2013-06-28, 17:10
Bannlyst
Emir Spahic har skrivit på ett tvåårskontrakt med Bayer Leverkusen.
2013-06-28, 17:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BiHSve
Emir Spahic har skrivit på ett tvåårskontrakt med Bayer Leverkusen.

Känns ju som att Bosnien har ett helt okej försvar med bara Bundesligaspelare

Mudzja, Kolasinac och Spahic
2013-06-28, 17:47
Medlem
dippsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rinetti
Känns ju som att Bosnien har ett helt okej försvar med bara Bundesligaspelare

Mudzja, Kolasinac och Spahic

Kolasinac spelar väll för Tysklands U21? Eller har han sagt att han ska välja Bosnien?
2013-06-28, 18:01
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Defero
Jag gissar på Suarez till Real och Cavani till Chelsea.

Läste att bara det är city som lagt bud på cavani?

Någon som vet hur dezkos framtid ser ut?
2013-06-28, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OG-lover
Okej, trodde spelaren var i princip låst till det priset.

Du fick ju svar på samma fråga för flera veckor sedan.

Det går rykten om Higuain till Napoli.
2013-06-28, 18:41
Medlem
Irbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stukatj
Precis. Det borde kännas pinsamt för Liverpool att en klubb som Spurs ligger högre upp i näringskedjan. Vore jag en fotbollsspelare på hög nivå och valde mellan Spurs och Liverpool hade jag valt Spurs alla dagar i veckan i dagsläget.
Hoppas att dina preferenser inte är allmängiltiga. Möjligtvis att de spelarna födda i mitten av 90-talet och senare är av samma åsikt, men för individer födda tidigare tror, och hoppas, jag ändå att Liverpools historia spelar in vid ett val mellan ovanstående klubbar.

Vill förtydliga att jag varken håller på 'pool eller vill att alla spelare skall välja dem före Tottenham, utan ville bara illustrera att "näringskedjan" inte bara handlar om var klubbarna är just idag.
2013-06-28, 20:21
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Ribery skrev på kontrakt till 2017
2013-06-28, 21:53
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Irbe
Hoppas att dina preferenser inte är allmängiltiga. Möjligtvis att de spelarna födda i mitten av 90-talet och senare är av samma åsikt, men för individer födda tidigare tror, och hoppas, jag ändå att Liverpools historia spelar in vid ett val mellan ovanstående klubbar.

Vill förtydliga att jag varken håller på 'pool eller vill att alla spelare skall välja dem före Tottenham, utan ville bara illustrera att "näringskedjan" inte bara handlar om var klubbarna är just idag.

Fast det är ju inte bara just nu. Tottenham har varit bättre i ligan sedan 2009/2010 år säsong och missar CL med ett hårsmån medan Liverpool inte ens spelar i Europe.
2013-06-28, 22:11
Medlem
Cambijaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torrenttobbe
Tottenham har ju avskaffat sin scoutingavdelning och gör som vanligt. Budar på samma spelare som Liverpool. Går han dit så är han bara ute efter pengar. Tror inte ens han vet att Tottenham finns.

Ja fan, helt okänd spelare. Riktigt bra scoutat av Liverpool, hur har de ens hittat honom? En bra offensiva mittfältare i ett lag som Shakhtar. Vilka är Shakhtar för den delen?

Så jävla tråkigt att Tottenham ska komma och förstöra med sina amerikanska superduper löner. De förstör ju för klubbar som Liverpool, Aston Villa och Hull City. Med sina enorma löner.

MDM 4real.
2013-06-28, 22:16
Medlem
Ferry31s avatar
AD.nl skriver att Christian Eriksen kan vara på väg till Barcelona. Tydligen kan Eriksen bli aktuell om Barca gör sig av med Thiago, av det jag förstår av texten.

Edit: Erik Pieters har kritat på för Stoke.
Senast redigerad av Ferry31 2013-06-28 kl. 22:25.
2013-06-28, 22:35
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
AD.nl skriver att Christian Eriksen kan vara på väg till Barcelona. Tydligen kan Eriksen bli aktuell om Barca gör sig av med Thiago, av det jag förstår av texten.

Edit: Erik Pieters har kritat på för Stoke.
Citat:
barcastuff ‏@barcastuff 6h

Although Barcelona have positive scouting reports on Ajax midfielder Eriksen, they don't plan to buy another player if Thiago leaves [sport]

Spansk tidning förnekar.
2013-06-28, 22:52
Medlem
freudianslips avatar
Marko Marin på lån till Sevilla.

Vad ska man säga? Han tog ju inte chanserna i Chelsea de gångerna han fick det, good riddance.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in