2013-06-26, 21:31
Medlem
pontus.cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av annasmulan
Ja, varför måste (alla?) Panta mera-reklamer bestå av folk som rappar på ett eller annat sätt?!

Marknadsföring. Försöka få folk att den ska fastna i huvudet, sjunga högt, och vips, fick det gratis reklam.
Citera
2013-06-26, 21:34
Medlem
annasmulans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pontus.c
Marknadsföring. Försöka få folk att den ska fastna i huvudet, sjunga högt, och vips, fick det gratis reklam.

Haha, ja de har verkligen lyckats, har haft den i huvudet hela dagen, no kidding!
Citera
2013-06-26, 22:26
Medlem
m00nst0nes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pontus.c

Det är väl inte bara rap-musik som fastnar i skallen?

Hatar den senaste pantamera.. Luktar extremvänster/kommunistskit lång väg
Citera
2013-06-28, 16:03
Medlem
hazard simpsons avatar
Telenor lyckas aldrig med reklam. Det räcker nu.
Citera
2013-06-28, 17:54
Medlem
SithBoboSiths avatar
Det borde finnas en tråd om hur man tolkar reklam...

Iaf, Friendsreklamen, den med ballongerna, förjävla dålig reklam men jag undrar om jag tolkar den rätt. Ballongerna är (mobbade)barn, den röda vi följer smiter ut från skolgården genom stängslet, den vandrar längs järnvägen, ansluter till flera barn på rymmen, kastar sig nerför ett stup och dränker sig i hamnen för att sedan segla upp i himlen tillsammans, där bildar en sjujävla massa ballonger(mobbade självmördade ungar som flugit upp i himlen) 'Hej', varför då? Ska dom locka fler barn dit?
Citera
2013-06-28, 20:28
Medlem
spruxers avatar
Den reklamen med förskolläraren som är med barn på utflykt. Hon sitter där med ett tydligt överskott på bukfett och smaskar i sig barnens mat. Personligen är jag mycket svag när det kommer till smaskande och där sitter hon och pratar med mat i munnen. Blir arg varje gång den kommer på TVn. Den är nästan lika jobbig som den Halebop reklamen där hon tjejen sjöng så dåligt.. Jag har tyvärr glömt vad den är för men jag är säker på att någon kan det..
Citera
2013-06-29, 08:49
Medlem
m00nst0nes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spruxer
Den reklamen med förskolläraren som är med barn på utflykt. Hon sitter där med ett tydligt överskott på bukfett och smaskar i sig barnens mat. Personligen är jag mycket svag när det kommer till smaskande och där sitter hon och pratar med mat i munnen. Blir arg varje gång den kommer på TVn. Den är nästan lika jobbig som den Halebop reklamen där hon tjejen sjöng så dåligt.. Jag har tyvärr glömt vad den är för men jag är säker på att någon kan det..

http://www.youtube.com/watch?v=0Sp8Y1wP-d4
Citera
2013-06-29, 09:17
Medlem
spruxers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m00nst0ne
http://www.youtube.com/watch?v=0Sp8Y1wP-d4
Ja den är så förfärligt hemsk, som naglar på en svart tavla.
Citera
2013-06-29, 09:23
Medlem
m00nst0nes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spruxer
Ja den är så förfärligt hemsk, som naglar på en svart tavla.

Det värsta är nog den konstanta ögonkontakten
Citera
2013-07-01, 16:28
Medlem
Elementarts avatar
Jag gillar inte Kellogs Special K's reklamfilm som spelas innan vissa klipp på youtube. Är inte alls ett fan av "flash mobs"
Citera
2013-07-02, 06:26
Medlem
The.Milkmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m00nst0ne
Det är väl inte bara rap-musik som fastnar i skallen?

Hatar den senaste pantamera.. Luktar extremvänster/kommunistskit lång väg
Luktar även haschtomtar.
Citera
2013-07-02, 10:52
Medlem
m00nst0nes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The.Milkman
Luktar även haschtomtar.

Japp, bidragstagande sådana.

Är det inte lustigt med dessa svenska, vänstervridna reggae-killar och tjejer som med fejkad jamaicansk brytning sjunger om förtryck, rasism och allas lika värde, att allihopa alltid är vita?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in