Citat:
smidigast|44050780]Ja, att jag gör narr av allt heligt förstår jag men vad har det att göra med smuts? Varför skulle jag vara skräckslagen av att inte tro? Och visst pratar allah genom mig. Vi pratar om mirakel här mannen!
Du är verkligen bokstavligt talat dum i huvudet. Jag orkar inte ens förklara längre ärligt talat. Vem har jobbat på dig?
Du skrev så här
Då säger du alltså att Muhammed var lika dum som dagens boskap. Jag tror att vi äntligen är överens om något. Det måste vi fira! Men det bevisar knappast koranens äkthet. Koranen innehåller ju inga nyheter utan har kopierat det som redan andra kommit fram till. Å så la man till lite eget som man själv hittade på.
Varpå jag frågar dig var jag har sagt det fetstilade. Eftersom jag inte hittar det nånstans och som svar från dig får jag detta:
Citat:
De var dumma som dagens boskap, vidskepliga och generellt allmänt okunniga om det mesta. Det var i denna omgivning som "gud" visade sig för en våldsam analfabet i ökenlandskapet. Ett mindre lyckat val av gud.
Å så svarar du:
Då är det ett perfekt bevis på att koranen är från Gud eftersom mycket av det koranen innehåller visste man inte på den tiden och detta bekräftar du själv.

Du är bortom all tvivel sjuk i huvudet.