2013-06-26, 18:41
Medlem
Fooulzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swe1227
Denna lista borde läggas till som moderatormeddelande!

Håller helt med!

Alldeles för mycket frågor av folk som inte orkar bläddra tillbaka två sidor för att få svar på sin fråga.
2013-06-26, 23:55
Medlem
Kickexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Karaktärer från Gta IV (HD-universum) är däremot bekräftat vill jag minnas, dock väldigt små karaktärer som jag inte ens minns
Om spekulationerna stämmer så bör knappt karaktärerna anses att vara i samma universum då dom är så sjukt smått relaterat
Citat:
Ursprungligen postat av Fooulz
Alldeles för mycket frågor av folk som inte orkar bläddra tillbaka två sidor för att få svar på sin fråga.
Vart skulle annars de tusen inläggen komma ifrån, innan spelets release, om inte gamla lata frågor?
2013-06-26, 23:58
Medlem
MrWilsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skylten92
My bad, jag blandade ihop spelen.
Men det verkar konstigt om de har sagt att inga karaktärer från San Andreas kommer återvända, eftersom att min Youtube länk indikerar motsatsen. Men vi får se helt enkelt.

Men dog inte B-Dup som karaktär i San Andreas för att han backstabbade Grove Street och flyttade ut till Ballas-territorium?
2013-06-27, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrWilson
Men dog inte B-Dup som karaktär i San Andreas för att han backstabbade Grove Street och flyttade ut till Ballas-territorium?

Nepp, The-Game skulle kunna vara en helt ny karaktär.
2013-06-27, 18:13
Medlem
MrWilsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ufc123
Nepp, The-Game skulle kunna vara en helt ny karaktär.

Iochförsig, Men som B-Dup får vi förmodligen inte se honom igen.
2013-06-28, 05:32
Medlem
Gnures avatar
Tjenare alla "GTA fans" har ni sett detta, jäkla intressant måste jag säga!
Taggad som fan inför GTA V nu!

http://epsilonprogram.com/
2013-06-28, 13:37
Medlem
MrWilsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnure
Tjenare alla "GTA fans" har ni sett detta, jäkla intressant måste jag säga!
Taggad som fan inför GTA V nu!

http://epsilonprogram.com/

haha ja den där kommer man ihåg. De tycks ha bytt musik nu, Det låter anorlunda än när jag var där sist (Typ 2 år sedan).
mogs avatar

Moderatormeddelande

Postat av mog 2013-06-28, 22:36
Medlem
LÄS DETTA INNAN DU/NI POSTAR!

• GTA V släpps den 17 september 2013.
  • Grand Theft Auto V kommer enbart till Playstation 3 och Xbox 360 tills Rockstar säger annorlunda.
  • Det har i skrivande stund (2013-06-28) inte bekräftats att Grand Theft Auto V kommer släppas till vare sig PC, Playstation 4 eller Xbox One.
  • Om du förhandsbokar valfri utgåva av Grand Theft Auto V får du tillgång till Atomic Blimp
  • Special Edition innehåller; Plåtfodral till spelet, fysisk karta, "Special Ability Boost", "Stunt Plane Trials", Bonus Outfits & Tattoos samt tre olika vapen.
  • Collector's Edition inkluderar innehållet i Special Edition, samt; fysisk väska, fysisk keps, ytterligare karaktärer för Multiplayer, unika fordon samt direkt tillgång till ett garage i spelet.
  • GameStop verkar vara den enda återförsäljaren i åtminstone Sverige som säljer Special Edition än så länge.
  • Grand Theft Auto-serien utspelar sig i tre olika universum: 2D, 3D och HD - där HD innebär GTA IV och GTA V. Innehållet, karaktärerna och händelserna i de tre olika universumen har absolut noll /inverkan på varandra. Det som existerar i det ena universumet behöver inte nödvändigtvis existera i det andra.
  • Alla trailers som har släppts såhär långt; #1, #2, #3

Fortsatta frågor om vilka format spelet ska släppas till kommer att resultera att du / ni drar på er varningar.

//Mod
2013-06-28, 22:38
Medlem
mogs avatar
Så, har lagt till meddelandet som moderatormeddelande samt även lagt in det i första inlägget i denna tråd. Nu hoppas vi alla att tjatet ska sluta så vi alla kan njuta av en informativ GTA V tråd.

Är det någon som har åsikter kring detta ta det då med oss mods i privata meddelanden.

//Mod
2013-06-29, 10:03
Medlem
edberg24s avatar
Har vi fått något confirmed angående hur många olika djurarter det kommer finnas i spelet? Jag hoppas att det är minst lika många som i RDR, åtminstone i bergstrakterna.
2013-06-29, 10:16
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av edberg24
Har vi fått något confirmed angående hur många olika djurarter det kommer finnas i spelet? Jag hoppas att det är minst lika många som i RDR, åtminstone i bergstrakterna.
18 djurarter har blivit bekräftade.

http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=554091&hl=animals
2013-06-29, 10:45
Medlem
tuppruskarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
18 djurarter har blivit bekräftade.

http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=554091&hl=animals
PETA gnällde ju på BF3 för att på en bana sticker spelarens karaktär med kniv ihjäl en råtta.
Förstå vilket ramaskri det säkerligen kommer bli nu när man förmodligen kommer kunna skjuta och köra ihjäl en hel drös med oskyldiga små djur.

Inte för att det är första gången man kan slakta värnlösa djur i ett spel, men you get the point

Personligen tycker jag det är larvigt kul att köra på folk i GTA IV. Den inneboende djurplågaren i mig kommer säkert ha jäkligt kul med att bumpa in i några ouppmärksamma, idisslande kor!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in