Citat:
Ursprungligen postat av
irken
Jaha... ja, då vet du mera än mig iaf. Jag är inte varken broze eller silver så varför du tjatar om bronze vet jag inte. Jag är antagligen högre upp än dig.
Fast, nä det är det inte. Det handlar int eom att han är squishy eller inte, utan det handlar om att han suger på att 1v2 då han har varken waveclear eller inbyggd sustain. Varför jag skulle bygga Thornmail förstår jag inte, men ok..
Nä precis du skriver själv bara dåliga saker om teemo. Varför vi ens pratar om teemo har jag glömt. Men du kommer med påstående om att teemo är bra. Men du har inga argument varför. Där emot sitter du och skriver att han har dåliga saker. Och ja. Som sagt sämsta champen i lol.
Edit: Om om du bryr dig. Är jag platinum 5. med över 3000 ranked games. Men jag bör tillägga att detta är vad jag tycker. Du får absolut tycka annorlunda men att du tycker teemo är en bra champ. Då kan du hänga dig, skjuta dig eller köra upp en svamp i röven.¨
Edit2: Och jo, visst sustain och waveclear är viktigt. Antagligen en stor faktor. Men om vi pratar om t.ex. nautilus, spelades han inte alls, vips i en patch fick han 4 mera armor och alla spelade honom.