Resultat: Ska man se riktiga filmer på Youtube?
Ja
50,00%
16 röster
Nej
50,00%
16 röster
2013-06-14, 14:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Thiesen
Lol... du vill barA hacka någons konto...

Nej?.. Jag vill komma åt mitt gamla kontot för att jämna det med marken.

Och om jag skulle vilja hacka det hade det ändå inte gått ....
Citera
2013-06-14, 18:09
Medlem
stilltons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NemasProblemas91
Nån som vet varför det inte går att plocka bort videos som jag kollat på från mitt sub flöde? Tar bort dom men så fort jag uppdaterar sidan så är dom tillbaka igen.
tror inte den funktionen är till för att plocka bort enskilda videos från flödet, utan för att i princip sluta prenumerera på kanalens flöde (men ändå vara kvar som prenumerant). det borde alltså inte dyka upp nya flöden från kanalen efter att du valt det, om funktionen fungerar på det vis jag tror. (om den nu fungerar alls)
blir dina sedda klipp gråmarkerade?
Citera
2013-06-15, 07:56
Medlem
927s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NemasProblemas91
Nån som vet varför det inte går att plocka bort videos som jag kollat på från mitt sub flöde? Tar bort dom men så fort jag uppdaterar sidan så är dom tillbaka igen.

samma problem har sedan i onsdags, klaga i torsdags
Citera
2013-06-16, 12:56
Medlem
-ELF-s avatar
Någon mer som har samma problem som mig?

Kan börja med att nämna att jag sitter på 2 Mb/s och att det kan vara lite problem med att ladda videor ibland pga bandbredden, inte så konstigt med det. Men det konstiga är. Efter ett tags buffrande så väljer spelaren att hoppa ned ett steg i videokvalité och videokvalitén jag försökte spela upp blir greyd out så att säga. För att jag ska kunna välja den igen så måste jag ladda om sidan.

OffT:
Känns som att många flashspelare bajsar på oss som har sämre uppkoppling. Tackar html 5 spelaren som ännu inte verkar ha stöd för buffringsrestrektioner eller att ingen har orkat koda det för den.
Citera
2013-06-18, 16:22
Medlem
Tomatstuvnings avatar
Är det min dator/mitt internet som är fel på eller har youtube blivit extremt världelöst den senaste tiden?

Har en dator som är helt ok, ingen 20 000-kronors dator men ingen skitdator heller och får ut runt 16 mbit/s på bredbandskollen.

Runt 60% av gångerna man tittar på en film på youtube så blir det strul för mig, det kan vara antingen att den vägrar buffra tillräckligt snabbt på hd-kvalitet och ibland vill den inte ens buffra på 480p eller så kan skiten bara pausas och när man trycker play igen så startat videon om från början, ganska ofta så startas videon om när jag ska spola framåt eller bakåt i klippet och ibland går det inte att spola överhuvudtaget. Detta är några av problemen som uppstår.

Jag börjar bli extremt trött på detta nu och jag vill veta om det är något jag kan göra något åt eller om det helt enkelt är youtube som är världelöst?
Citera
2013-06-18, 19:14
Medlem
TheGamers avatar
Hej!

Jag uppdaterade för endast någon timme sedan att uppdatera min drivrutiner till Nvidia och nu har Youtube blivit helt konstigt..

I helskärm så är det svart: bild

Knappar och allt är där de vanligtvis är, fast de "ligger" inte på samma ställe utan är högre upp och klickar jag på någon av knapparna så pausas videon eftersom den tror jag klicka på videon och inte knapparna. Knapparna som du ser över det svarta i bilden är egentligen bilden och inte knapparna utan om jag vill höja/ sänka ljudet eller gå ur fullskärm så måste jag klicka på det svarta där egentligen allt ska sitta.

Har sökt smått men vet inte hur jag ska söka..

EDIT: Hittade en kommentar som räddade min kväll:

Citat:
I just did that!!!
- Installed Shockwave player. This one is good for youtube.
- In Google chrome address bar typed in chrome://plugins.
- Disabled faulty Flash player 11.7.700.XXX.
- Restarted Google chrome and opened youtube video of my choice. First there was a plugin crash icon displayed for a very short time ( single piece of a puzzle) and then quickly valid application (Shockwave ) was found and all my videos went full screen.
- Finally I had a cool beer and enjoyed youtube.
Good luck
Senast redigerad av TheGamer 2013-06-18 kl. 19:39.
Citera
2013-06-19, 21:31
Medlem
ugge_das_boots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomatstuvning
Är det min dator/mitt internet som är fel på eller har youtube blivit extremt världelöst den senaste tiden?

Har en dator som är helt ok, ingen 20 000-kronors dator men ingen skitdator heller och får ut runt 16 mbit/s på bredbandskollen.

Runt 60% av gångerna man tittar på en film på youtube så blir det strul för mig, det kan vara antingen att den vägrar buffra tillräckligt snabbt på hd-kvalitet och ibland vill den inte ens buffra på 480p eller så kan skiten bara pausas och när man trycker play igen så startat videon om från början, ganska ofta så startas videon om när jag ska spola framåt eller bakåt i klippet och ibland går det inte att spola överhuvudtaget. Detta är några av problemen som uppstår.

Jag börjar bli extremt trött på detta nu och jag vill veta om det är något jag kan göra något åt eller om det helt enkelt är youtube som är världelöst?

Har du Telia ?
Citera
2013-06-19, 21:34
Medlem
neqers avatar
Youtube har riktigt strul nu. Kan inte kolla videos, det är error. Har tioårsjubileet av AdSense en inblandning i detta?
Citera
2013-06-19, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av neqer
Youtube har riktigt strul nu. Kan inte kolla videos, det är error. Har tioårsjubileet av AdSense en inblandning i detta?

Se till så att du har senaste Flashplayer, eller streama med VLC.
Citera
2013-06-19, 23:29
Medlem
neqers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rouko
Se till så att du har senaste Flashplayer, eller streama med VLC.
Fungerade inte för mina kompisar heller, var nere i kanske 10-20 minuter.
Citera
2013-06-20, 10:13
Medlem
Strejkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tomatstuvning

Jag har liknande uppkoppling och samma problem. Kan ibland bara se några sekunder av en video. Sedan slutar den buffra.
Citera
2013-06-20, 12:58
Medlem
927s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strejken
Jag har liknande uppkoppling och samma problem. Kan ibland bara se några sekunder av en video. Sedan slutar den buffra.

även om du kollar på stora artister som Rihanna?
jag kan ha små eller stora problem med långa videos upplagda av privatpersoner. svårt att få dom att starta eller så buffrar dom efter x sekunder
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in