2013-06-25, 20:01
Medlem
MeanMEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
Men här var det ju en muslimsk flicka som de försökte mörda. Men det var väl ingen sann muslim...

No true muslim fungerar tydligen även för talibaner.
Sedan när har avrättningar av muslimska barn varit ett hinder?
Har de brytit mot en fatwa som någon bymulla utfärdat har stenar eller kulor flygit fritt.
Och kors i taket om de blivit våldtagna av några pedofiler...
Då står hela byn och kastar sten för fullt.
Citera
2013-06-25, 20:03
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kamora
Nej, nu går du över gränsen

Så hur ska vi tolka det? Att IP:s resonemang är rätt och riktigt. Att det som muslim är fullt acceptabelt att skjuta ett BARN i huvudet för att denna uppfattas som en förrädare.
Citera
2013-06-25, 20:06
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Islampeace
Nu ljuger du en massa. Barn, gamla, kvinnor och män dör, bostäder raserar, oron lägger sig över staden. Det är så det ser ut när det är krig.

En taliban gick på en SKOLBUSS och sköt ett BARN i huvudet. Det är fakta. Det satt barn, på bussen. Han frågade vem Malala Yousafzai var och när han identifierat henne sköt han henne i huvudet. Inför alla på bussen. Det är inte krig. Det är kallblodigt mord(försök). På barn. Inför barn.

Hur KAN du försvara detta?
Senast redigerad av Tinuviel 2013-06-25 kl. 20:16.
Citera
2013-06-25, 20:14
Avslutad
Citat:
Det får vi väl se inom en snar framtid
Jag pratar om nuet, i framtiden kommer ni inte ens att kunna få barn. Det ser naturen till. Naturen gillar inte inavel och en för liten genpool leder till i regel till sterilitet och därpå följande utdöende.
Citera
2013-06-25, 20:15
Medlem
Här motbevisar vi Gud och kärleksförklarar vansinnet inom islam, hjärntvätten är tydlig i klippet och det stackars barnet har inget val. I stället för att leka med dockor får hon lära sig att hata.
http://www.youtube.com/watch?v=Wg3m3t87-dk
På det visset motbevisar vi Islam.
Citera
2013-06-25, 20:18
Medlem
Islampeaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krapulant
Jag pratar om nuet, i framtiden kommer ni inte ens att kunna få barn. Det ser naturen till. Naturen gillar inte inavel och en för liten genpool leder till i regel till sterilitet och därpå följande utdöende.

Hur långt in i framtiden pratar vi om? Har du nåt årtal? Och vad ska muslimerna förberedda sig på i dagsläget? Är det du på bilden föresten?
Citera
2013-06-25, 20:23
Medlem
Islampeaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tinuviel
En taliban gick på en SKOLBUSS och sköt ett BARN i huvudet. Det är fakta. Det satt barn, på bussen. Han frågade vem Malala Yousafzai var och när han identifierat henne sköt han henne i huvudet. Inför alla på bussen. Det är inte krig. Det är kallblodigt mord(försök). På barn. Inför barn.

Hur KAN du försvara detta?

Jag påpekade bara att detta kunde ha förhindrats om fadern hade lyssnat på talibanerna. Står klart och tydligt att talibanerna varnade i förväg och sa vad de tänkte göra om fadern och dottern försatte. Detta kunde ha förhindrats bara om fadern skulle sluta spionera för främmande makter.
Citera
2013-06-25, 20:24
Avslutad
Citat:
Hur långt in i framtiden pratar vi om? Har du nåt årtal? Och vad ska muslimerna förberedda sig på i dagsläget? Är det du på bilden föresten?
Har naturligtvis inget årtal men i vissa delar av Mellanöstern har ju inaveln gått så långt att människorna inte kan resa sig på benen utan måste gå på alla fyra. Det har tagit ett antal år och det lär väl ta ett antal till innan steriliteten slår till.

Muslimerna ska vara förberedda både på att deras barn kommer att gå på alla fyra och på mannen på bilden.
Citera
2013-06-25, 20:25
Medlem
Islampeaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krapulant
Har naturligtvis inget årtal men i vissa delar av Mellanöstern har ju inaveln gått så långt att människorna inte kan resa sig på benen utan måste gå på alla fyra. Det har tagit ett antal år och det lär väl ta ett antal till innan steriliteten slår till.

Muslimerna ska vara förberedda både på att deras barn kommer att gå på alla fyra och på mannen på bilden.

Så nu tolkar jag helt fritt. Du menar att mellanösterns förintelse är nära förståndet? Hinner jag varna dom?
Citera
2013-06-25, 20:26
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Jag påpekade bara att detta kunde ha förhindrats om fadern hade lyssnat på talibanerna. Står klart och tydligt att talibanerna varnade i förväg och sa vad de tänkte göra om fadern och dottern försatte. Detta kunde ha förhindrats bara om fadern skulle sluta spionera för främmande makter.

