2013-06-27, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nix-registret
Inget nytt att Ekeroth är pådrivande för counterjihadismen inom SD, och anledningen till att många nationalister börjar tröttna på partiet. Ett scoop skulle vara om de hittade konkreta bevis för att någon inom SD har fått pengar från någon lobbygrupp för att lägga fokus på islam.
Behöver de lobbygrupp? EDL fria tider, dispatch, listan kan göras lång. Foliehattarna har han ju blåst på minst 70 000:-.
Citera
2013-06-27, 19:07
Medlem
Klosss avatar
Aftonslasket har inget påtagligt alls att komma med men försöker ändå koka en soppa på en spik. Det AB försöker visa har inget stöd de uppgifter de själva lägger fram, i själva verket visar de på motsatsen till vad man påstår. Om Ekeroth hade några som helst redaktionella befogenheter skulle han kunna själv gå in och se till att ändringar blev gjorda istället för skicka mail med den kritik han har mot plumpa artiklar och annat som han tydligen tycker att de borde sköta bättre och mer professionellt. Överhuvudtaget tycker jag Ekeroth/Kinnunen under dagen har bemött alla anklagelser och lösryckta spekulationer på ett föredömligt sätt.
Citera
2013-06-27, 19:09
Medlem
TheBurdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Voltec
Jag läser nyheter som står neutrala till saker och ting. Aftonbladet är mer nöjesläsning ingen som tvingar mig läsa den, inte dig heller.

Neutrala nyhetsrapporteringar? Vilken värld lever du i?
Citera
2013-06-27, 19:14
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Ytterligare ett "drev" som bara stärker SD (och Avpixlat) och försvagar gammelmedia och deras synsätt, samt 7-klövern.

Folk i allmänhet tycker inte att det konstigt att en somalier som våldtar en 10-årig flicka oralt i en skogsdunge visas på bild i Avpixlat. Folk i allmänhet tycker inte att det är konstigt om denne somalier utvisas.
Folk i allmänhet oroas över den höga invandringen från länder som Somalia och övriga lågutbildade MENA. Varför? Jo därför att folk i allmänhet (helt riktigt) kopplar ihop detta med extrema utanförskapsområden, där bilar bränns och brandmän attackeras.
Folk i allmänhet vet att dessa MENA-invandrare aldrig kommer att bli en del av det svenska samhället, och folk i allmänhet vet att det finns stora grupper MENA som bott i Sverige 10+ år utan att knappt kunna ett ord svenska.

Därför är detta drev ett jättestort fail för gammelmedia.
Citera
2013-06-27, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av martin79
Suck, jag har ju rätt!

Summerar att aftonhoran och sexpressen skapat PR för Avpixlat utan dess nåde! Även denna tråden på AÄ lär skapa fler besökare.

Du har säkert rätt, så är det nog. Samma logik som att när "De tre musketörerna" beväpnade sig med järnrör på den famösa SD-filmen, så steg försäljningen av rör med sju hundra procent veckan efter.

Så mitt förslag är att homoäktenskapet Avpixlat/SD fortsätter på den inslagna framgångsvägen.
Citera
2013-06-27, 19:18
Medlem
aftonbladet är ju sverigefientliga

Dn är ju svensk fientliga och tar parti för allt osvensk

vem bryr sig om sd och avpixlat har samma åsikter och en del gubbar sitter på dubbla stolar?
Citera
2013-06-27, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Twatsson
En av anledningarna till att jag avstår från att rösta SD, Avpixlat är inte bättre än varken Aftonbladet eller Expressen. Ush för partiska medier som bygger sina artiklar efter en politisk agenda.

Är väl ingen direkt skräll att Ekeroth har påverkat innehållet på Avpixlat, dumpa honom rakt av.

Röstar man på SD och tror att de skall direkt kunna styra i några frågor så begriper man inte hur politiken fungerar. Maktpartierna M och S kan på några år direkt byta ut större delen av sin politik om det ger dem makt. Nya moderaterna är väl ett typexempel på det. Ingen princip är helig i jakten på makten.

En röst på SD fungerar utmärkt för att ge maktpartierna en spark i rätt riktning. Därför skall man rösta SD. Åtminstone tills gammelmoderaterna återuppstår.
Citera
2013-06-27, 19:28
Medlem
Dolmances avatar
Avpixlat är bara en megafon för ett fascistiskt parti.
Citera
2013-06-27, 19:29
Medlem
SD må vara helt dumma i huvuvudet ljuga, vara obegåvade, skapa skandaler och dessutom ha dressman kostymer osv.
Men så länge inget annat parti vill ändra asylpolitiken kommer jag och många att rösta på dom.
Det är det minst sämsta partiet i Sverige.

nKomo
Citera
2013-06-27, 19:30
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlocks
Alltså, du verkar skapa dig en egen sanning varefter tiden löper eller/och tror du verkligen på allt du kläcker ur dig? Imponerande,verkligen
Det är möjligt att jag har fel. Men ta då chansen att sätta mig på plats. Så som jag minns det när jag såg SD:s första video tyckte jag att det var en aning överdrivet med alla skriverier, men sedan när Expressen(?) sedan la upp en annan version som - så vitt jag minns - gav sken av att vara mer autentisk än den första kunde man konstatera att SD medvetet ljugit. Fylla som bortförklaring duger absolut för dig och mig, inte för politiker.
Som sagt, om det vore V-politiker som skrivit på Antifa hade dina gelikar hävdat att det var yttersta beviset för att V är kommunister, för våld osv osv. . .
Det som är så sorgligt, en del tenderar att vara så galet tendentiösa.
Citera
2013-06-27, 19:32
Medlem
Det roliga är ju att många läser Avpixlat för att få neutrala nyheter. Men hur neutralt är det om en topp politiker sitter och mailar redaktionen och bestämmer vad som ska göras? Låter ju som något som skulle kunna hända i möjligtvis Kina eller Nordkorea men Sverige?
Citera
2013-06-27, 19:35
Medlem
Nyheter24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Siv-Heil
Det roliga är ju att många läser Avpixlat för att få neutrala nyheter. Men hur neutralt är det om en topp politiker sitter och mailar redaktionen och bestämmer vad som ska göras? Låter ju som något som skulle kunna hända i möjligtvis Kina eller Nordkorea men Sverige?

Avpixlat tar upp ämnen och kommer med fakta som PK-media är livrädda ska komma ut till läsarna.

PK-media tycker inte sina läsare är värda hela sanningen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in