2013-06-27, 20:44
Medlem
IrateBlackMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jove
Bra liknelse. Varför spela med Bartra när du kan få Paul Scholes som läromästare

20-årige dansken Andreas Cornelius är klar för Cardiff, gjorde 18 mål senaste
säsongen för FC Köpenhamn. Kanske kan bli något?
http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/23085388
2013-06-27, 22:01
Medlem
CraigChrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IrateBlackMan

20-årige dansken Andreas Cornelius är klar för Cardiff, gjorde 18 mål senaste
säsongen för FC Köpenhamn. Kanske kan bli något?
http://www.bbc.co.uk/sport/0/football/23085388

Han har ju kallats för "Den nye Bentner" så antagligen inte :P
Har faktiskt sett honom live, Det man förvånas över är att han är väldigt teknisk för sin storlek.
2013-06-28, 00:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av laban112
Känns nästan lite tråkigt att sälja honom för han har talang men tror aldrig han kommer breaka sig fram till en startplats hos oss. Tror han mycket väl kan bli en ganska hyfsad PL-spelare i ett övre mittenlag.

Just nu hoppas man ju som reds-supporter på Mkhitaryan. Av det jag förstått är det en riktig röra. Anzhi ryktas ha kommit överens med Shaktar men spelaren vill västerut istället och sägs föredra Liverpool.

Jo det är så som du skriver. Han verkar inte heller vara en del av Brendan planer angående dem lite mer yngre spelarna så han kommer nog säljas snart.

Ja det verkar vara mycket mer komplicerad än vad man trodde i början men det kan nog ändå sluta med att han hamnar hos Liverpool till slut. Säljs Suarez kommer vi nog få se Mkhitaryan och kanske en viss Benteke..
2013-06-28, 00:48
Medlem
Ferry31s avatar
Verkar som att Daddy Cool är riktigt nära Swansea nu om man ska tro holländsk media. Skrivs mycket om honom på ad.nl transfertalk.

Vore rätt spännande faktiskt och det skulle åtminstone få mig att följa Swansea mer
2013-06-28, 01:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Verkar som att Daddy Cool är riktigt nära Swansea nu om man ska tro holländsk media. Skrivs mycket om honom på ad.nl transfertalk.

Vore rätt spännande faktiskt och det skulle åtminstone få mig att följa Swansea mer
Om dom värvar han så förväntar jag mig att dom spelar Daddy Cool när han gör mål där också, skulle dra massa publik och PR säkert
2013-06-28, 09:03
Medlem
Wiltons avatar
http://www.cartilagefreecaptain.com/2013/6/28/4472352/tottenham-hotspur-transfer-rumor-henrik-mkhitaryan-liverpool

Haha fyfan vad kul det skulle vara! Vilket jävla liv det skulle bli hos alla scousers. Snälla låt det hända bara för det!
2013-06-28, 09:46
Medlem
torrenttobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wilton
http://www.cartilagefreecaptain.com/2013/6/28/4472352/tottenham-hotspur-transfer-rumor-henrik-mkhitaryan-liverpool

Haha fyfan vad kul det skulle vara! Vilket jävla liv det skulle bli hos alla scousers. Snälla låt det hända bara för det!
Tottenham har ju avskaffat sin scoutingavdelning och gör som vanligt. Budar på samma spelare som Liverpool. Går han dit så är han bara ute efter pengar. Tror inte ens han vet att Tottenham finns.
2013-06-28, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torrenttobbe
Tottenham har ju avskaffat sin scoutingavdelning och gör som vanligt. Budar på samma spelare som Liverpool. Går han dit så är han bara ute efter pengar. Tror inte ens han vet att Tottenham finns.
Och vad är han ute efter om han går till Liverpool? Kan knappast vara Europa spel iallafall... Att han ens kan tänka sig Pool före Spurs eller för den delen Dortmund är årets skämt. När man som han går direkt in i startelvan i alla nämnda lag så vrf välja det sämsta av dem?
2013-06-28, 10:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kusagwa
Och vad är han ute efter om han går till Liverpool? Kan knappast vara Europa spel iallafall... Att han ens kan tänka sig Pool före Spurs eller för den delen Dortmund är årets skämt. När man som han går direkt in i startelvan i alla nämnda lag så vrf välja det sämsta av dem?

Precis. Det borde kännas pinsamt för Liverpool att en klubb som Spurs ligger högre upp i näringskedjan. Vore jag en fotbollsspelare på hög nivå och valde mellan Spurs och Liverpool hade jag valt Spurs alla dagar i veckan i dagsläget.
2013-06-28, 11:51
Medlem
Kafferastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wilton

Varför då? Han är väl bara en av flera spelare som Liverpool är ute efter, det finns andra fiskar i havet. Fast jag tror inte att han hamnar i England öht.
2013-06-28, 15:32
Medlem
BigBadClowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dickpUmp
Va? Nej, jag motsäger inte mig själv. Kolla själv så ser du att, trots att han spelade så få matcher förut, så gjorde han ändå en hyfsad mängd mål. Bara att han var skadad alldeles för ofta för att på allvar kunna få ett genombrott, vad är det som är svårt att förstå?

Higuin har redan slagit igenom på allvar, vad menar du att Wenger ska kunna utveckla hos honom?

Tevez, ja han är världsspelare. Bara att han inte är särskilt målfarlig. Jag förstår verkligen inte heller vad det är som är så svårt att förstå med det?

Tevez spelade mer som en playmaker i år, och gjorde det grymt bra. Hans teknik och blick, samt att han är kapabel till att i alla fall göra en någorlunda hyfsad mängd mål gör honom till en världsspelare. Det anser då jag.

Jag orkar inte ens svara, grattis.
2013-06-28, 16:57
Medlem
Gantss avatar
Marin lånas ut till Sevilla

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här