Ny Durant, ja.

Wiggins är en naturlig scorer med en sjukt hög ceiling.

Ska man dra en jämförelse bara sådär så är han närmareLeBron, freak athlete och inte i närheten av skytten Durant är. Måste säga att han är klart bättre skytt än vad LeBron var i samma ålder men vi får se gillar inte egentligen att bedöma spelare som bara spelat HS, så många skitspelare att det blir orättvist för motståndare när spelare som LeBron och Wiggins spelar.

.---

JR Smith har signat fyra år 24 millar med Knicks, jävligt bra pris för honom.
2013-07-04, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MockDraft
Ska man dra en jämförelse bara sådär så är han närmareLeBron, freak athlete och inte i närheten av skytten Durant är. Måste säga att han är klart bättre skytt än vad LeBron var i samma ålder men vi får se gillar inte egentligen att bedöma spelare som bara spelat HS, så många skitspelare att det blir orättvist för motståndare när spelare som LeBron och Wiggins spelar.

.---

JR Smith har signat fyra år 24 millar med Knicks, jävligt bra pris för honom.
Tänkte mer på att Wiggins, likt Durant, har en medfött instinkt till scoring.
2013-07-05, 01:54
Medlem
1) Marco Belinelli has agreed to sign a two-year deal with the Spurs.

2) Earl Clark has agreed to a two-year, $9 million deal with the Cavaliers.

3) Pablo Prigioni has agreed to re-sign with the Knicks.
2013-07-05, 02:02
Medlem
xenosans avatar
Helvete vad jag hoppas att Howard hamnar i Warriors... För att citera Alex Kennedy:

@AlexKennedyNBA
Stephen Curry, Klay Thompson, Harrison Barnes, David Lee and Dwight Howard. Whoa.

@AlexKennedyNBA
It's hard to believe the Warriors would give away future first-round picks to dump contracts if they weren't sure they'd sign Dwight Howard.
2013-07-05, 08:26
Medlem
Rotselleris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xenosan
Helvete vad jag hoppas att Howard hamnar i Warriors... För att citera Alex Kennedy:

@AlexKennedyNBA
Stephen Curry, Klay Thompson, Harrison Barnes, David Lee and Dwight Howard. Whoa.

@AlexKennedyNBA
It's hard to believe the Warriors would give away future first-round picks to dump contracts if they weren't sure they'd sign Dwight Howard.

Problemet är ju att han skulle pajja kemin som är uppbyggt i GSW, shit vilken jävla pajas han är. Lakers hade ju varit bättre med Kwame Brown än dwight senaste säsongen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in