2013-06-27, 19:35
Medlem
Klosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Voltec
Eller njaa använde nog fel ord, utländska nyhetssajter är mer intressanta skulle jag vilja säg.
Avpixlat är skräp men Aftonbladet innehåller lite mer blandade nyheter vilket gör den intressant att scrolla igenom.
Utländska nyhetsidor i all ära men de berör inte Sverige annat än på ett ytligare sätt eller i undantagsfall.

Avpixlat ska inte jämföras med vanliga tidningar utan ska snarare ses som ett komplement och då mer trovärdiga på sitt område än vad skräp som Aftonbladet någonsin är. Aftonbladet gör vad de kan för att försköna allt vad invandring heter och har så gjort i åratal.

Hade tidningar som AB gjort sitt journalistiska arbete och rapporterat konskvensneutralt och korrekt om invandringens baksidor hade sidor som Avpixlat aldrig behövts. Nu tack vare internet finns det sidor som problematiserar medias försköningar och drar fram i ljuset det som media vill mörka.

Aftonbladet/Expressen är den politiska korrekthetens lydigaste lakejer och det är för mig en gåta hur någon kan tycka att deras förljugna pk-journalistik blandat med skvaller och strunt är något intressant att läsa. Jag måste erkänna att jag tittar lite snett på de man möter i vardagen som köper och läser dessa tabloider.
Citera
2013-06-27, 19:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GoEk
Det hela är väl egentligen en riktig fjäder i hatten för Avpixlat; att etablissemanget faktiskt ser dem som ett så stort hot att man måste "avslöja" saker om det. Själv använder jag FB, Avpixlat och Fria Tider för att få reda på sådant som etablissemanget censurerar, att man nu blir tvingad till det i "världens bästa demokrati" hade jag aldrig kunnat drömma om skulle hända. Sorgligt.

Avpixlat tar upp sådana viktiga saker som etablissemanget mörkar.
Exempelvis: Torghandlare är gapiga invandrare. Något viktigt ang. ngt badhus som att kvinnor vill simma med burkah. De stora världsviktiga alternativjournalistiska scoopen fyller nog sin sin funktion för unga arga män med en iq på ca 80 och nedåt. Den kategorin har ju ökat dramatiskt de senaste åren med Björklundskolan.
Citera
2013-06-27, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nKomo
SD må vara helt dumma i huvuvudet ljuga, vara obegåvade, skapa skandaler och dessutom ha dressman kostymer osv.
Men så länge inget annat parti vill ändra asylpolitiken kommer jag och många att rösta på dom.
Det är det minst sämsta partiet i Sverige.

nKomo

Underbart! Så ska en politisk ideologi formuleras. Skit i ekonomisk strategi, utrikespolitiskt samarbete, skol-, sjukvård- arbetsmarknads- och infrastrukturfrågor. I kväll så ska jag äta en middag som smakar minst äckligt och se en minst sämst film.
Citera
2013-06-27, 19:38
Medlem
Bra att dom granskar. Bara massa hat, elände och negativa energier på den sidan, speciellt i kommentarsfälten. Fattar inte hur de orkar hålla på. Man blir bara på dåligt humör av att läsa därinne.
Nej, mångkultur upplevs bäst i verkligheten inte på internet. MP 2014
Citera
2013-06-27, 19:44
Medlem
valleros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaK83
Så bara för att man är engagerad i ett parti så kan man inte ha någon som helst koppling till andra politiska organisationer som har samma åsikter? I så fall är många flera politiker än SD drabbade av detta "nya dåliga" beteende.

Bör vara rätt intressant för att se vilka politiker som stödjer eller hjälper Expo. Eller LO. Eller andra politiska organisationer. Kanske något för Aftonbladet att gräva lite i?

Tack! Huvudet på spiken.
Citera
2013-06-27, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Begadan
Underbart! Så ska en politisk ideologi formuleras. Skit i ekonomisk strategi, utrikespolitiskt samarbete, skol-, sjukvård- arbetsmarknads- och infrastrukturfrågor. I kväll så ska jag äta en middag som smakar minst äckligt och se en minst sämst film.

