Vad är det för mening med att använda F.lux? Har inte testat det, men är det mycket bättre tycker du?
Jag tycker det är ganska mycket bättre vid vanligt surfande, däremot inte vid spelandet där jag faktiskt ser eller känner någon markant skillnad. Kan vara värt att bara ladda ned och ta en titt då det är gratis och inte tar särskilt mycket plats.
22/4 och total carrymode i första rankade med Akali. Testade endast en dominion först för att se hur hennes spells funkade. Känns som en av de starkare champsen på låg elo, tillsammans med typ Xin och kanske nån till.
Blev tillbaka-pushad lite mot AP-Sion (längesen man såg lol) pre-6 men farmade bra under tornet och slängde in harass vid tillfälle/när skölden var nere. På 6 var det bara vänta tills han slösade stunnen och sen köra över honom. Sen spellvampa upp det man tappade + pusha lanen, och ganka andra lanes. Hennes roaming är ju för övrigt helt bisarr med 3 charges på ulten...
Vad tycker ni om Volibear? Lirat två rankade games med honom och tycker att han är stark! Mötte precis en riktigt, riktigt dålig Nocturne och jag snodde fyra buffs av han på 20min. Tog båda två, två gånger.
Riktigt rolig champ tycker jag!
Passar in i vissa comps, men jag tycker det finns starkare junglare om man ska ha en renodlat tank. Typ Malphite, Maokai eller Amumu.
Bara dåliga lee sin spelare förlorar mot en akali på lane. Det är hur enkelt som helst att spöa en akali på lane som lee sin. Du kan maxa E och bara hoppa fram och tillbaka.
Det är skillnad på en bra lee sin och en dålig lee sin, du kanske inte har mött någon som kan lira.
Akali kan absolut vinna över lee på lane, det är ingen hård counter direkt. Maxar dessutom Lee e så kommer akali otroligt lätt outsustaina.