2013-02-21, 17:12
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr.Banan
Vad är det för mening med att använda F.lux? Har inte testat det, men är det mycket bättre tycker du?

Jag tycker det är ganska mycket bättre vid vanligt surfande, däremot inte vid spelandet där jag faktiskt ser eller känner någon markant skillnad. Kan vara värt att bara ladda ned och ta en titt då det är gratis och inte tar särskilt mycket plats.
Citera
2013-02-21, 17:43
Medlem
22/4 och total carrymode i första rankade med Akali. Testade endast en dominion först för att se hur hennes spells funkade. Känns som en av de starkare champsen på låg elo, tillsammans med typ Xin och kanske nån till.

Blev tillbaka-pushad lite mot AP-Sion (längesen man såg lol) pre-6 men farmade bra under tornet och slängde in harass vid tillfälle/när skölden var nere. På 6 var det bara vänta tills han slösade stunnen och sen köra över honom. Sen spellvampa upp det man tappade + pusha lanen, och ganka andra lanes. Hennes roaming är ju för övrigt helt bisarr med 3 charges på ulten...
Citera
2013-02-21, 18:01
Medlem
Incipios avatar
Kan man på något sett kontakta riot DIREKT istället för att skicka "reports" in-game?
Citera
2013-02-21, 18:11
Medlem
Arsenal-For-Lifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Incipio
Kan man på något sett kontakta riot DIREKT istället för att skicka "reports" in-game?
https://support.leagueoflegends.com/anonymous_requests/new
Citera
2013-02-21, 18:25
Medlem
HanSomForsvanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Incipio

Har du månne stött på en riktigt otäck "Näthatare" som du vill diskutera?

Vet inte hur många reports man fått skriva men det är en del med tanke på alla som går afk när dom blir lite putt.

Mvh
Citera
2013-02-21, 18:26
Medlem
Vilken spell tycker ni att man ska maxa på Kha Zix?
Citera
2013-02-21, 18:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ishu
W utan tvekan.
Citera
2013-02-21, 19:26
Medlem
James-Michael-Michaelss avatar
Inte för att skapa någon Dota vs Lol tjafs härinne men tittade nyss på någon stor match i dota och jag är sjukt glad över hur bra LoL är alltså.

Bara en uppmaning till att njuta av spelet, glömt aldrig det
Citera
2013-02-21, 19:48
Medlem
Tropeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ishu

W, då den ger sustain, vilket är mycket bra i såväl toplanen som jungeln. Du få dessutom riktigt bra clearing när du evolvat den.
Citera
2013-02-21, 20:30
Medlem
Cpt.Obviouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av James-Michael-Michaels
Inte för att skapa någon Dota vs Lol tjafs härinne men tittade nyss på någon stor match i dota och jag är sjukt glad över hur bra LoL är alltså.

Bara en uppmaning till att njuta av spelet, glömt aldrig det

Måste dock säga att DOTA är ett ganska soft spel trots allt, lite småtråkigt att alla champs är "OP" men det blir ju balanserat på sitt sätt också.
Citera
2013-02-21, 21:20
Medlem
irkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wikaz
Vad tycker ni om Volibear? Lirat två rankade games med honom och tycker att han är stark! Mötte precis en riktigt, riktigt dålig Nocturne och jag snodde fyra buffs av han på 20min. Tog båda två, två gånger.
Riktigt rolig champ tycker jag!
Passar in i vissa comps, men jag tycker det finns starkare junglare om man ska ha en renodlat tank. Typ Malphite, Maokai eller Amumu.
Citera
2013-02-21, 22:05
Medlem
mazdaqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIKDaniel
Bara dåliga lee sin spelare förlorar mot en akali på lane. Det är hur enkelt som helst att spöa en akali på lane som lee sin. Du kan maxa E och bara hoppa fram och tillbaka.

Det är skillnad på en bra lee sin och en dålig lee sin, du kanske inte har mött någon som kan lira.

Akali kan absolut vinna över lee på lane, det är ingen hård counter direkt. Maxar dessutom Lee e så kommer akali otroligt lätt outsustaina.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in