Max (hamburgare) nya reklamfilm om Grand de Luxe Steak Burger. Det känns ju dåligt när snubben i reklamfilmen säger att han söker efter världens godaste hamburgare
Speciellt slutet med den token svarta snubben. Känns så jääävla fake.
"Rob jag skulle vilja dela min cola med dig" (sagt med försök till melodi) och sedan "Briiiiiiooo" eller något konstigt etniskt ljud.
Jag vet vad dom vill förmedla för känsla men det faller så platt att jag typ blir generad.
Sen är det kul hur de placerar honom i svarta-har-rytmen-i-blodet facket.
Ja speciellt då de namn som nämns inte finns med på flaskorna. Jackie. Matteo och Rob tillhör knappast de vanligaste svenska namnen direkt.
McD är för j-a äckligt sliskig, det är ju inte många av ungdomarna som imponerar precis, och dom som öht klarar något moment är långt ifrån ungdomar. Dom hade lika gärna kunnat byta ut 'ungdomar' mot 'invandrare', lika trovärdigt.
McD är för j-a äckligt sliskig, det är ju inte många av ungdomarna som imponerar precis, och dom som öht klarar något moment är långt ifrån ungdomar. Dom hade lika gärna kunnat byta ut 'ungdomar' mot 'invandrare', lika trovärdigt.
"Vi tror på ungdomarna för de är tillräckligt desperata för att gå med på våra skitvillkor."
Max (hamburgare) nya reklamfilm om Grand de Luxe Steak Burger. Det känns ju dåligt när snubben i reklamfilmen säger att han söker efter världens godaste hamburgare
Fascinerande också att han hittar den i Vännäs. Max har inte ens en resturang där enligt deras hemsida.
Japp, såna saker som stör mig. Som Jokks bärdryck då de plockar lingon på en myr - För alla vet ju att det är där lingon växer och är sååå svåra att plocka.