2013-06-17, 14:18
Medlem
Elementarts avatar
Max (hamburgare) nya reklamfilm om Grand de Luxe Steak Burger. Det känns ju dåligt när snubben i reklamfilmen säger att han söker efter världens godaste hamburgare

http://www.youtube.com/watch?v=aSJVw2g-MQs
Citera
2013-06-17, 15:17
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alberto-del-Rio
Hatar den här:
http://www.youtube.com/watch?v=IZyE-b-z6no

Speciellt slutet med den token svarta snubben. Känns så jääävla fake.
"Rob jag skulle vilja dela min cola med dig" (sagt med försök till melodi) och sedan "Briiiiiiooo" eller något konstigt etniskt ljud.
Jag vet vad dom vill förmedla för känsla men det faller så platt att jag typ blir generad.
Sen är det kul hur de placerar honom i svarta-har-rytmen-i-blodet facket.

Ja speciellt då de namn som nämns inte finns med på flaskorna. Jackie. Matteo och Rob tillhör knappast de vanligaste svenska namnen direkt.
Citera
2013-06-18, 18:12
Medlem
VanDeKamps avatar
Zendium.

"Den är SKÅNSAM mot mitt tandkött"
Citera
2013-06-18, 18:50
Medlem
SithBoboSiths avatar
McD är för j-a äckligt sliskig, det är ju inte många av ungdomarna som imponerar precis, och dom som öht klarar något moment är långt ifrån ungdomar. Dom hade lika gärna kunnat byta ut 'ungdomar' mot 'invandrare', lika trovärdigt.
Citera
2013-06-18, 19:36
Medlem
pedobear84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VanDeKamp
Zendium.

"Den är SKÅNSAM mot mitt tandkött"

HAHA den har jag också stört mig på, hon ser ut som ludret i Jägarna också.
Citera
2013-06-18, 23:24
Medlem
Gamblors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SithBoboSith
McD är för j-a äckligt sliskig, det är ju inte många av ungdomarna som imponerar precis, och dom som öht klarar något moment är långt ifrån ungdomar. Dom hade lika gärna kunnat byta ut 'ungdomar' mot 'invandrare', lika trovärdigt.

"Vi tror på ungdomarna för de är tillräckligt desperata för att gå med på våra skitvillkor."
Citera
2013-06-19, 02:41
Medlem
2mass avatar
"i början handlar det bara om mig, sen kom annat. Jobb, relationer, barn, så e det o va vuxen"

Nej det är inte att vara vuxen din jävla trångsynta robot!

Har stört mig på den där ett tag nu. Dyker särskilt ofta upp på youtube när man måste se fem sekunder av skiten.
Citera
2013-06-22, 22:55
Medlem
Avantasias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elementart
Max (hamburgare) nya reklamfilm om Grand de Luxe Steak Burger. Det känns ju dåligt när snubben i reklamfilmen säger att han söker efter världens godaste hamburgare

http://www.youtube.com/watch?v=aSJVw2g-MQs
Fascinerande också att han hittar den i Vännäs. Max har inte ens en resturang där enligt deras hemsida.

Japp, såna saker som stör mig. Som Jokks bärdryck då de plockar lingon på en myr - För alla vet ju att det är där lingon växer och är sååå svåra att plocka.
Citera
2013-06-24, 22:34
Medlem
FreddeDs avatar
Trivago reklamen i början där han säger "ett hotell i barcelona" och det låter som att han håller på att börja gråta. Spöstraff för så dålig reklam!
Citera
2013-06-25, 00:14
Medlem
Torasts avatar
Fan, inte ens på Eurosport slipper man Martin Timell nu för tiden. Han kan ta sin stora djävla dag och runka bullen med Anders Lundin.
Citera
2013-06-26, 19:22
Medlem
hazard simpsons avatar
Pantamera...känner för att dra fram ett maskingevär och börja rensa
Citera
2013-06-26, 21:16
Medlem
annasmulans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hazard simpson
Pantamera...känner för att dra fram ett maskingevär och börja rensa

Ja, varför måste (alla?) Panta mera-reklamer bestå av folk som rappar på ett eller annat sätt?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in