2013-05-03, 08:53
Medlem
HeadOfBoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vecna
Jaså? Har väl satt i övre muskeln två gånger vilket var idiotiskt för det känns ju så fort man rör sig och gå ner på huk är ju ingen lek. Sätter alltid i sidan snett neråt så det blir den nedre lårmuskeln och jag har fan svårt att komma ihåg vart jag ska sätta nästa gång... Så mycket tycker jag att det känns

Ska sätta idag till exempel och jag "tror" det är höger idag men vet inte säkert

Oj, detta är rakt emot vad jag tycker. Den enda gången jag satte i nedre så tyckte jag det kändes helt fel. I övre däremot känns det bara när jag lyfter benet bakåt. Tror det finns mer blodkärl i nedre dessutom, och det blir närmare ischias. Aja, alla muskler går att sätta i om man bara aspirerar och inte sätter i körtlar eller nerver.
Citera
2013-05-03, 09:20
Medlem
Vill minnas att jag läst något om detta här men kommer inte ihåg var så ställer frågan igen; Finns det någon optimal bf% man bör ligga på vid användandet av AAS, eller dvs svarar man bättre när man är på en lägre bf än en högre? (generellt sett mot de flesta olika preparaten)
Citera
2013-05-03, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Optimazz
Vill minnas att jag läst något om detta här men kommer inte ihåg var så ställer frågan igen; Finns det någon optimal bf% man bör ligga på vid användandet av AAS, eller dvs svarar man bättre när man är på en lägre bf än en högre? (generellt sett mot de flesta olika preparaten)

Ja, ju lägre bf, desto bättre. Aromatas konverteras till östrogen i fettväv, enkelt förklarat.
Citera
2013-05-03, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashback-user
Ja, ju lägre bf, desto bättre. Aromatas konverteras till östrogen i fettväv, enkelt förklarat.

Ok, bra då fick man det besvarat Vill se mer hård ut men ändå lägga på mig lite massa, vilket av OT och Anavar skulle ni rekommendera? Tänkte lägga mig på +-0 kalorimässigt.
Citera
2013-05-03, 11:28
Medlem
Vecnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeadOfBoo
Oj, detta är rakt emot vad jag tycker. Den enda gången jag satte i nedre så tyckte jag det kändes helt fel. I övre däremot känns det bara när jag lyfter benet bakåt. Tror det finns mer blodkärl i nedre dessutom, och det blir närmare ischias. Aja, alla muskler går att sätta i om man bara aspirerar och inte sätter i körtlar eller nerver.

Bara aspirerat lite blod en gång på sidan.

Tycker det känns när man går, sätter sig ner eller reser sig upp också om jag satt i övre. Fast runt 20% av gångerna är det någonting som inte känns bra när jag kommit in cirka 10-15mm, som att man får köra genom en sena eller något om jag kör i sidan av låret, händer bara på höger sida

Enda jag känner dagen efter är när man sträcker på sig i sängen eller spänner ut benet. Kanske är en vana det där, övre eller nedre.
Citera
2013-05-03, 16:11
Medlem
Arg av PCT?

Får man humörsvängningar av PCTn? Nolva då. Alla pratar om roid-rage, de märkte jag inget av. Men nu på efterkuren är jag extremt lätt retlig och blir arg för saker jag brukar skratta bort. Har kört PCT nu i 3 veckor och funderar på att sluta med det nu.
Citera
2013-05-03, 16:15
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coconutking
Får man humörsvängningar av PCTn? Nolva då. Alla pratar om roid-rage, de märkte jag inget av. Men nu på efterkuren är jag extremt lätt retlig och blir arg för saker jag brukar skratta bort. Har kört PCT nu i 3 veckor och funderar på att sluta med det nu.

Det är nog inget konstigt att man blir lite grinig. Hur länge hade du tänkt att köra PCT?
Citera
2013-05-03, 16:36
Medlem
ecoos avatar
Kan vara för att du är nedstängd och nivåerna svajjar i kroppen.
Citera
2013-05-03, 16:56
Medlem
bad-boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coconutking

Med testo i kroppen är allting roligare, så är det bara.
Med låga testonivåer får man kärringhumör...
Rid ut det eller kör lite proviron 25mg ed.
Citera
2013-05-03, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bad-boy
Med testo i kroppen är allting roligare, så är det bara.
Med låga testonivåer får man kärringhumör...
Rid ut det eller kör lite proviron 25mg ed.

Hade jag haft de hemma bara så hade jag. Har Nolva, skall jag fortsätta med de tycker ni?
Citera
2013-05-03, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Det är nog inget konstigt att man blir lite grinig. Hur länge hade du tänkt att köra PCT?

Vet inte, hur länge rekommenderar du? Kuken funkar ju och inte märkt av något annat som gyno eller så, det är bara humöret som blivit värre...
Citera
2013-05-03, 19:59
Medlem
Frågor ang kurupplägg

Hej

Ska köra en testo e & deca kur har en fundering om det är en bra ide å börja och sluta med testo innan man kör på med decan. Tänkte mig något såhär ungefär.

V 1-4 300mg testo e e5d
V 5-18 300mg testo e & 300mg deca
V 19-22 300mg testo e och 250iu hcg e3d
V 23-26-27 Nolva och 250iu hcg 3ed

Funderingen är om man underlättar återhämtningen genom att köra testot längre efter och tiden före är egentligen för att se hur jag reagerar på mitt testo.

Undrar även om jag kanske ska köra hcg från v 5 när jag går på decan.

Ska även ha letro och arimidex hemma utifall att tänkte jag

Tacksam för bra och lärorika svar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in