Citat:
Ursprungligen postat av
Pentagrammaton
Då det är publicerat i tråden känner jag mig inte tvungen att söka reda på allt som nämnts för att bevisa något obetydligt. Bara att leta själv om du vill veta.
Haha, ja nu blev det sexualsadism helt plötsligt. Jag har lagt upp över 5000 bilder varav ett stort antal av dessa innehåller våld. "sexualsadistiska" bilder står i minoritet och är inget jag är. Som tidigare påpekat har du missförstått hela bloggen. Jag bönar eller ber inte om någonting, uppmanar bara internetkrigare och självutnämna kvasimongoloida nätdetektiver att inte hänga ut folk. Dels för att det strider mot reglerna och dels för att det är efterblivet.
Isf har jag också missförstått bloggen, så vad är syftet med dessa bilder?
De bilder du lagt upp är knappast nåt som gemene man har i sina album, eller hur? Visst, det är andra som fotat, men du har lagt upp bilderna.
De bilderna du tagit själv är mest bara fula.
Det strider inte mot reglerna att hänga ut folk så länge man maskar namnen. Det strider däremot mot reglerna att spekulera om eller avslöja vem som döljer sig bakom ett alias, men din blogg har du ju själv bekräftat för oss.
Du är säkert en helt harmlös figur, men du måste förstå att ryktet om arrangerade kroppsdelar riktar blickarna mot bloggar som din.
För mig är det helt ofattbart hur man kan lägga upp så sjuka bilder på sin blogg, är det nåt man är öppen med eller håller man tyst om det?
Vet t.ex dina nära om din blogg.