Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-06-27, 20:18
  #157
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pazzamo
Kan det vara så att de blev hotade men att man inte fick se det i den redigerade filmen? Därmed inte sagt att jag försvarar deras agerande som var högst olämpligt, men händelsen utspelade sig innan SD kom in i riksdagen och huvudpersonerna fick oproportionerligt mycket spott och spe i förhållandevis till vad som faktiskt hände. Ett vanligt fyllebråk.
Är du inte riktigt vaccinerad? I vilket annat parti hade den rättspolitiska talesmannen kunnat ha kvar något uppdrag i partiet efter att ha förberett sig för att misshandla en annan person grovt en sen helgnatt? Skulle det accepteras att Beatrice Ask gjorde så?
Citat:
Ursprungligen postat av Storalf
Självklart har Aftonbladet gjort intrång och självklart bör det beivras.
För övrigt känns det här scoopet väldigt tunt, vem bryr sig om att Ekeroth har kontakt med redaktionen på avpixlat, förutom de som redan ogillar sd ? Det är ju knappast som att det kommer som en överraskning heller.
Vad har du för belägg för det?

För ett tag sedan så framkom det att Ekeroth ska skatta för pengarna till avpixlat, kan det inte vara så att han ställt krav på att avpixlat ska betala den skatten och att nån på redaktionen lackade på honom och läckte till Aftonbladet? Eller att man på redaktionen såg att Ekeroth förskingrat pengar? Eller att Ekeroth varit på någons flickvän på senaste redaktionsfesten etc etc. Det finns hur många troliga eller otroliga anledningar som helst för att någon ska ha läckt uppgifterna men den enda chansen till att vi får reda på orsaken är att läckan själv framträder och förklarar varför.
Citera
2013-06-27, 20:18
  #158
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Storalf
Självklart har Aftonbladet gjort intrång och självklart bör det beivras.
För övrigt känns det här scoopet väldigt tunt, vem bryr sig om att Ekeroth har kontakt med redaktionen på avpixlat, förutom de som redan ogillar sd ? Det är ju knappast som att det kommer som en överraskning heller.

Och hur bevisar du det?
Och ifall du inte bryr dig, varför bryr du dig?
Citera
2013-06-27, 20:23
  #159
Medlem
Arkebuserads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Storalf
Självklart har Aftonbladet gjort intrång och självklart bör det beivras.
För övrigt känns det här scoopet väldigt tunt, vem bryr sig om att Ekeroth har kontakt med redaktionen på avpixlat, förutom de som redan ogillar sd ? Det är ju knappast som att det kommer som en överraskning heller.

Har svårt att tror det.

'Allt har ett pris' är min hypotes
Citera
2013-06-27, 20:29
  #160
Medlem
Storalfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Begadan
Och hur bevisar du det?
Och ifall du inte bryr dig, varför bryr du dig?

Jag bryr mig inte ett skvatt om att Ekeroth har kontakt med avpixlat och det var också det jag åsyftade i mitt inlägg. De enda som reagerar med ilska är redan inbitna sd-hatare, vi andra tänker "jahapp" och "tack för reklamen, Mellin och Helin".
Då bekymrar mig etablerade mediers arbetsmetoder mycket mer, det bryr jag mig om.
__________________
Senast redigerad av Storalf 2013-06-27 kl. 20:33.
Citera
2013-06-27, 20:30
  #161
Medlem
santos_devilles avatar
Jag förstår inte att folk på allvar läser en sådan sjukt uppenbar propaganda.
Riktigt blåögt och osvensk att som små får gå på populisternas propaganda.

Fjortisar
Citera
2013-06-27, 20:36
  #162
Medlem
Ja aftonhoran radar upp scoop efter scoop på sista tiden, precis nyligen var det ju en "hemlig agent" som hade infiltrerat vänsterpartiet och nu denna icke nyhet, börjar nog vankas en fot i arslet på Herr Helin om inte förtroendet för slaskblaskan höjs inom kort.
Citera
2013-06-27, 20:36
  #163
Medlem
Vintergrisens avatar
Oj vilket scoop! Vem kunde ana att Kent skulle ha kontakt med redaktionen på Avpixlat!? Visst, nog för att de får låna hans bankgiro, men att han även skulle ha konversationer med dem var ju något helt nytt.

När man inte tror att kvällspressen kan bli sämre så ...
Citera
2013-06-27, 20:38
  #164
Medlem
Storalfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santos_deville
Jag förstår inte att folk på allvar läser en sådan sjukt uppenbar propaganda.
Riktigt blåögt och osvensk att som små får gå på populisternas propaganda.

Fjortisar

Ja, Aftonbladet är i klass med vad Pravda var för Sovjet. Tyvärr går antisvenskarna på propagandan också. Så äre vettu.
Citera
2013-06-27, 20:38
  #165
Avstängd
hektorjoas avatar
Ingen överaskning, däremot stör det mig att media kallar avpixlat för hatsajt?!?!
måhända så slinker lite väl hårda ord in i kommentarsfälten, men i artiklarna och krönikorna finns inget hat.
Citera
2013-06-27, 20:42
  #166
Avstängd
Och hur har Kent Ekeroths mail till Avpixlats redaktion hamnat hos Aftonbladet?

Förra gången var det Kent Ekeroths mobilfilmer som hamnade på Expressens redaktion.

Är det Ekeroten själv som läcker sina mail och filmer till kvällstidningarna för att få lite uppmärksamhet???

Nu har det hänt två gånger och jag vill ha en förklaring.

För övrigt tycker jag att han är en riktig läckerbit som jag gärna satt tänderna i :-)
Citera
2013-06-27, 20:42
  #167
Medlem
Storalfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hektorjoa
Ingen överaskning, däremot stör det mig att media kallar avpixlat för hatsajt?!?!
måhända så slinker lite väl hårda ord in i kommentarsfälten, men i artiklarna och krönikorna finns inget hat.

Dock ansåg granskningsnämnden att det var en adekvat beskrivning. Jag tror att "hatsajt" kommer bli standardbeskrivningen för Avpixlat i alla stora medier, precis så rabiata är etablissemanget.
Citera
2013-06-27, 20:42
  #168
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hektorjoa
Ingen överaskning, däremot stör det mig att media kallar avpixlat för hatsajt?!?!
måhända så slinker lite väl hårda ord in i kommentarsfälten, men i artiklarna och krönikorna finns inget hat.
Alla som inte omfamnar multikulturen är hatare. Journalistisk logik.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback