Citat:
Ursprungligen postat av
Tarm1
God kväll!
Sitter här med lönen på kontot och funderar ifall man skulle ha beställt ett PS3 till GTA V releasen. Jag tvekar dock en aning och har en fråga som jag tänkt på rätt länge.
Kommer GTA V flyta på bra till PS3 tror ni? eller är det kanske smartare att vara kyligare och investera i ett PS4 och hoppas på ett skapligt snabbt släpp på GTA V även till PS4. Man vill ju inte punga ut 2 tusen för en konsol avsedd för endast ett spel om det kommer släppas till PS4 någon månad senare där det kommer flyta mycket bättre.
Kanske väldigt dum fråga, men jag är som sagt ganska dålig på konsoler då jag egentligen aldrig ägt någon sedan Playstation 1.
Tacksam för svar!
Svårt att säga, själv tyckte jag att GTA IV till PS3 sög apballe och att upplösningen och view distance var låg, jag spelade kanske 60 minuter, sen köpte jag det till PC och det vart skoj som fan. (Droppen var dom usla kameravinklarna när man körde bil)
Förhoppningsvis blir det bra, men jag ska nog vänta på lite reviews före jag köper det, sen vill jag hellre ha GTA V till PC eller i alla fall PS4, men jag kan nog tänka mig att köpa det på PS3 om det verkar vara bra och endast kommer till PS3 och Xbox, annars passar jag nog, själv tror jag det inte kommer på PS4 tyvärr, men om dom släpper det på PC så kanske dom även gör en PS4/Xbox One version då dom nya konsolerna är i princip en PC.