2013-06-27, 18:37
Medlem
Nyheter24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Voltec
Men jeezez hur många gånger ska man.. jag är inte vänster....
Menar du att de också gått med järnrör, hotat folk och förnedrat kvinnor sedan redigerat.
Detta är OT nu lägger jag ner järnrörskvällen

Ja vänsten hotar folk "oliktänkande" även kvinnor.

Vänsterpartist hotade partikamrat i Sverigedemokraternas namn
http://www.expressen.se/nyheter/politiker-skickade-sexistiska-mejl/
Kvinnan säger - Jag mår fortfarande dåligt. Det känns som om partiledningen vill tysta ner hela saken, säger hon. Myglarvänstern väljer att inte anmäla, att kvinnan mår dåligt skiter de i.

Finns hur många exempel som helst.

Eller kolla på detta när förortsbor sparkar ut vänstern från förorten
http://www.youtube.com/watch?v=8JisAv7K_oE
Citera
2013-06-27, 18:38
Medlem
Bra! AB det visar vilka hycklare de i SD är som inte vågar stå för avpixlat.

Varför kan inte Avpixlat kämpa för mänskliga rättigheter och mot diskriminering
av alla minoriteter?.Det känns som deras Pro-Israel och Judar inte är äkta.
Rasism och nationalism är något totalt osvenskt det borde både SD och
avpixlat ta till sej
Citera
2013-06-27, 18:39
Medlem
Voltecs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyheter24
Ja vänsten hotar folk "oliktänkande" även kvinnor.

Vänsterpartist hotade partikamrat i Sverigedemokraternas namn
http://www.expressen.se/nyheter/politiker-skickade-sexistiska-mejl/
Kvinnan säger - Jag mår fortfarande dåligt. Det känns som om partiledningen vill tysta ner hela saken, säger hon. Myglarvänstern väljer att inte anmäla, att kvinnan mår dåligt skiter de i.

Finns hur många exempel som helst.

Eller kolla på detta när förortsbor sparkar ut vänstern från förorten
http://www.youtube.com/watch?v=8JisAv7K_oE

Jag är inte vänster, är du rasist för att du kritiserar invandringspolitiken?
Citera
2013-06-27, 18:39
Medlem
Nyheter24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mangne
Bra! AB det visar vilka hycklare de i SD är som inte vågar stå för avpixlat.

Varför kan inte Avpixlat kämpa för mänskliga rättigheter och mot diskriminering
av alla minoriteter?.Det känns som deras Pro-Israel och Judar inte är äkta.
Rasism och nationalism är något totalt osvenskt det borde både SD och
avpixlat ta till sej

Läs vad som står på avpixlat istället för att blint tro på allt som AB skriver
Citera
2013-06-27, 18:42
Medlem
deyys avatar
Ska ta och slänga över en donation till avpixlat bara för att de retar upp PK-media.
Kan inte påstå att jag mer än några få gånger har besökt avpixlat, men allt som retar upp vår PK-media är att föredra.
Citera
2013-06-27, 18:43
Medlem
Voltecs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyheter24
Läs vad som står på avpixlat istället för att blint tro på allt som AB skriver

Jag läser nyheter som står neutrala till saker och ting. Aftonbladet är mer nöjesläsning ingen som tvingar mig läsa den, inte dig heller.
Citera
2013-06-27, 18:45
Medlem
Bengrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deyy
Ska ta och slänga över en donation till avpixlat bara för att de retar upp PK-media.
Kan inte påstå att jag mer än några få gånger har besökt avpixlat, men allt som retar upp vår PK-media är att föredra.
Jag har precis sponsrat Avpixlat med 500 :- enbart som en protest mot Aftonbladet och då främst lådvinsmissbrukaren Lena Mellin.
Citera
2013-06-27, 18:46
Medlem
Klosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Voltec
Jag läser nyheter som står neutrala till saker och ting. Aftonbladet är mer nöjesläsning ingen som tvingar mig läsa den, inte dig heller.
Var läser du nyheter som står neutrala till saker och ting? Finns det någonstans så vill jag veta.
Citera
2013-06-27, 18:49
Medlem
White Christmass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deyy

Avpixlat har faktiskt växt för mig, förut läste jag bara Fria Tider. All heder till dem som står upp för demokratin och det fria ordet. Här kan man skänka några tior om man är vän av demokrati.

http://avpixlat.info/donationer/
Citera
2013-06-27, 19:04
Medlem
GoEks avatar
Det hela är väl egentligen en riktig fjäder i hatten för Avpixlat; att etablissemanget faktiskt ser dem som ett så stort hot att man måste "avslöja" saker om det. Själv använder jag FB, Avpixlat och Fria Tider för att få reda på sådant som etablissemanget censurerar, att man nu blir tvingad till det i "världens bästa demokrati" hade jag aldrig kunnat drömma om skulle hända. Sorgligt.
Senast redigerad av GoEk 2013-06-27 kl. 19:07.
Citera
2013-06-27, 19:05
Medlem
Voltecs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kloss
Var läser du nyheter som står neutrala till saker och ting? Finns det någonstans så vill jag veta.

Eller njaa använde nog fel ord, utländska nyhetssajter är mer intressanta skulle jag vilja säg.
Avpixlat är skräp men Aftonbladet innehåller lite mer blandade nyheter vilket gör den intressant att scrolla igenom.
Citera
2013-06-27, 19:05
Medlem
Smuldegarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av White Christmas
Avpixlat har faktiskt växt för mig, förut läste jag bara Fria Tider. All heder till dem som står upp för demokratin och det fria ordet. Här kan man skänka några tior om man är vän av demokrati.

http://avpixlat.info/donationer/

Förstår inte hur man kan gå från Fria Tider till Avpixlat. Det är verkligen att byta ner sig.. Avpixlat "nyheter" består 90% av artiklar om att denna muslim gjorde detta och denna gjorde detta och någon gång ibland kommer en Israelvänlig artikel. Det är så uppenbart hur vinklad denna sida är och jag kan inte ta del av denna. Jag är otroligt tacksam för Politiskt inkorrekt, men när avpixlat startades så slutade jag att läsa där.

Tro inte att jag är en muslimälskare eller nazist, det är jag inte. Jag är endast Sverigevänlig och desto mindre inflytande från muslimer och judar desto bättre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in