Citat:
Ursprungligen postat av
Pentagrammaton
Tycker detta rotande och luskande från eran sida är lite obehagligt. Men ja, visst förstår jag att det ter sig intressant ur en främmandes synvinkel. Och jag har en hel del intressen och ståndpunkter som starkt skiljer sig från normen, det nekar jag inte. Värt att poängtera är att det mesta på min tumblr inte direkt reflekterar mina intressen eller attraherar mig. Se det mer som poetisk terrorism och visuell krigsföring och propaganda. Hade jag varit en psyksjuk mördare eller haft någon som helst koppling till brottet hade jag knappast haft en sådan sida och lagt upp bilder från brottsplatsen där. Hur hittade ni ens min tumblr? Sökt lite i tråden men inte blivit klokare.
EDIT: Är inte på något sätt en "kvinnohatare" eller tycker mordet är försvarbart ur någon synvinkel. Vet att jag kan uttrycka mig provokativt, men det är oftast en stor gnutta ironi inblandat. Och ja, det låter som den bilden.
Inte så svårt då du bilden du länkade till, den med fönstret, även länkades i dödsmetalltråden, men då med adress Schlangekraft. Samma bild, samma nick, kanske inte så smart.
Men jag ska inte ta åt mig äran, nån annan var före.