2013-06-25, 21:10
Medlem
FFJJPPs avatar
Tjena, tjena!

Kan börja med att uppriktigt säga att jag i stort sett inte kan någonting om dopingpreparat, då jag inte finner detta aktuellt på grund utav min unga ålder (18) Nu har jag dock endast styrketränat ca två och ett halvt år, givetvis rent. Brukat lite kosttillskott men det brutalaste jag använt mig utav är väl kreatin, annars är det endast proteinpulver som jag använt

Mitt huvudmål med träningen är att få en kropp som liknar Lazar Angelovs
http://www.cutandjacked.com/sites/default/files/images/interviews_men/Lazar_angelov/scr2_lazar.jpg
Jag undrar hur som helst om det är möjligt att uppnå liknande resultat som Lazar utan dopingpreparat? Givetvis baseras det även på gener och liknande men generellt sett, någon som har koll? Känns inte helt omöjligt att nå dit med bra anlag, träning, sömn samt kost... och givetvis viljan.

Jag har bristande kunskap kring dopingpreparat vilket leder till fördomar, som i sig är mänskligt. Jag prioriterar mitt humör framför dopingpreparat, hört att steroider påverkar ens humör negativt, gäller detta alla preparat? Kanske egentligen borde läsa på lite lätt på wikipedia innan jag skriver här som ett frågetecken.

Hur skiljer sig de olika preparaten åt? Vilka påverkar humöret och mentaliteten och hur? Anser det oerhört dumt att sätta familjerelationer etc på spel på grund av anabola.

Som sagt endast fördomar från bristande kunskap vilket jag är medveten om, känn er fria om ni har lust och ork att läxa upp mig
Citera
2013-06-25, 21:10
Medlem
zeroloves avatar
decan är skitbra att stacka med testo, men du blir väl ganska nedstängd av den om jag minns rätt. Deca dick kan bli drygt. Jag hade kört proviron varje dag.
Citera
2013-06-25, 21:28
Medlem
700mg deca är en jävla massa. Men du lär bli grisigt stor iallafall. 1mg adex eod låter lite overkill för 700mg testo ew. Du kanske kan dela tabsen och ta 0.5mg eod istället, och öka till 1mg eod om du känner att det behövs. Så mycket deca kan ge dig prolaktinbesvär som blir svåra att motverka, är ju nästan omöjligt att få tag i bromo eller caber i Sverige verkar det som. Nästan bättre för dig att dra 1g testo och 500mg deca istället. Blir nog liknande resultat men enklare att motarbeta biverkningarna (eftersom arimidex går bra att få tag på men inte anti-prolaktin grejer)
Citera
2013-06-25, 21:39
Bannlyst
Min tanke blev att slänga in Letrozole 0.5mg EOD sen fortsätta med den och nolva till >PCT Men vet ej mest en tanke
Citera
2013-06-25, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rhtm80
Min tanke blev att slänga in Letrozole 0.5mg EOD sen fortsätta med den och nolva till >PCT Men vet ej mest en tanke
Hur tänkte du nu? .5mg letro eod lär ju döda hans östro helt, samt libidon.
Citera
2013-06-25, 21:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pelleaxelsson
Hur tänkte du nu? .5mg letro eod lär ju döda hans östro helt, samt libidon.

Ja är snurrig tänkte mest på att kliva av decan då brukar man väll använda letro med Nolva samt får han fixa Clomid eller HCG. Jag e för snurrig nu tar det imorgon
Citera
2013-06-25, 22:25
Medlem
xstatics avatar
Finns det något prep som är anti-östrogent utöver Mast?
Citera
2013-06-25, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iceman1100
Tanken var att bygga
Var är en rimlig dos/dag?
Säger som king 250 mg e5d, annars känner du att du kan så kör e4d.
Hur många kurer har du i bagaget ?
Citera
2013-06-25, 22:34
Medlem
Pr0statas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FFJJPP
Tjena, tjena!

Kan börja med att uppriktigt säga att jag i stort sett inte kan någonting om dopingpreparat, då jag inte finner detta aktuellt på grund utav min unga ålder (18) Nu har jag dock endast styrketränat ca två och ett halvt år, givetvis rent. Brukat lite kosttillskott men det brutalaste jag använt mig utav är väl kreatin, annars är det endast proteinpulver som jag använt

Mitt huvudmål med träningen är att få en kropp som liknar Lazar Angelovs
http://www.cutandjacked.com/sites/default/files/images/interviews_men/Lazar_angelov/scr2_lazar.jpg
Jag undrar hur som helst om det är möjligt att uppnå liknande resultat som Lazar utan dopingpreparat? Givetvis baseras det även på gener och liknande men generellt sett, någon som har koll? Känns inte helt omöjligt att nå dit med bra anlag, träning, sömn samt kost... och givetvis viljan.

Jag har bristande kunskap kring dopingpreparat vilket leder till fördomar, som i sig är mänskligt. Jag prioriterar mitt humör framför dopingpreparat, hört att steroider påverkar ens humör negativt, gäller detta alla preparat? Kanske egentligen borde läsa på lite lätt på wikipedia innan jag skriver här som ett frågetecken.

Hur skiljer sig de olika preparaten åt? Vilka påverkar humöret och mentaliteten och hur? Anser det oerhört dumt att sätta familjerelationer etc på spel på grund av anabola.

Som sagt endast fördomar från bristande kunskap vilket jag är medveten om, känn er fria om ni har lust och ork att läxa upp mig
Kort och gott gäller
Inject - Bättre humör/välmående
Orala - Sämre..

Med mycket undantag men det vanligaste är på så vis.

Och nej absolut inte omöjligt att få den där kroppen rent.
Citera
2013-06-25, 23:45
Medlem
TuffShizzs avatar
Eh, är det inte intressant att veta vilken ester det är? Eller är det på något sätt underförstått att det är ent eller cyp? Eftersom TS tänkt att sticka varje dag får man ju känslan av att han tidigare kört suspension, har för mig att det var vanligare förr.
Citera
2013-06-26, 00:23
Medlem
manhofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FSMW
Borde jag vänta med at hoppa på, avlsutade en 12-14 veckors kur på 300mg testoe5d för ca 1,5 månad sen efter pct på nolva. Jag känner mig iaf återhämtad men har ej kollat värden. Tanken var att gå på testo e och EQ men borde man kanske vänta?

Dumt av dig att hoppa av, om du nu ska på det så pass tätt igen. Bestäm dig, kroppen mår som sämst om du ska trixa med hormonnivåerna likt en jojo

Hade jag varit i dina skor hade jag kört rent ett bra tag, sen legat on en längre tid.
Citera
2013-06-26, 00:34
Medlem
FFJJPPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pr0stata
Kort och gott gäller
Inject - Bättre humör/välmående
Orala - Sämre..

Med mycket undantag men det vanligaste är på så vis.

Och nej absolut inte omöjligt att få den där kroppen rent.

Tack så mycket för ditt svar, uppskattas. Har du prövat någonting? Märkte du någon skillnad på humöret?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in