Men va f-n IP!

Även OM pappan skulle ha spionerat (vilket inte är bevisat) så kan du rimligen inte tycka att det legitimerar att skjuta hans dotter, ett BARN, i huvudet.

Skulle DU skjuta någons minderåriga dotter i huvudet som straff för att föräldern begått förräderi?

Är det i enlighet med islams läror att skjuta barn?
Citera
2013-06-25, 20:28
Medlem
smidigasts avatar
Citat:
Vilken del förstod du inte? Nu har jag svarat på din fråga två gånger? Måste jag skriva det en tredje gång för att du ska förstå? Just för att du är ohelig, smutsig, gör narr av allt heligt, förnekar sanningen, en ihålig människa, liten, skräckslagen, dum, högmodig, därför pratar inte allah genom dig. Förstod du nu? Tveksamt.
Ja, att jag gör narr av allt heligt förstår jag men vad har det att göra med smuts? Varför skulle jag vara skräckslagen av att inte tro? Och visst pratar allah genom mig. Vi pratar om mirakel här mannen!

Citat:
Var sa jag det? Kan du påpeka det exakt vart jag skrev det? Kom igen nu.
Citat:
De var dumma som dagens boskap, vidskepliga och generellt allmänt okunniga om det mesta. Det var i denna omgivning som "gud" visade sig för en våldsam analfabet i ökenlandskapet. Ett mindre lyckat val av gud.

Å så svarar du:
Då är det ett perfekt bevis på att koranen är från Gud eftersom mycket av det koranen innehåller visste man inte på den tiden och detta bekräftar du själv.

Citat:
Skicka en massa länkar om du syftar på lilla flickan i Pakistan har vi redan tagit det med en av dina vänner. Jag kollar inte ens dessa länkar, skriv med egna ord så bemöter jag det alternativt klistrar du in texten.
Eftersom du är så kåt på att länka så tänkte jag att det var alldeles utmärkt för dig. Men det förklarar väl varför du aldrig förstår något.

Citat:
Nej, det gör jag inte men jag vet i alla fall att kärlek definitivt inte är att stoppa saker i ändtarmen.
Spännande slutledningsförmåga. Du är verkligen väldigt besatt av homosex.

Citat:
Du är för dum för att förstå det, men för all del en vacker dag kanske du vaknar och ser detta och förstår det.
Hade du haft något att komma med så hade jag förstått det.
Citat:
Nej som att gå på en spik

Du har en lika utvecklad humor som moral...

Citat:
Vi diskuterar det sen. Nu är vattenledningsfrågan och brott och fan och hans syster är på agendan just nu haha vattenfrågan som jag trodde vi var färdiga med
Det räcker med ett enkelt svar. Men vi kan ta det sen.

Citat:
Det är uppenbart att du inte förstår mycket. Jag svarade att jag hoppas på att jag är Guds vän varpå du frågar om jag vet vad SM partner är. La du märke till mitt svar?
Du är guds lille specielle vän, jag förstår. Är det någon vuxen som brukar spela din vän gud?

Citat:
Sa jag det? ÅHH alltså jag orkar inte!!! Du skrev nåt liknande: Att du kan göra narr av allt som är heligt för att du får det sen sa du att det är jag som tror att man inte ska få säga vissa saker och inte du varpå jag frågade om du verkligen kunde säga allt? jag ville illustrera men det fattade du uppenbarligen inte.
Vad är det du säger då?

Citat:
Jag har inte alls gjort nya tolkningar. Det är fan du som tolkar mina texter lite hur som helst.
Vattendelningen...

Citat:
Juste, allt detta har jag gjort men din Gudsförnekelse kan inte jämföras med nåt av dessa, inte ens med mord, rån, våldtäkt och andra grövre brott. Du har begått yttersta synden med din förnekelse. Jag hoppas och ber om förlåtelse till skillnad från dig som sagt var.
Jag är alltså skyldig till ett icke-brott Så gulligt... Stackars mig.

Citat:
Svara på min fråga, hur syndar med omedvetet och hur syndar man medvetet? Du sa i föregående inlägg att du inte var medveten om dina synder men att jag var det. Berätta gärna och utveckla.
Jag tror ju inte riktigt på det där med synd. Men eftersom du håller reda på vad du får göra och vad som lille gud tycker riktigt illa om så har du ju ett val att följa din tro eller inte. Du väljer att trotsa din guds regler. Helt medvetet spottar du allah i ansiktet.
Citera
2013-06-25, 20:29
Avslutad
Citat:
Så nu tolkar jag helt fritt. Du menar att mellanösterns förintelse är nära förståndet? Hinner jag varna dom?
Tror du att muslimerna slutar knulla sina nära släktingar bara för att någon talar om för dem att det är onyttigt? I så fall en övertro på dessa primater som jag inte trodde att ens du var kapabel till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in