Tjena, tjena!
Kan börja med att uppriktigt säga att jag i stort sett inte kan någonting om dopingpreparat, då jag inte finner detta aktuellt på grund utav min unga ålder (18)

Nu har jag dock endast styrketränat ca två och ett halvt år, givetvis rent. Brukat lite kosttillskott men det brutalaste jag använt mig utav är väl kreatin, annars är det endast proteinpulver som jag använt
Mitt huvudmål med träningen är att få en kropp som liknar Lazar Angelovs
http://www.cutandjacked.com/sites/default/files/images/interviews_men/Lazar_angelov/scr2_lazar.jpg
Jag undrar hur som helst om det är möjligt att uppnå liknande resultat som Lazar utan dopingpreparat? Givetvis baseras det även på gener och liknande men generellt sett, någon som har koll? Känns inte helt omöjligt att nå dit med bra anlag, träning, sömn samt kost... och givetvis viljan.
Jag har bristande kunskap kring dopingpreparat vilket leder till fördomar, som i sig är mänskligt. Jag prioriterar mitt humör framför dopingpreparat, hört att steroider påverkar ens humör negativt, gäller detta alla preparat? Kanske egentligen borde läsa på lite lätt på wikipedia innan jag skriver här som ett frågetecken.
Hur skiljer sig de olika preparaten åt? Vilka påverkar humöret och mentaliteten och hur? Anser det oerhört dumt att sätta familjerelationer etc på spel på grund av anabola.
Som sagt endast fördomar från bristande kunskap vilket jag är medveten om, känn er fria om ni har lust och ork att läxa upp mig