2014-06-12, 18:39
Medlem
Tr0bles avatar
Rekommenderas det att testa tren A själv istället för cut-stack(Tren A, mast P, Test P)?

Har varken kört Tren eller Mast.
Senast redigerad av Tr0ble 2014-06-12 kl. 18:59.
Citera
2014-06-12, 19:10
Medlem
BodyGods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wolverine6
Har kört 200 mg ed tidigare så...fram med språket!

Då kan du inte ha speciellt höga krav på din fysik, inget fel med det dock. Du lär bli blöt som ett jävla vattenfall och se ut som en ballong.

Citat:
Ursprungligen postat av Tr0ble
Rekommenderas det att testa tren A själv istället för cut-stack(Tren A, mast P, Test P)?

Har varken kört Tren eller Mast.

Tren skulle jag inte rekommendera till nån om de inte satsar livet på träningen.

Men för att svara på din fråga så, ja, testa tren ensamt först i låg dos och jobba dig uppåt. Det fipplar med psyket även fast många inte vill erkänna det.

Vad är det du vill få ut av tren?
Citera
2014-06-12, 20:03
Medlem
Tr0bles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BodyGod
Då kan du inte ha speciellt höga krav på din fysik, inget fel med det dock. Du lär bli blöt som ett jävla vattenfall och se ut som en ballong.

Tren skulle jag inte rekommendera till nån om de inte satsar livet på träningen.

Men för att svara på din fråga så, ja, testa tren ensamt först i låg dos och jobba dig uppåt. Det fipplar med psyket även fast många inte vill erkänna det.

Vad är det du vill få ut av tren?

Jag satsar inte livet på träningen men legat på cirka 6 månader nu och kört testo dbol oxar deca och känner att jag vill testa tren pga de bra effekterna de ska ge, hårdhet styrka etc. Ligger även på deff just nu så då skulle troligtvis tren passa perfekt.
Citera
2014-06-12, 20:14
Medlem
BodyGods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tr0ble
Jag satsar inte livet på träningen men legat på cirka 6 månader nu och kört testo dbol oxar deca och känner att jag vill testa tren pga de bra effekterna de ska ge, hårdhet styrka etc. Ligger även på deff just nu så då skulle troligtvis tren passa perfekt.

Det bästa med tren är looken man får. Du blir fylligare med bättre separationer.
Tren är väldigt bra på deff för det sparar på musklerna otroligt bra samtidigt som det förhindrar fettinlagring om det används på rätt sätt.

Det du är ute efter får du dock även av masteron som är ett betydligt snällare preparat.

Masteron får ner din östroratio vilket är positivt för fettförlust, gör dig torr och ådrig. Sparar också bra på musklerna samt ger styrka.

Tycker du ska skita i tren och köra masteron istället, du kommer bli toknöjd.
Citera
2014-06-12, 21:17
Medlem
Tjabba, jag har en fråga angående de olika Testo varianterna som finns!
Först tänkte jag beställa Testo E men då fick jag för mig någonstans att det finns en Testo-version som ger mindre bloat.

Mitt mål är att gå upp i muskelmassa utan massa bloat.
Citera
2014-06-12, 21:30
Medlem
BodyGods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonymbodybuilder
Tjabba, jag har en fråga angående de olika Testo varianterna som finns!
Först tänkte jag beställa Testo E men då fick jag för mig någonstans att det finns en Testo-version som ger mindre bloat.

Mitt mål är att gå upp i muskelmassa utan massa bloat.

testo = östro = bloat, spelar ingen roll vilken ester("version").
Citera
2014-06-12, 21:31
Avslutad
Citat:

adex får ner moonface?
Citera
2014-06-12, 21:33
Medlem
BodyGods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
adex får ner moonface?

får ner, men får inte bort.
Citera
2014-06-12, 21:34
Medlem
Citat:

Aha, attans då! Tack för svar!
Citera
2014-06-12, 21:36
Avslutad
Citat:
får ner, men får inte bort.

Vad skulle vara det effektivaste sättet om man vill ha så lite bloat som möjligt men ligga på testo? Känner det när jag blir varm sväller som en melon i ansiktet.
Citera
2014-06-12, 21:49
Medlem
BodyGods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Vad skulle vara det effektivaste sättet om man vill ha så lite bloat som möjligt men ligga på testo? Känner det när jag blir varm sväller som en melon i ansiktet.

Ganska fattig beskrivning men tolkar det som att du vill köra testo only som AAS? Då är det ju bara lägga in ai's.

Annars finns det hur många kombinationer som helst med AAS beroende vad exakt man är ute efter.

Masteron är väl lite av en "vinnare" att ha med så fort testot går upp.
Citera
2014-06-12, 21:51
Avslutad
Citat:
Ganska fattig beskrivning men tolkar det som att du vill köra testo only som AAS? Då är det ju bara lägga in ai's.

Annars finns det hur många kombinationer som helst med AAS beroende vad exakt man är ute efter.

Masteron är väl lite av en "vinnare" att ha med så fort testot går upp.

Min plan var att köra testo-only några kurer framöver och då är det bra att minimera vattnet, känns som att det står "trycka" i pannan när man speglar sig på gymmet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in