Citat:
Ursprungligen postat av
Eremona
Du skrev att TH tydligen gillade att fota lik utanför jobbet med egen kamera, och du hänvisar till en källa, men tvingas erkänna att du inte har ngn källa alls! Ingen har sagt det fåniga där utom du

"Utanför arbetstid" och "ett annat tillfälle" är 2 skilda saker, och du medger alltså att du skarvade/ljög. Du hade ingen källa när du skrev "utanför arbetstid". Gud, du är så kass på detta.
Ja, det
första var mina egna ord. Att jag hänvisar till uppsatsen är för att den innehåller många
förhör med båda läkarna. Och läser man förhör med TH, som i detta fall, så är det tydligt att han inte kan ge något bra svar på varför han hade gjort så där. Och kan han inte ge något vettigt svar på det, så undrar man ju naturligtvis varför han inte kan det. Och mina egna personliga ord om detta speglar vad jag har för uppfattning om varför han inte kan ge några vettiga svar. Förstår du?
Vad jag själv tror behöver jag inte ha någon källa till, förresten. Mycket av det jag läst om fallet bekräftar mina misstankar, dock.
Du läser mina inlägg slarvigt och godtyckligt. Och du kommenterar inte alls vad jag är inne på, utan istället fånar du bara runt och bort från det och säger hurdan jag är som person och hur jag för mig i en diskussion. Det är ju ett ytterst lamt försök till att vända lampan åt annat håll än att snacka om själva kärnan i mitt inlägg.