Citat:
Ursprungligen postat av
Islampeace
Vilken del förstod du inte? Nu har jag svarat på din fråga två gånger? Måste jag skriva det en tredje gång för att du ska förstå? Just för att du är ohelig, smutsig, gör narr av allt heligt, förnekar sanningen, en ihålig människa, liten, skräckslagen, dum, högmodig, därför pratar inte allah genom dig. Förstod du nu? Tveksamt.
Ja, att jag gör narr av allt heligt förstår jag men vad har det att göra med smuts? Varför skulle jag vara skräckslagen av att inte tro? Och visst pratar allah genom mig. Vi pratar om mirakel här mannen!
Citat:
Var sa jag det? Kan du påpeka det exakt vart jag skrev det? Kom igen nu.
Citat:
De var dumma som dagens boskap, vidskepliga och generellt allmänt okunniga om det mesta. Det var i denna omgivning som "gud" visade sig för en våldsam analfabet i ökenlandskapet. Ett mindre lyckat val av gud.
Å så svarar du:
Då är det ett perfekt bevis på att koranen är från Gud eftersom mycket av det koranen innehåller visste man inte på den tiden och detta bekräftar du själv.
Citat:
Skicka en massa länkar om du syftar på lilla flickan i Pakistan har vi redan tagit det med en av dina vänner. Jag kollar inte ens dessa länkar, skriv med egna ord så bemöter jag det alternativt klistrar du in texten.
Eftersom du är så kåt på att länka så tänkte jag att det var alldeles utmärkt för dig. Men det förklarar väl varför du aldrig förstår något.
Citat:
Nej, det gör jag inte men jag vet i alla fall att kärlek definitivt inte är att stoppa saker i ändtarmen.
Spännande slutledningsförmåga. Du är verkligen väldigt besatt av homosex.
Citat:
Du är för dum för att förstå det, men för all del en vacker dag kanske du vaknar och ser detta och förstår det.
Hade du haft något att komma med så hade jag förstått det.
Citat:
Nej som att gå på en spik
Du har en lika utvecklad humor som moral...
Citat:
Vi diskuterar det sen. Nu är vattenledningsfrågan och brott och fan och hans syster är på agendan just nu haha vattenfrågan som jag trodde vi var färdiga med
Det räcker med ett enkelt svar. Men vi kan ta det sen.
Citat:
Det är uppenbart att du inte förstår mycket. Jag svarade att jag hoppas på att jag är Guds vän varpå du frågar om jag vet vad SM partner är.

La du märke till mitt svar?
Du är guds lille specielle vän, jag förstår. Är det någon vuxen som brukar spela din vän gud?
Citat:
Sa jag det? ÅHH alltså jag orkar inte!!! Du skrev nåt liknande: Att du kan göra narr av allt som är heligt för att du får det sen sa du att det är jag som tror att man inte ska få säga vissa saker och inte du varpå jag frågade om du verkligen kunde säga allt? jag ville illustrera men det fattade du uppenbarligen inte.
Vad är det du säger då?
Citat:
Jag har inte alls gjort nya tolkningar. Det är fan du som tolkar mina texter lite hur som helst.
Vattendelningen...
Citat:
Juste, allt detta har jag gjort men din Gudsförnekelse kan inte jämföras med nåt av dessa, inte ens med mord, rån, våldtäkt och andra grövre brott. Du har begått yttersta synden med din förnekelse. Jag hoppas och ber om förlåtelse till skillnad från dig som sagt var.
Jag är alltså skyldig till ett icke-brott

Så gulligt... Stackars mig.
Citat:
Svara på min fråga, hur syndar med omedvetet och hur syndar man medvetet? Du sa i föregående inlägg att du inte var medveten om dina synder men att jag var det. Berätta gärna och utveckla.
Jag tror ju inte riktigt på det där med synd. Men eftersom du håller reda på vad du får göra och vad som lille gud tycker riktigt illa om så har du ju ett val att följa din tro eller inte. Du väljer att trotsa din guds regler. Helt medvetet spottar du allah i ansiktet.