2005-05-06, 01:43
Medlem
Svitjods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arneanka1
Konstigt att centrum mot rasism inte har anmält whiskas reklamen. Den är ju rätt fördomsfull. Men fy fan vad hemsk den är. Första gången jag såg den höll jag på att trilla av soffan. Trodde inte det var sant att man kan göra en så dålig reklamfilm.

jag älskar den.blir skitkåt av den där kinestjejen ju!
Citera
2005-05-06, 10:23
Medlem
Pontiphexs avatar
Nu vet i fan om detta blivit debatterat här, men den där reklamen för någon hyresvärds.
Sitter någon fet kärring och säger 'välkomna hem till mig' och rummets golv är sand! Sen har de infraröd värme. Ska väl påminna om Thailand eller Ghana eller vart fan dessa kärringar nu åker.
Kärringen har även en dotter sittandes bredvid, hon har en blick som sägerj 'snälla söta Gud, ta mig härifrån'
Är detta på riktigt? Bor denna kärring sådär i verkliga livet.
Ahhh, jag hatar verkligen den reklmen
Citera
2005-05-06, 12:43
Medlem
HungalaBungalas avatar
Oj vad jag hatar den nya reklamen när en vidrigt dubbad tjej skall passa en unge så den like vidrige mamman kan dricka sin avskyvärda cappuccino.
Citera
2005-05-06, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pontiphex
Nu vet i fan om detta blivit debatterat här, men den där reklamen för någon hyresvärds.
Sitter någon fet kärring och säger 'välkomna hem till mig' och rummets golv är sand! Sen har de infraröd värme. Ska väl påminna om Thailand eller Ghana eller vart fan dessa kärringar nu åker.
Kärringen har även en dotter sittandes bredvid, hon har en blick som sägerj 'snälla söta Gud, ta mig härifrån'
Är detta på riktigt? Bor denna kärring sådär i verkliga livet.
Ahhh, jag hatar verkligen den reklmen

Jag minns inte vad reklamen har för syfte men jag skulle mer än gärna haft ett sånt rum! Ett perfekt rum där man kan sitta och puffa och lyssna på go reggae, sen skulle man givetvis ha några plantor i nåt hörn också
Citera
2005-05-07, 02:45
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HungalaBungala
Oj vad jag hatar den nya reklamen när en vidrigt dubbad tjej skall passa en unge så den like vidrige mamman kan dricka sin avskyvärda cappuccino.

hata, hata, hata. Gevalia är svenskt. Varför dubba då? Varför ha dubbade reklamer överhuvudtaget? Borde inte få finnas.
Citera
2005-05-07, 03:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
hata, hata, hata. Gevalia är svenskt. Varför dubba då? Varför ha dubbade reklamer överhuvudtaget? Borde inte få finnas.

Gevalia startades i Sverige, ja, men det finns i en massa andra länder också, USA, t.ex.

Förstår dock inte varför man väljer att andvända en dubbad reklam, en sådan reklam kostar max 20 laxar att spela in...
Citera
2005-05-07, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shivaspace
Jag minns inte vad reklamen har för syfte men jag skulle mer än gärna haft ett sånt rum! Ett perfekt rum där man kan sitta och puffa och lyssna på go reggae, sen skulle man givetvis ha några plantor i nåt hörn också

Hyresgästföreningen. De vill göra folk uppmärksamma på vad de får göra i sina lägenheter...
Citera
2005-05-07, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Misanthropique
Hyresgästföreningen. De vill göra folk uppmärksamma på vad de får göra i sina lägenheter...

aha okej... rena ljugeriet då, jag var med i hyresgästföreni9ngen i två år, tror det kosta 200 i månaden sen in såg jag att det var ganska meningslöst och man bara förlota cash men får jag ett sånt "rum som i reklamen" kan jag fundera på att sätta mig ner och tänka över att gå med igen!
Citera
2005-05-07, 21:49
Medlem
en ful, blond, och svagt utvecklingsstörd kvinna sitter i en soffa och ler med vita inåtlutande tänder och gafflar om colgate total och är så fruktansvärt fruktansvärt otäck att jag genast måste byta kanal när hon dyker upp.
Citera
2005-05-07, 21:56
Medlem
reklamen där kines-ungen säger till någon att hon inte går i skolan för hon bor för långt bort hatar jag! ändå pratar ungen engelska! Gaaah!!
Citera
2005-05-08, 20:52
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av De Large
Fan vad jag hatar nya whiskas-reklamen, den där asiatiska tjejen som försöker se ut som en lolita med tofsar och fjortisstil kommer hem med "Kinesisk kattemat" som katten inte gillar, men hennes svenska pojkvän gömmer whiskas i den så hon tror det, fyfan vilken skitreklam. "Ho äska kinässis kattämaat"

Å ena sidan hatar jag slynan och vill döda, å andra sidan blir jag märkligt kåt ... wtf??????
Citera
2005-05-09, 04:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Å ena sidan hatar jag slynan och vill döda, å andra sidan blir jag märkligt kåt ... wtf??????

Asiatiska brudar som spelar lolitor kan man aldrig få nog av. (Obs: Vuxna brudar som SPELAR lolitor)
Du är ursäktad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in