2013-06-25, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dimak
Håller med om Carmela men vilken milf

Kan tyvärr inte hålla med dig om det.

Citera
2013-06-25, 17:01
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Uno.Kronkvist
Kan tyvärr inte hålla med dig om det.

Nä, Carmela är inget för mig heller, ser ut som en irländsk/italiensk judinna, inget fel med det, men det är inte attraktivt helt enkelt. Stör mig också på hennes long island/new jersey accent.
Citera
2013-06-25, 18:11
Medlem
Citat:
Jag håller inte med om Carmela men som det nämns ovan, Meadow i den sista säsongen är inte helt fel samma gäller Christophers tidigare älskarinna Sonya Aragon som Tony hälsar på i avsnittet Kennedy and Heidi när han åker till Las Vegas solo - vackert.
Citera
2013-06-25, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cay
Jag håller inte med om Carmela men som det nämns ovan, Meadow i den sista säsongen är inte helt fel samma gäller Christophers tidigare älskarinna Sonya Aragon som Tony hälsar på i avsnittet Kennedy and Heidi när han åker till Las Vegas solo - vackert.

Och som han poppar peyote med. Såg faktiskt det avsnittet precis. Skulle inte tacka nej att leka gömma korven med henne.
Citera
2013-06-25, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uno.Kronkvist
Och som han poppar peyote med. Såg faktiskt det avsnittet precis. Skulle inte tacka nej att leka gömma korven med henne.
Paulie hade ju varit med om något liknande, piller i drinken - sedan såg han Corrado skjuta laserstrålar från sina glasögon, fick mig ett garv där.
Senast redigerad av cay 2013-06-25 kl. 21:25.
Citera
2013-06-25, 22:19
Medlem
Dimaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cay
Paulie hade ju varit med om något liknande, piller i drinken - sedan såg han Corrado skjuta laserstrålar från sina glasögon, fick mig ett garv där.
haha Paulie "Getta fuck over here" "don't know what fucking happened" Paulie när han snackar älskar fan honom, gammal jävla old school snubbe. För er som inte vet var han i maffian på 60-talet (kansek 70 också) när colombo försökte tar över allt.
Citera
2013-06-27, 00:11
Medlem
Men sen får man inte glömma den gode Bobby Bacala Så jävla kul när han kommer hem till Junior i sina militärkläder och Tony garvar sönder. Kommer ihåg att jag börja garva irl då med.
Citera
2013-06-27, 00:53
Medlem
Dimaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Men sen får man inte glömma den gode Bobby Bacala Så jävla kul när han kommer hem till Junior i sina militärkläder och Tony garvar sönder. Kommer ihåg att jag börja garva irl då med.
ah när Chrissi och Paulie är vilse , garvade också IRL VARJE GÅNG jag ser om serien.

Ser om nu igen är inne på avsnitt 4 . Hey Jack Bye Jack. Ryser till varenda gång jag ser den scenen musiken i bakgrunden med skolkören och allting! Tycker att Mackey (heter han så?) skulle varit med mycket längre, samt Walden som är med i slutet av serien.
Citera
2013-06-27, 02:28
Medlem
Lukasohais avatar
Citat:
ah när Chrissi och Paulie är vilse , garvade också IRL VARJE GÅNG jag ser om serien.

Ser om nu igen är inne på avsnitt 4 . Hey Jack Bye Jack. Ryser till varenda gång jag ser den scenen musiken i bakgrunden med skolkören och allting! Tycker att Mackey (heter han så?) skulle varit med mycket längre, samt Walden som är med i slutet av serien.
Kollade på IMDB och hittade ingen som heter "Mackey", men är intresserad av vem det är du menar.

Carmellas pappa dog även 2011 (han blev 83 år)
Citera
2013-06-27, 03:13
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Lukasohai
Kollade på IMDB och hittade ingen som heter "Mackey", men är intresserad av vem det är du menar.

Carmellas pappa dog även 2011 (han blev 83 år)
Mikey Palmice? Tycker också han var rolig, en riktigt sliskig och otroligt självgod karaktär. Jag kan bjuda på ett par minuter med honom som är rätt roliga, alla småsaker som vad han säger till sin fru, hans hostningar, när han blir rädd för hunden o.s.v. får mig att le. Spoilervarning för de som inte har sett avsnitt 13 i första säsongen "I Dream of Jeannie Cusamano".

MIKEY PALMICE - GO TAKE A MIDOL
Citera
2013-06-27, 03:30
Medlem
EdBlakes avatar
Citat:
"Pine Barrens", Steve Buscemi som regisserat, grymt avsnitt och en favorit.
Citera
2013-06-27, 04:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EdBlake
"Pine Barrens", Steve Buscemi som regisserat, grymt avsnitt och en favorit.
Älskar när Paulie tappar sin sko i snön och när han sitter och knaprar Tic Tacs i smyg och blir påkommen av Christopher. Kul är också när Tony, p.g.a. den dåliga mottagningen ute i skogen, tror att Paulie säger att Valery dödade 16 tjeckoslovakier och var en "interior decorator" var på Chrisopher säger "His house looked like shit".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in