Resultat: Ska man se riktiga filmer på Youtube?
Ja
50,00%
16 röster
Nej
50,00%
16 röster
2013-06-20, 14:56
Medlem
Strejkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 927
även om du kollar på stora artister som Rihanna?
jag kan ha små eller stora problem med långa videos upplagda av privatpersoner. svårt att få dom att starta eller så buffrar dom efter x sekunder

Jag brukar undvika hennes videos, men det brukar gälla de flesta kanaler. Fast inte alla buffrar segt men ibland så laggar det ut totalt.
Citera
2013-06-21, 22:32
Medlem
Unbalanceds avatar
Finns det något sätt att få videospelarfönstret att bli större (eller mindre) på annat sätt än att hålla inne CTRL och scrolla mushjulet för det förstorar (eller förminskar) texten på samma gång.

Jag vill ändra storlek på fönstret utan att ändra storlek på texten med andra ord! Möjligt?

- Hur?
Citera
2013-06-24, 09:19
Medlem
927s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strejken
Jag brukar undvika hennes videos, men det brukar gälla de flesta kanaler. Fast inte alla buffrar segt men ibland så laggar det ut totalt.

men vad jag menar är att populära låtar startar alltid snabbt, buffrar ej även om du väljer 1080 i fullskärm. om just det inte funkar dig så ligger problemet i din dator. har du kollat cpu och minnesanvändning?
Citera
2013-06-24, 09:41
Medlem
Hej!

Försöker sätta på en låt via webbläsaren på min Samsung Galaxy S2, men då pausas låten så fort jag byter flik på webbläsaren. Varför? Kan jag ändra det på något sätt?
Citera
2013-06-25, 12:34
Medlem
Tomatstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ugge_das_boot
Har du Telia ?

Ja det tror jag, telia sonera står det iallafall när jag gör test på bredbandskollen.
Citera
2013-06-25, 17:53
Medlem
NirvanAs avatar
Nu blev jag helt plötsligt utloggad från youtube och kan inte logga in som vanligt utan skickas till Gmail login, vad fan är detta för skit?
Citera
2013-06-28, 01:40
Moderator
Arne.Ankas avatar
Går det på nåt sätt få in andras spellistor som sin egna eller måste jag strula med bokmärken?
Citera
2013-07-02, 16:14
Medlem
Mr-potatoheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosenkvarts
Rätt åt dig. Att börja lipa över att någon trackar dig över din låtsassjukdom är inte mer än rätt. Aspergers syndrom är en etikett som de som blev kallade för CP-barn gärna sätter på sig själva för att rättfärdiga sitt utanförskap.

Ryck upp dig, och sluta lek offer.

inte för att jag bryr mig speciellt mycket om folk med asperger ,eller för den delen gillar människorna men det där var fan den mest korkade kommentaren läst på FB under 2013
Citera
2013-07-03, 02:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr-potatohead
inte för att jag bryr mig speciellt mycket om folk med asperger ,eller för den delen gillar människorna men det där var fan den mest korkade kommentaren läst på FB under 2013

Då har du fan inte läst mycket.
Citera
2013-07-03, 16:39
Medlem
Antrivias avatar
Jag har gett upp hoppet om youtube totalt... Enda sedan det här år 2013 började ungefär så har youtube verkligen blivit värre och värre! Varje dag är det problem. Jag har testat rensat cache och uppdaterat flashplayer och ominstallerat allt möjligt men youtube är fortfarande skit.

Videor vägrar buffra och när dom väl börjar buffra så byter antingen youtube kvalite automatiskt eller så nollställer den buffringen hela tiden. Vissa klipp går inte att se alls fast jag laddar om hela sidan! Ibland buffrar 1080p snabbare än 360p

Vad jag har läst så verkar det vara så för väldigt många! Så jag undrar egentligen när fan youtube supporten ska lösa problemen?
Citera
2013-07-03, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antrivia
Jag har gett upp hoppet om youtube totalt... Enda sedan det här år 2013 började ungefär så har youtube verkligen blivit värre och värre! Varje dag är det problem. Jag har testat rensat cache och uppdaterat flashplayer och ominstallerat allt möjligt men youtube är fortfarande skit.

Videor vägrar buffra och när dom väl börjar buffra så byter antingen youtube kvalite automatiskt eller så nollställer den buffringen hela tiden. Vissa klipp går inte att se alls fast jag laddar om hela sidan! Ibland buffrar 1080p snabbare än 360p

Vad jag har läst så verkar det vara så för väldigt många! Så jag undrar egentligen när fan youtube supporten ska lösa problemen?
Det kan ju också vara ditt nätverk som ger problem om du har testat allt detta.
Citera
2013-07-04, 00:44
Medlem
AutofyllarNs avatar
Skrev fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in