Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-06-18, 13:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PeterDolving
Kan inte käka benso av olika orsaker..

ja, men då har du liksom nått taket, utan ikto så får du inget djup
jag har aldrig gått över 160 per skott + 4mg ikto tror jag, och 3*160 per dag med mindre eller ingen benso

men nu har jag slutat med opiater efter lång tid, men lider fortfarande
Citera
2013-06-18, 14:09
Bannlyst
Hej

Jag körde ett raise på 120mg dagen i en vecka utan avis men hade det varit Tram så hade ja fått avis.

Tram funkar nämligen på noradrenalinet och seratoninet som pumpar ut glädje. vilket läkarna fattat nu så den är inte så snäll som dom trodde från början.
Citera
2013-06-18, 15:33
Medlem
Blind-s avatar
Vita 10 milligrams oxykodon helt utan märkning eller brytskåra, nån som stött på sådana?
Citera
2013-06-18, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blind-
Vita 10 milligrams oxykodon helt utan märkning eller brytskåra, nån som stött på sådana?

Jo, har för mig att det var Lannacher Oxycodone som såg ut så
Citera
2013-06-21, 18:13
Medlem
Stressoraklets avatar
Någon idé att ta låga doser runt 20-30mg? Har ingen tolerans för opiater ö.h.t. Kan grapefrukt ge det en liten skjuts?
Går det bra att blanda depot och vanliga piller?
Citera
2013-06-21, 20:27
Bannlyst
Fan vad gött. Ja fick tag på 200st Percocet 5mg Oxycodon med 325mg Paracetamol men ska nu göra en CWE på 30 tad.

Det ska funka enligt utländska forum. Helt rent flytande oxy MMMMmmm
Citera
2013-06-23, 18:21
Medlem
InvalidSouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterDolving
VILKA DOSER ÄTER NI UNDER EN KVÄLL/DAG?
VILKEN HAR VARIT ER STÖRSTA DOS?

Min högsta dos har varit 480 mg över en dag, och snittar väl ca. 160-240 mg / gång, i russyfte. Äter även antidepressiva, som sägs ska höja toleransen, även om man inte haft någon sen innan. Vet dock inte fullt ut, hur detta fungerar.
Fy helvete vad du orkar. Jag pallar inte kodein i sådana mängder. Har väl tagit 30 mg oxy totalt som mest.

Antidepp (ssri) och opiater lär inte vara en jättebra kombo heller; tror att det gör mer än bara att öka toleransen...
Citera
2013-06-24, 14:03
Medlem
PeterDolvings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InvalidSoul
Fy helvete vad du orkar. Jag pallar inte kodein i sådana mängder. Har väl tagit 30 mg oxy totalt som mest.

Antidepp (ssri) och opiater lär inte vara en jättebra kombo heller; tror att det gör mer än bara att öka toleransen...

Det var inte kodein jag menade, utan oxycontin. 480 mg på en dag som mest. Absolut inte någon form av självhävdelse eller skryt från min sida, jag önskar att jag kunde ligga på MYCKET lägre doser. Men har hållt upp i ca. 1.5 vecka nu, och slutat med cipralex (SSRI) och har börjat äta Anafranil (TCA) Om det kommer bli någon skillnad, i tolerans, ska bli oerhört intressant att se.

Men nu såg jag att du antagligen refererade till ovanstående inlägg. Sorry
Senast redigerad av PeterDolving 2013-06-24 kl. 14:06.
Citera
2013-06-24, 14:05
Medlem
PeterDolvings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stressoraklet
Någon idé att ta låga doser runt 20-30mg? Har ingen tolerans för opiater ö.h.t. Kan grapefrukt ge det en liten skjuts?
Går det bra att blanda depot och vanliga piller?

Depot och vanliga piller är inga problem. Absolut, prova dig fram på 20-30 mg. Akta dig för att blanda, råkade för en rätt otäck grejj då jag blandade metadon med oxy, opiat naiv? Ja, men där fick jag en rejäl läxa, inget att rekomendera dock..
Citera
2013-06-24, 16:37
Medlem
Hejsan

Har fått tillgång till 20mg oxycontin och undrar hur jag ska nyttja den i bästa rus syfte.
Är det rektalt eller oralt som gäller? IV är inget alternativ..

Har de vanliga tabletterna depoteffekt, dvs måste jag krossa dem för att få ett kraftigare rus?
Citera
2013-06-24, 16:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Berraked
Hejsan

Har fått tillgång till 20mg oxycontin och undrar hur jag ska nyttja den i bästa rus syfte.
Är det rektalt eller oralt som gäller? IV är inget alternativ..

Har de vanliga tabletterna depoteffekt, dvs måste jag krossa dem för att få ett kraftigare rus?

Snorta
Citera
2013-06-24, 17:22
Bannlyst
Hejsan

Jag får oxyC 20mg för värk men kan fan inte skita så ska fråga läkaren om han kan ge mig targiniq imorgon. Jag har rätt så mycket hemma så tror han kanske inte gör det men det borde han väll för säger han att ja ska ta medel så ja skiter kommer jag säga nej. Vad tror ni? Har liksom Norspam 5 och 10mg hemma samt några oxy så han kommer säker bli lite tveksam men ja är rätt så bra på att tala för han vet om att jag e gammal missbrukare för det är inget jag döljer längre men det är ju för jag är så ärlig som jag får det.
Har oxå fått Fibromyalgi som ligger i släkten och det har han fått papper på.

Vet igentligen inte varför ja skrev?? Vill ha lite tips antagligen sen e ja nervös för husis (Paket taget i tullen i helgen med xanor) då jag har steroider hemma och inte lite heller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in