Jag är glad att det irriterar dig.
Vi blir fler och fler.

nKomo
Citera
2013-06-27, 19:46
Medlem
Grävulens avatar
Hur vet man att Ekeroth inte bara lämnade helt vanliga kommentarer till avpixlat? Hur vet man att han styrde något? Om jag säger att Svenska Dagbladets sida ser ut som skit och borde rycka upp sig, är det då jag som bestämmer över Svenska Dagbladet?
Citera
2013-06-27, 19:50
Medlem
MrsMagoos avatar
Melin dementerar påstådda anklagelser om dataintrång.
Så nu får man väl driva saken och se var dom fått de sk mailen ifrån, och det är inte första gången dom gör bort sig på AB då det gäller intrång i annans mailkonto.

Avpixlat, påstår att Aftonbladet begått och erkänt dataintrång och uppmanar Säpo att beslagta datorer på Aftonbladets redaktion.
http://valkommenin.aftonbladet.se/2013/06/lena-mellin-om-avpixlat-och-felaktiga-anklagelser/
Senast redigerad av MrsMagoo 2013-06-27 kl. 19:52.
Citera
2013-06-27, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xavian
Så länge som arbetslösheten, bostadsbristen, islamifieringen, kriminaliteten, segregeringen, rasism mot Svenskar, okontrollerbara invandringen och andra problem med multikultur ökar så kommer SD att fortsätta öka. Partiet har sakta blivit större vid varje val.

Tidigare riksdagsval:
1988: 0,02%
1991: 0,09%
1994: 0,25%
1998: 0,37%
2002: 1,44%
2006: 2,93%
2010: 5,7%
2014: ???

Ser du trenden? Vid nästan alla valen får dom mer än dubbla än förra valet. SD kommer få över 10% vid valet 2014. SD är här för att stanna och fortsätta växa.

Stämmer. Bara idioter kan tro att svartmålning av SD och Avpixlat
från hatvulkaner som Expopressen och Afabladet gör de sju Quislingpartierna attraktiva.
Afabladet mfl har gjort Avpixlat berömda.
Citera
2013-06-27, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wal1berg
Avpixlat tar upp sådana viktiga saker som etablissemanget mörkar.
Exempelvis: Torghandlare är gapiga invandrare. Något viktigt ang. ngt badhus som att kvinnor vill simma med burkah. De stora världsviktiga alternativjournalistiska scoopen fyller nog sin sin funktion för unga arga män med en iq på ca 80 och nedåt. Den kategorin har ju ökat dramatiskt de senaste åren med Björklundskolan.
Ja, för att mindre än hälften av brotten i landet begås av svenskar torde ju bara intressera WT-svennar med mindre än 80 i IQ. Alla högbetalda skattebetalare (med förhoppningsvis mer än 80 i IQ) lär ju tycka att det inte är mer än rätt att vi rika svenskar försörjer andra länders kriminella.
Citera
2013-06-27, 19:57
Medlem
Storalfs avatar
Självklart har Aftonbladet gjort intrång och självklart bör det beivras.
För övrigt känns det här scoopet väldigt tunt, vem bryr sig om att Ekeroth har kontakt med redaktionen på avpixlat, förutom de som redan ogillar sd ? Det är ju knappast som att det kommer som en överraskning heller.
Citera
2013-06-27, 20:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nKomo
Jag är glad att det irriterar dig.
Vi blir fler och fler.

nKomo

Varför tror du att det skulle irritera mig? Jag har ett riktigt liv vilket är fjärran från FB. Men måste erkänna att det finns en kittlande nyfikenhet över vad strålkärringarna, rättshaveristerna och foliehattarna har hittat på idag. Det är om att porrsurfa. En stund senare så återgår man till det riktiga livet.

Att ni blir fler och fler förvånar mig inte. Inställningen av att vi är übermenschen lever tydligen kvar i vissa kretsar.

Hoppas att ni blir många. Riktigt många och gör som lämlarna. Kollektivt självmord över en hög bergskant.

Så. Pinna på, sist över kanten är en fegis! Ta ut språnget bara!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in